33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

עבודות גבס בסלון, קיר גבס לטלוויזיה, נישות גבס לסלון ועוד

מדוע גבס הוא הפיתרון המושלם לנישת טלויזיה בסלון? כיצד בונים אותה ועוד טיפים חשובים ומעניינים

הנישה המושלמת לטלוויזיה - עבודות גבס בסלון

השילוב המושלם בין פתרון פונקציונאלי לשינוי אסתטי דרמאטי בסלון שלכם – כנראה עובר דרך אחד החומרים הפופולאריים לבנייה ועיצוב פנים בישראל (כמו בכל העולם בשנים האחרונות) – הוא כמובן הגבס. מעוניינים להפוך את הסלון שלכם למרחב מעוצב שישמש את המשפחה וחברים ויעלה חיוך על פני כל רואיו? כל מה שתצטרכו לדעת – לפניכם.

קצת על הגבס כחומר גלם לבנייה ועיצוב

היום, קשה למצוא בית או דירה מעוצבת שלא נעשה בה שימוש בגבס לעיצוב פנים. מדובר בחומר רב יתרונות, המאפשר עיצוב גמיש של מגוון אלמנטים, קטנים כגדולים, בסלון וגם במרחבים אחרים בבית (בנוגע לאלה תמצאו פירוט במאמרים נוספים, כמו שילוב של גבס בחדרי המגורים, עיצובי גבס המיועדים למטבח, ואפילו בנייה ועיצוב בגבס למשרד ולפינות עבודה).
אפשר לעבוד לבד בגבס – אולם חשוב לדעת, כי כיום יש מגוון לוחות גבס בעלי תכונות שונות (כמו למשל גבס ירוק שמתאים לבנייה בחדרים רטובים) וחשוב להתאים את סוג לוחות הגבס שתעבדו איתם לאופי הפרוייקט שלכם.
חשוב להחליט מראש בדיוק איך תיראה התוספת לבית בגבס ומה יהיה התפקוד שלה. לדוגמה, אם תרצו הנמכת תקרה בגבס או קיר גבס שעליו תהיה מותקנת מערכת מיזוג אוויר – חשוב לתכנן תשתית מאסיבית במיוחד לעיצוב גבס בסלון – מפני שהגבס כשלעצמו הוא חומר רך ויכולת הנשיאה שלו נמוכה.
גבס הוא חומר נוח לעבודה – אבל גם שברירי יחסית. קירות גבס לא יעמדו בהצלחה בבלימת כדורים כשער לעת מצוא עבור המתבגר שלכם. מאידך, קירות גבס ומבני גבס קל לתקן, ואפילו להחליף או לבטל.

מה אפשר לעשות בגבס בסלון?

חדר הסלון יכול להשתנות מקצה לקצה באמצעות עבודות גבס בסלון – וכל זאת, במהירות, בעלויות נמוכות יחסית, וכמעט ללא הגבלה של מיקומים, צורות, גוונים, ואופנים. הנה כמה רעיונות:

קיר שלם שהוא "בידורית"
מדפי ספרים, בידוריות, מזנונים ורהיטים כבדים שמשמשים אותנו בדרך כלל בחדרי המגורים – תופסים המון מקום והאמירה העיצובית שלהם משפיעה על המרחב. למה שלא תוותרו על כל הרהיטים הללו, ותעצבו בסמוך לאחד מקירות הסלון, מערכת מדפים מותאמת אישית לכל האלמנטים שאתם צריכים בחדר? תוכלו להטמיע בתוך המדפים והנישות המובנות נישה לטלוויזיה (עם הסתרה מובנית של הכבלים שלה, כך שתיראה כמעט "צפה" מעל הקיר), מדפים לספרים, נישות לנוי, ועוד.
* טיפ חשוב לתכנון קיר נישות ומדפים – תוכלו לתכנן תאורה שקועה מובנית בתוך הקיר. התוצאה היא מרשימה ויעילה, והמראה אסתטי ומעוצב. גם זה, כמו שאר תהליכי הבנייה בגבס, נדרש לתכנון מקדים עמוק, שיאפשר לכם להבין איזה אלמנט יעמוד איפה, היכן תרצו תאורה, באילו עוצמות וגוונים, ועוד.

הפרדה ויזואלית בין חללים
יש לכם סלון גדול ואתם מתקשים לרהט את כולו בצורה פונקציונאלית ואסתטית? מעוניינים לבנות "פינת טלוויזיה" שתהיה בנפרד מאזור האירוח? את כל אלה ניתן להשיג באמצעות הפרדה בתוך הסלון, עם קיר או מחיצת גבס.
ההבדל בין קיר גבס למחיצת גבס, הוא שמחיצת גבס בגובה חלקי. מבחינה ויזואלית, מחיצה מאפשרת תפיסת מרחב שלמה לכל החדר, כך שבעין אנחנו עדיין תופשים חדר אחד גדול ולא שני חדרים מופרדים וקטנים. מבחינת איכות החלוקה, מחיצות עשויות לאפשר לכם "להציץ" על מה שקורה בצד השני של החדר, בעוד אתם מארחים חברים בחלק אחר שלו.
הבנייה של קירות גבס או מחיצות גבס בסלון היא אפשרית כקיר ניצב לקירות שהחדר גובל בהם – אבל תוכלו לבנות גם "פינה" באמצעות מספר קירות, בצורת האות ר', או בצורת האות ח' – או בכל צורה אחרת שעולה בדמיונכם.
ניתן לשלב בבניית הקיר או המחיצה גם מדפים מובנים או ספסל גבס נעים, המרופד בכריות נוי.

תאורה והנמכת התקרה
עוד אפשרות עיצובית פופולארית היא הנמכת תקרה – לאורך כל הסלון או חלק ממנו. הנמכת התקרה תאפשר הסתרה של אלמנטים ממערכת מיזוג האוויר, תוספת אסתטית נפלאה לתאורה עם גופי תאורה שקועה בתקרה, מראה יוקרתי ומעוצב (עם לוחות פספרטו מעוטרים, כלוחות הגבס שירכיבו את הנמכת התקרה – או עם הקרניזים מגבס שיעטרו את החיבור בין התקרה לקירות), ועוד. הנמכת התקרה רק בחלק מהסלון, תאפשר הפרדה ויזואלית של החלק שמתחת לתקרה הנמוכה (למשל שולחן אוכל בפינת חדר אוכל שהיא חלק מהסלון) ומראה בוטיקי עם "תקרה צפה".

עיצובים בגבס לחדר המגורים – איך מתחילים וכמה זה יעלה לנו?

בעוד עיצובים בגבס באמת מאפשרים להפוך את הסלון שלכם למרחב נעים, מרהיב, פונקציונאלי ואינדיווידואלי – אנחנו ממליצים בחום להתייעץ לכל אורך הדרך עם אנשי מקצוע בתחום הבנייה בגבס ומעצב או מעצבת פנים שיסייעו להפוך את החלום שלכם למציאות. מחירי עבודות גבס הם מוכים ביחס לשיפוצים בבטון – מחיר קיר גבס ינוע בין 200 – 250 ₪ למ"ר, מחיר מחיצת גבס נמוך מזה. מחירי הנמכת תקרה נעים בין 180 ל – 280 ₪ למ"ר, כאשר תקרה אקוסטית, לוחות מעוצבים וגופי תאורה מובנים ייקרו את הפרוייקט. מחיר בנייה של מזנון גבס בסלון נע בדרך כלל בסביבות ה – 5,000 ₪ ויותר. קחו בחשבון תוספות במחירים לצביעה או אפקטים.

33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

מצא בעל מקצוע

קבלני גבס מומלצים תל אביב

בניית קיר בידורית שלם בסלון בעזרת גבס

בניית חציצה בין חדרים בעזרת גבס ומוצריו

האפשרויות לשימוש בגבס בסלון הן בלתי נגמרות

כתבות ומאמרים

כיצד מתקנים קיר גבס? כל מה שצריך לדעת על תחזוקת קירות גבס

כיצד מתקנים קיר גבס? כל מה שצריך לדעת על תחזוקת קירות גבס

במאמר נלמד מה לעשות כאשר קיר גבס נרטב וכיצד ניתן להימנע ממצבים אלו.

קרא עוד
עיצוב גבס במטבח, עולם שלם של אפשרויות עבודות גבס במטבח

עיצוב גבס במטבח, עולם שלם של אפשרויות עבודות גבס במטבח

במאמר נלמד כיצד נעצב את המטבח בעזרת נישות ומחיצות גבס ומהן האפשרויות והשידרוגים האפשריים למטבח

קרא עוד
הנמכות גבס, תקרה צפה ועוד על השימושים לתקרות גבס מעוצבות

הנמכות גבס, תקרה צפה ועוד על השימושים לתקרות גבס מעוצבות

במאמר נלמד אילו סוגי תקרות גבס קיימים, מהן האפשרויות העומדות בפנינו וכיצד נעשית הנמכת תקרה

קרא עוד
מחיר קיר גבס, פירוט עלויות של עבודותעם לוחות גבס לבית

מחיר קיר גבס, פירוט עלויות של עבודותעם לוחות גבס לבית

במאמר נלמד על פי מה נקבעים מחירי הבנייה והעיצוב בגבס ומהן העלויות אליהן עלינו לצפות בפרוייקטים.

קרא עוד
5 טיפים לבחירת איש גבס מקצועי

5 טיפים לבחירת איש גבס מקצועי

במאמר זה תקבלו 5 טיפים מקצועיים וחשובים לבחירה נכונה של איש מקצוע לבנייה ועיצוב בגבס

קרא עוד
עבודות גבס לבית - עיצוב קירות גבס, נישות ועוד

עבודות גבס לבית - עיצוב קירות גבס, נישות ועוד

במאמר נלמד הכל על עיצוב קירות גבס, מדוע כדאי להשתמש בלוחות גבס לעיצוב קירות הבית, טיפים חשובים ורעיונות

קרא עוד
גבס רגיל, ירוק או ורוד, סוגי קירות גבס ואיך בוחרים ביניהם?

גבס רגיל, ירוק או ורוד, סוגי קירות גבס ואיך בוחרים ביניהם?

מהם לוחות הגבס הקיימים בשוק? מהן תכונותיו הייחודיות של כל סוג ומתי נעשה בו שימוש? במאמר הבא נדבר על הכל.

קרא עוד
עיצוב בגבס לחדרי ילדים, מדפי גבס, נישות גבס לספרים ועוד

עיצוב בגבס לחדרי ילדים, מדפי גבס, נישות גבס לספרים ועוד

במאמר נלמד כיצד נישות גבס יכולות לסייע לנו בעיצוב חדר ילדים מרהיב ונעים למשחק ושינה, בקלות וביעילות.

קרא עוד