33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

כל מה שצריך לדעת על נישות גבס במטבח הביתי

המאמר יראה איך אפשר לשפר את מראה המטבח המינימלי בעזרת נישות גבס במטבח.

כל מה שצריך לדעת על נישות גבס במטבח הביתי

לרוב, כאשר אנשים 'שומעים' על עבודות הגבס אשר ידועות בשם נישות גבס במטבח, הם מגיבים בהפתעה ותדהמה גדולות. כל זאת כתוצאה מן העובדה שהחלל אשר ידוע בשם מטבח כלל לא 'מתקשר' להם עם חידושים כאלה או אחרים מבחינה אדריכלית ועיצוב פנים. במילים אחרות, עבור רוב האנשים, המטבח הוא לא רק אחד מן האזורים החשובים והחיוניים ביותר בבית, אלא גם איזור אשר לא אמור להכיל יותר מאשר מערכת ארונות מטבח אשר מאכלסת בתוכה שלל ארונות ייעודיים במגוון סוגים וגדלים, שיש, כיור, כיריים חשמליות או כיריים מונעות בגז, מקרר, ארון שירות ועוד. יחד עם זאת, אין ספק כי המטבח המדובר הינו איכותי ו'מקצועי', אבל מטבח אשר כלל לא נחשב למעוצב, משוכלל ומתקדם. בטח כאשר 'מסתכלים' על השכלולים וההמצאות אשר מאפיינים את תחום עבודות הגבס כפי שהוא בא לידי ביטוי בדמותן של נישות גבס במטבח…

אילו נישות גבס מתאימות למטבח?

ראשית, כאשר אומרים נישות גבס במטבח, הכוונה הינה לנישות אשר כשמן כן הן – חללי אחסון ייעודיים ולמטרות שונות מחומר הגלם גבס, וחללי האחסון אשר הצורה והמידות שלהם מזכירים עד מאוד צורה של גומחות (כאשר גומחה היא המילה הנרדפת לנישה...). שנית, הכוונה הינה לסוג עבודה נוסף אשר מהווה חלק בלתי נפרד מן קטגוריית הבנייה, האדריכלות ועיצוב הפנים אשר ידועה בשם עבודות גבס. בפועל, תת – הקטגוריה של נישות הגבס רלוונטית לא רק לחלל המטבח, אלא גם לחללים נוספים כמו חלל הסלון, חדר ההורים, חדר הילדים ועוד. יחד עם זאת, במסגרת מאמר זה נסביר כל מה שצריך לדעת על נישות הגבס אשר ידועות בשם נישות גבס במטבח, נסביר את המטרות והייעודים שלהן, יתרונות, לאילו בעלי מקצוע לפנות בעבור ייעוץ ושירות ועוד.

היום, מטבח לא יכול להיות 'נעדר' נישות גבס במטבח.
המטבח המודרני, הן בישראל והן בעולם, או יותר נכון, המטבח הפוסט – מודרני, לא יכול להכיל בתוכו אך ורק מערכת מטבח ותו לא. כל זאת כתוצאה מן העובדה שהוא ייראה דל ומינימלי (עד כמובן שרק אפשר). כל זאת כתוצאה מן העובדה כי הודות לעובדה שעבודות אדריכלות ועיצוב פנים מהוות חלק בלתי נפרד מכל חלל, כך הן חייבות להיות חלק בלתי נפרד מכל מטבח של בית ודירה. במילים אחרות, מטבח אשר כולל בתוכו נישות גבס נראה מרשים, מלא ו'שלם' ביותר – ואיך לא. הרי נישות הגבס לא רק 'מחזיקות' במראה לבן, אסתטי, מבריק ויוצא דופן, אלא גם ממלאות תפקיד פונקציונאלי ומשמעותי ביותר במטבח.
בפועל, תפקיד זה בא לידי ביטוי באמצעות יצירה ופינוי מקום למען תצוגה יפה, אחסון נוח, ניצול מרבי של שטח המטבח למען שימוש יעיל יותר בו ועוד. אם ככה, כיצד כל אלו באים לידי ביטוי בפועל?

כיצד נראות ו'מתפקדות' נישות גבס במטבח?

בפועל, נישות גבס במטבח, וכמו בכל חלל אחר, באות לידי ביטוי בדמותם של קירות גבס קטנים ומעוצבים, קירות גבס שבאמצעות הרכבה שלהם יוצרים מעין גומחות, נישות קטנות וייעודיות בדמותם של שטחי אחסון או מדפים אשר יוצרים את הנישות עצמן. בנוסף, לאחר ההרכבה וההתקנה, נישות עלו 'עוברות' תהליך של צביעה, והנה, הן מוכנות לשימוש ופעולה. באופן הזה, ניתן לאחסן בהן כלי מטבח מסוגים שונים, מוצרים חשמליים ייעודיים למטבח, פריטי נוי ועיצוב ועוד. בנוסף, נישות אלו יכולות להכיל בתוכן תשתיות תאורה אשר 'יאירו' אותן, וכך יהפכו לא רק אותן למרשימות יותר, אלא את כל המטבח עצמו. מבחינת בעלי מקצוע אשר 'מתעסקים' בייצור והתקנה של נישות גבס במטבח, יש לפנות אך ורק לבעלי מקצוע אשר מתמחים בכל סוגי עבודות הגבס, וזאת באופן שהם מעניקים קשת שירותים רחבה אשר כוללת בתוכה את כל האלמנטים הדרושים בעבור ביצוע עבודות גבס איכותיות וברמה הגבוהה ביותר.

33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

מצא בעל מקצוע

קבלני גבס מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

הנמכות גבס, תקרה צפה ועוד על השימושים לתקרות גבס מעוצבות

הנמכות גבס, תקרה צפה ועוד על השימושים לתקרות גבס מעוצבות

במאמר נלמד אילו סוגי תקרות גבס קיימים, מהן האפשרויות העומדות בפנינו וכיצד נעשית הנמכת תקרה

קרא עוד
מה ניתן לעשות עם נישות גבס בסלון?

מה ניתן לעשות עם נישות גבס בסלון?

המאמר יסביר לנו מהן נישות גבס בסלון ומהם יתרונותיהן של עבודות גבס אלו.

קרא עוד
כל מה שרציתם לדעת על תקרה אקוסטית לבית

כל מה שרציתם לדעת על תקרה אקוסטית לבית

המאמר יסביר את אחד השימושים הפופולאריים של הגבס בבניית תקרה אקוסטית לבית.

קרא עוד
מהי תקרה אקוסטית, ואילו סוגי תקרות אקוסטיות קיימים?

מהי תקרה אקוסטית, ואילו סוגי תקרות אקוסטיות קיימים?

במאמר זה נלמד על סוגי תקרות אקוסטיות שונים הקיימים בשוק, וכן יובאו היתרונות והחסרונות של כל סוג תקרה אקוסטית.

קרא עוד