מיטב השירות

תחומי פעילות
  • תיקון מכונות כביסה
  • תיקון מקררים
  • תיקון מייבש כביסה
עלות ביקור
-
דרוג הגולשים
9.4

24 חוות דעת

9.4 24 חוות דעת
9.4

24 חוות דעת

073-2721395
פרטים כלליים

איש קשר

שנות ותק

איזור פעילות

כתובת

משה

18

אזור המרכז

אימבר 6 חולון

תאור העסק

טכנאי מוסמך 18 שנה בביצוע תיקונים למקררים, מזגנים, מכונות כביסה .מכל הסוגים כגון: קריסטל.אמקור אמנה .סמסונג. תדיראן .בוש בקו .גנרל אלקטריק ועוד...הנחה הולמת לגיל הזהב! לא עובד בשבתות וחגים. יום שישי עד השעה 13:00 א-ה 8:00-19:00

שעות פעילות

א’-ה’08:00-20:00

ו’08:00-14:00

שבת18:00-21:00

זמין עכשיו לעבודה
סוגי התמחות

המלצות הגולשים

ציון 9.4
מתוך 24 חוות דעת
  • עמידה בזמנים
  • רמת שירות

כל ההמלצות על מיטב השירות נאספו ע"י צוות האתר מלקוחות שהזמינו את שירותיו.

ינואר 2018

ציון 9.7

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 9

משה הטכנאי ביצע עבורי תיקון מכונת- כביסה, השירות היה טוב מאוד ואני מרוצה מאוד. הוא הגיע בשעה שקבענו, בדק את המכונה כמו שצריך ולא התחיל סתם להחליף חלקים כמו בעלי-מקצוע אחרים שעבדתי איתם בעבר. רק לאחר שעלה על התקלה הסביר לי בדיוק במה מדובר וביצע את התיקון. בסיום משה הראה לי שמכונת-הכביסה עובדת כמו שצריך ורק לאחר-מכן גבה את התשלום שהיה הוגן בהחלט. ממליצה.
מאיה, גבעתיים.

שירות: תיקון מכונת-כביסה

ינואר 2018

ציון 9

  • רמת השירות

    ציון 9

  • עמידה בזמנים

    ציון 9

  • מחיר השירות

    ציון 9

על משה הטכנאי מחברת "מיטב השירות" אני שמחה להמליץ, השירות שלו אדיב ומקצועי ואני מרוצה מאוד. הזמנתי אותו לפני זמן מה לצורך תיקון מכונת-כביסה, אני אומנם כבר לא זוכרת מה היתה בידיוק התקלה אך מאז ועד היום מכונת-הכביסה עובדת כמו שצריך! משה בעל-מקצוע אחראי, הוא הגיע בשעה שקבענו, בדק את המכונה ביסודיות ותוך זמן קצר עלה על התקלה, הוא הסביר לי במה מדובר ולאחר שתיקן ביצע בדיקה נוספת לוודא שהכל עובד כמו שצריך. פשוט נהדר. ממליצה.
רחל, חולון.

שירות: תיקון מכונת כביסה

אוקטובר 2017

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 9

  • מחיר השירות

    ציון 9

משה מחברת "מיטב השירות" ביצע עבורי תיקון מייבש-כביסה לפני מס' חודשים, הייתי מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי ולכן אני ממליצה עליו אצלכם באתר. הוא הגיע בזמן שקבענו, ביצע בדיקה מקיפה למייבש, התיקון בוצע במהירות ובמקצועיות ומשה לא הלך לפני שווידא שהמייבש חזר לפעול כשורה. הוא עמד במחיר שסיכמנו בטלפון ולא ניסה להעלות את המחירים בכל מיני תירוצים שונים. מקצועי, ישר ואמין! מומלץ!
אפרת, חולון.

שירות: תיקון מייבש כביסה

אוקטובר 2017

ציון 9

  • רמת השירות

    ציון 9

  • עמידה בזמנים

    ציון 9

  • מחיר השירות

    ציון 9

על משה הטכנאי יש לי רק מילים טובות - הוא אמין, אחראי ומקצועי ואני ממליצה עליו בחום! הזמנתי אותו לצורך תיקון מכונת-כביסה שהפסיקה לעבוד כמו שצריך, שוחחנו בטלפון והוא עשה עליי רושם טוב, נתן הצעת מחיר הוגנת וקבענו מועד להגעתו. משה הגיע בדיוק בשעה שקבענו, ביצע בדיקה יסודית למכונת הכביסה ותוך זמן קצר עלה על מקור הבעיה. התיקון בוצע במהירות וביעילות, היחס היה מקסים והמחיר הוגן. מומלץ!
עדי, חולון.

שירות: תיקון מכונת כביסה

מרץ 2016

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

מרוצה ממנו מאוד, משה הגיע אלי פעמיים שונות לצורך תיקון מקרר ביתי שברשותי, ההתרשמות שלי ממנו היא שהוא מקצועי מסור ובאמת לוקח מחירים סבירים - ממליץ בחום!
פניתי למשה "מיטב השירות" לצורך תיקון בעיה הקשורה למקרר שלא עבד כמו שצריך. למשה הגעתי דרך חיפוש באינטרנט, ראיתי שיש עליו המלצות טובות אצלכם באתר, שוחחנו בטלפון, הסברתי לו במה מדובר והחלטתי לסגור איתו את העבודה. זמינותו לעבודה הייתה גבוהה, משה הגיע אפילו לפני המועד ההתחלתי שנקבע תוך תיאום מראש, הוא הביא איתו את כל הציוד הנדרש, ערך בדיקה יסודית ועלה על הבעיה במהירות - מסתבר שהייתה תקלה בכרטיס של המקרר, משה הסביר לי שאם אחליט להחליף את כל הכרטיס, התיקון יבוצע באותו היום, אבל אם אבחר לשלוח אותו לתיקון רק למחרת זה יהיה מוכן. בגלל הפרשי המחירים בין תיקון להחלפת כרטיס חדש, החלטתי לבצע תיקון של הכרטיס.
משה לקח את הכרטיס למעבדה, ולמחרת הגיע לבצע את התקנת הכרטיס, הוא הגיע בזמן, ביצע את התקנת הכרטיס ווידא בסיום העבודה שהמקרר חזר לעבודה וגבה את המחיר שסוכם, שירות מהיר ומקצועי אם כי המחיר היה יכול להיות זול יותר.
אביחי.

שירות: תיקון מקרר

מרץ 2016

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

משה בעל מקצוע רציני שנותן שירות מקצועי, אמין והוגן ואני בהחלט ממליצה עליו בחום! הזמנתי אותו בעקבות בעיה במקרר, חשבתי שמדובר במחסור של גז משום שהמקרר לא קירר טוב. קראתי את ההמלצות כאן באתר והחלטתי לפנות ל''מיטב השירות", שוחחתי עם משה על מילוי הגז, סיכמנו על מחיר ביקור הוגן ותוך כמה שעות הוא היה אצלי (יש לציין שמשה הכין אותי שיכול מאוד להיות שלאו דווקא מדובר במילוי גז ושאני לא אהיה נעולה על המחיר).
משה בדק את המקרר והסתבר שצדקתי, באמת היה מחסור בגז בגלל דליפה, אבל היה קשה לאתר את הדליפה ומשה הסביר לי שבמקרה שלי עדיף לקנות מקרר חדש, כי גם אם אמלא את הגז לאט לאט הוא ידלוף. החלטתי בכל אופן למלא את הגז בכדי שהמצרכים שלי לא יהרסו ואח"כ אחפש באופן רגוע לרכוש מקרר.
משה מצידו היה אמין ונתן לי תמונה מלאה עם המצב, הוא מילא את הגז מחדש והמקרר חזר לעבוד, אז כמו שאמרתי משה באמת נתן שירות טוב, התרשמתי שמדובר באיש מקצוע אמין מאוד והגון ואם אצטרך בעתיד מישהו מהתחום אפנה אליו בכיף. ממליצה בחום!
חגית

שירות: תיקון מקרר בקרית אונו

אוקטובר 2015

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

אני מאוד מרוצה ממשה, הוא עשה עבודה מקצועית ולקח מחיר סביר והוגן לכל הדעות - מומלץ בחום! לפני מספר ימים, הייתה לי בעיה עם המקרר שהפסיק לעבוד לגמרי וחיפשתי טכנאי מקררים שיגיע לראות במה מדובר ומה עלות התיקון.
חיפשתי באינטרנט בעלי מקצוע בתחום תיקון מקררים מאזור מגוריי, והגעתי למשה "מיטב השירות" דרך האתר שלכם. הזמנתי אותו שיגיע עוד באותו היום, הוא היה פנוי והגיע מהר.
משה ערך בדיקה יסודית ולמקרר ותוך מספר דקות איתר שהבעיה קשורה למנוע, הוא היה ממש הוגן, לא טען שצריך להחליף את כל המנוע ואמר לי שמדובר בתיקון של החלפת חלקים מסוימים במנוע שעלותם נמוכה יותר. המחיר שהוא רצה על החלפת החלקים היה הוגן בעיני, משה הלך להביא את החלקים החדשים, חזר עוד באותו היום וביצע את התיקון. בסיום התיקון המקרר חזר לפעול במלוא העצמה - מקרר מצוין! בקיצור אפשר לסכם ולהגיד שהמחיר ששילמתי היה הוגן, השירות היה מקצועי ואני בהחלט ממליץ.
צביקה.

שירות: תיקון מקרר

אוקטובר 2015

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

משה "מיטב השירות" נתן לי שירות מצוין. הגעתי אליו באופן אקראי דרך האתר שלכם. קראתי את ההמלצות שנרשמו עליו, קיבלתי עליו רושם שהוא אכן איש אמין, התקשרתי אליו וסיפרתי לו במה מדובר - מקרר שמקפיא מוצרים ומתחמם והוא נתן לי השערות וטווח מחירים מראש, משה היה זמין להגיע כבר באותו יום.
תוך שעתיים הוא הגיע אלי, טיפל לי במקרר - מצא שהבעיה היא בתרמוסטט, ולכן החליף אותו בתרמוסטט חדש. נשאר אחרי זה עוד חצי שעה מעבר לזמן, כדי לוודא שאכן החלק שהרכיב עובד, ושהמקרר כבר לא עושה לי יותר בעיות. לגבי המחיר - לא עשיתי סקר שוק או בירורים נוספים, אבל אני מניח שמבחינת המחיר, הוא גבה ממני סכום סביר ונורמלי (שאגב עמד בטווח המחירים שנאמר לי בטלפון), כפי שמקובל היום בשוק.
משה בהחלט עשה עלי רושם של איש מאד אמין - גם הגיע מהר, גם נשאר מעבר לזמן - באמת נתן לי שירות מכל הלב, ואני בהחלט ממליץ עליו.
מיכאל.

שירות: תיקון מקרר - החלפת תרמוסטט

אוקטובר 2015

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

אני מאוד מרוצה ממשה אלזם "מיטב השירות", הוא עשה עבודה מקצועית ולקח מחיר סביר והוגן לכל הדעות - מומלץ בחום!
הייתה לנו בעיה עם המזגן שהפסיק לקרר וחיפשתי טכנאי מזגנים שיגיע לראות במה מדובר ומה עלות התיקון. חיפשתי באינטרנט בעלי מקצוע בתחום תיקון מזגנים, והגעתי למשה דרך האתר שלכם.
שוחחתי איתו בטלפון והזמנתי אותו שיגיע לראות במה מדובר, ברוך ערך בדיקה יסודית למזגן ותוך מספר דקות איתר את הבעיה. היה מדובר בהחלפה של איזשהו חלק שפתר את הבעיה והמזגן שב לעבוד.
לסיכום: השירות שלו היה מקצועי, המזגן חזר לפעולה והמחיר היה סטנדרטי לחלוטין.
מאיר

שירות: תיקון מזגן

מאי 2015

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

לפני כמה שבועות המזגן שלנו הפסיק לקרר, הוא אומנם פעל אבל הרגשנו שלא יוצא אוויר קר מספיק. הנחנו שמדובר במילוי גז וחיפשנו טכנאי מיזוג שיגיע לבצע את העבודה.
קיבלתי את המספר של משה "מיטב השירות" מחבר והזמנתי אותו לבצע את הטיפול במזגן. מה שאני יכול להגיד על משה זה שהוא באמת נתן שירות טוב. עשה עבודה מצוינת. גם ההתנהלות השוטפת שלו (אם זה לקבוע איתנו שעה ולהגיע בדיוק מתי שאמר) - הייתה ממש ממש טובה.
על השירות של המילוי גז, הוא לקח לנו מחיר הוגן. בנוסף לזה הוא טרח להישאר מספר דקות ולראות שבאמת המזגן חוזר לעבוד ושאין בעיות נוספות. אומנם לא התנסיתי ביותר מדי טכנאי מזגנים, כך שאין לי אנשים רבים כדי להשוות, אבל לפי ההרגשה האישית שלי הוא היה בסדר גמור, עשה את העבודה במקצועיות ולקח על כך מחיר סביר. המלצתי עליו לשתי קרובות משפחה שגם כן היו מרוצות ואני ממליץ גם בפלטפורמה זאת - משה טכנאי מצוין!
אלון.

שירות: מילוי גז במזגן

ספטמבר 2014

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

משה אלזם טכנאי מצוין, הוא עלה במהירות על הבעיה במקרר שלנו ועוד באותו היום סידר את העניין ובזכותו המקרר עובד מצוין!
המקרר שלנו הפסיק לעבוד ונזקקתי בדחיפות לטכנאי שיגיע לפתור את הבעיה, נכנסתי לאינטרנט והגעתי לאתר שלכם, חיפשתי מישהו מאזור מגורי ועלו לי מספר תוצאות. קראתי המלצות טובות על משה "מיטב השירות" ובאמת אני יכולה להעיד על חווית שירות מהירה וטובה. התקשרתי למשה, והוא חזר אליי במיידי. בלי יותר מדי להתמהמה, שאלתי אותו אם אפשרי שיערוך אצלי ביקור עוד באותו יום, והוא ענה לי שכן.
משה הגיע בשעה שקבעתי איתו. כשהגיע אליי הביתה, הוא פירק את המקרר, ומצא בעיה בלוח פיקוד. משה נתן לי הסבר טכני ברור ומפורט. התקלה בלוח פיקוד הצריכה את ההחלפה שלו. המחיר שמשה הציע עבור החלק עצמו והעבודה היה הוגן (לפי מה שבדקתי) ונתתי לו אישור להמשיך לעבוד.
משה הלך להביא לוח פיקוד חדש וחזר מהר עם הלוח פיקוד החדש, החליף אותו צ'יק צ'אק, הרכיב בחזרה את המקרר וכמובן נשאר לוודא שהמקרר חוזר לעבודה. משה לקח ממני מחירי עלות ולא הפריז במחיר. לסיכום, אני יכול לומר עליו שהוא טכנאי אמין ובהחלט אשמח להיעזר בו גם בעתיד.
כרמלה.

שירות: החלפת כרטיס פיקוד - מקרר

ספטמבר 2014

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

משה טכנאי אמין מקצועי והוגן, חווית השירות שלי הייתה טובה ולאור זאת אני בהחלט ממליצה עליו.
לפני מספר ימים, פניתי למשה לשם תיקון של מכונת כביסה. הבעיה הייתה לא ברורה אבל זה לא אפשר את הפעלת המכונה בשום צורה.
צלצלתי למשה, הסברתי לו את הבעיה, והוא מיד קבע איתי שיגיע. בשיחת הטלפון גם נתן לי תעריפי מחירים לביקור.
משה הופיע בביתי בדיוק בשעה שנקבעה! יש לציין שדייקנות אצל טכנאי, זה דבר נדיר, שלא הרבה יצא לי להיתקל בו עד היום.
משה בדק את המכונה, לדבריו הבעיה הייתה די פשוטה, משהו שקשור לנעילה האוטומטית של המכונה, משה הלך להביא את החלק המיועד להחלפה, חזר וטיפל בעניין, הוא ביצע את ההחלפה ובאמת לאחר מכן המכונה חזרה לתפקד - מסתבר שצדק!
על העבודה משה גבה מחיר סביר, הוא הוכיח את עצמו כבעל-מקצוע הוגן ושירותי, אני שבעת רצון ממנו ואקרא לו שוב גם בעתיד. אני ממליצה עליו בחום!
עדנה.

שירות: החלפת מנגנון נעילה - דלת מכונת כביסה

ספטמבר 2014

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

יש לנו מקרר של אמקור בבית כבר הרבה שנים והייתה לנו בעיה שהוא קירר ללא הפסקה והקפיא לנו דברים. חיפשתי אצלכם באתר טכנאי מקררים וקראתי על משה המלצות טובות. התקשרתי אליו והסברתי לו את הבעיה, הוא אמר שהוא לא יכול לנקוב במחיר ושהוא צריך לבוא ולראות את המקרר ולפי התיקון שנדרש הוא יקבע את המחיר, משה אמר לי מה עלות הביקור וקבענו שיגיע עוד באותו היום.
משה הגיע די מהר, ניגש ישר לראות במה מדובר וגם עלה על הבעיה מהר, הסתבר שהייתה בעיה עם התרמוסטט, הוא אמר לי שצריך להחליף אותו ואמר לי שזה יעלה כך וכך, זה נשמע לי מחיר סביר לחלוטין והסכמתי שיבצע את העבודה. משה הביא את החלק החדש, הוא החליף בין הטרמוסטטים ותיקן במהירות את המקרר.
הייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו, ממהירות ההגעה והעבודה ומהמחיר ההוגן. אני ממליצה עליו בשמחה.
שולמית.

שירות: תיקון מקרר - החלפת טרמוסטט

ינואר 2014

ציון 10

  • רמת השירות

    ציון -

  • עמידה בזמנים

    ציון -

  • מחיר השירות

    ציון -

למשה מ"מיטב השירות" הגעתי דרך ההמלצות באתר שלכם, לפני כמה שבועות היתה לאמא שלי בעיה במקרר. המקרר לא קירר היטב, וגם החל להשמיע כל מיני רעשים מוזרים. התקשרתי למשה דרך המספר המופיע באתר וקבענו שיגיע.
הוא הגיע לאמא שלי ואחרי שבדק את המקרר מכל כיוון אפשרי, אבחנתו הייתה שהמדחס האחורי הלך, ויש צורך בהחלפה של המדחס כולו!
משה נתן לי הערכת מחיר, ואחרי שנתתי לו את האוקיי, הוא נסע להביא את החלק וחזר כעבור זמן קצר. כשסיים את ההתקנה משה נשאר לבדוק שהמקרר חוזר לעבוד כמו שצריך ורק לאחר מכן ביקש את התשלום. מבחינת המחיר לטעמי הוא היה טיפה יקר ממה שראיתי באינטרנט, אבל מבחינת השירות היינו מרוצות ממנו - משה הגיע בזמן שקבענו, עלה על הבעיה דיי מהר וסידר אותה לשביעות רצוננו.
סימה, רמת-גן.

שירות: תיקון מקרר - החלפת מדחס

אפריל 2013

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

משה היה בסדר גמור, בן-אדם מאוד מאוד נחמד!
ברשותי מקרר מסוג אמקור ולאחרונה הייתה לי בעיה במערכת ההפשרה של המקרר. החלו להצטבר בדפנות המקפיא כמויות של קרח ולכן נאלצתי להזמין טכנאי מקררים. למשה הגעתי דרך האתר שלכם, דיברנו בטלפון הסברתי למשה את הבעיה, הוא ביקש להגיע לראות את המקרר בכדי לתת לי הצעת מחיר הוגנת ולראות במה מדובר. הוא הגיע אלי באותו היום, וראה שמקור הבעיה הוא בטיימר של מערכת ההפשרה שחדל לעבוד-את הבדיקה הוא עשה באמצעות מכשיר לבדיקת מתח חשמלי שהראה שלא עובר מספיק מתח חשמל בטיימר ולכן הוא תקול. משה הוציא את הטיימר הישן וחיבר במקומו טיימר מקורי חדש. השירות שלו היה מאוד מקצועי ומהיר מבחינת איתור התקלה ופתרונה, למרות שהוא לקח לדעתי יותר מידי כסף על התיקון (450 ש"ח).
משה נתן לי אחריות לחצי שנה על התיקון והטיימר.
יאנה, גבעתיים

שירות: החלפת טיימר של מערכת ההפשרה במקרר

אפריל 2013

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

הגעתי למשה -"מיטב השירות", דרך אתר האינטרנט שלכם, שם עשיתי גם השוואת מחרים לבעלי מקצוע אחרים, ובחרתי במשה מכיוון שהוא היה הזול מכולם והוא עשה עלי רושם טוב כששוחחנו בטלפון. הסברתי למשה בטלפון שהמייבש הפסיק להוציא זרם אוויר חם, והוא לא מייבש את הכביסה. משה הסביר לי שהבעיה היא כנראה בגוף חימום ויכול להיות שאצטרך להחליפו בחדש.
משה הגיע עלי עוד באותו היום עם הציוד הנדרש כולל גוף חימום חדש, בחן את תפקוד המייבש, הראה לי שבאמת החלק של הגוף חימום נשרף ולכן החליט להרכיב גוף חימום חדש ומקורי במקומו (מדובר במייבש כביסה של בוש). משה פירק מאחורה את גוף החימום הישן והרכיב במקומו את גוף החימום החדש (משה הראה לי שהוא מוציא גוף חימום חדש מהאריזה). לקח לו מעט זמן לבצע את ההרכבה. בסיום העבודה היו לנו קצת חילוקי דעות בנוגע למחיר שנקבע, הוא לא אמר לי בטלפון שהעבודה לא כוללת מע"מ, אבל בסה"כ הייתי, מרוצה ממנו מאוד!
אלון, רמת-גן

שירות: תיקון מייבש כביסה-החלפת גוף חימום

אפריל 2013

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

לפני כמה שבועות, מייבש הכביסה שלנו חדל מלעבוד, הוא לא ייבש את הכביסה וחשדנו שגוף החימום שלו נהרס.
לא ידעתי מה עלויות התיקון והאם שווה להחליף את הגוף חימום או שעדיף לקנות חדש. עשיתי סקר שוק קטן, התקשרתי לכמה מהטכנאים שמפורסמים אצלכם באתר ולקחתי הצעות מחיר. נוכחתי לדעת שסוכם התיקון הוא בגדר הסביר, והחלטתי לסגור עם משה אלזם, שהיה נראה לי הכי הוגן ואמין.
משה הגיע אלי ביום למחרת בדיוק בשעה שקבענו, עם גוף חימום חדש שמתאים לדגם של המייבש שלי. משה פירק מאחורה את המכסה של המייבש באמצעות מברגה וכמו כן את גוף החימום הישן שהיה מחובר גם לקונקטור של החשמל. לאחר מכן הוא הבריג חזרה למקום את גוף החימום החדש וחיבר לקונקטור החשמל ולסיום הבריג בחזרה את המכסה. השירות של משה היה אדיב יעיל ומקצועי. הוא לקח בדיוק את הסכום שסגרנו עליו בטלפון ונתן לי אחריות לחצי שנה על גוף החימום.
בנצי, גבעתיים

שירות: תיקון מייבש כביסה-החלפת גוף חימום

פברואר 2013

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

5 כוכבים על השירות, המהירות, המקצועיות והכי חשוב האמינות!
*****
אני בעצמי מבין קצת במערכות קירור ובמקררים אבל רציתי לקבל חוות דעת נוספת לפני שאני מחליט מה לעשות עם המקרר הישן. פניתי למשה ממיטב השירות בשעות הבוקר וב12 הוא כבר היה אצלי.
משה הראה מקצועיות ואמינות יוצאים מהכלל. בהתחלה לא פירטתי לו מה בדיוק הבעיה במקרר ורציתי לראות איך תהיה הדיאגנוזה שלו. משה ניגש לעבודה ובמהירות הוא איתר את מקור הבעיה שהיתה בדליפת גז באזור בעייתי כמו שחשבתי.
משה פעל באמינות והמליץ לי להחליף את המקרר במקום להשקיע במילוי גז. מילוי גז כזה היה מחזיק מעמד חודש חודשיים ואז שוב מתנדף, בגלל המיקום הבעייתי של הדליפה והבלאי שלא ניתן לתקן. בעל מקצוע לא אמין היה מציע למלא גז, גובה על כך תשלום ומשאיר את הלקוח לגלות שהבעיה שוב חזרה כעבור חודשיים. מאוד התרשמתי ממשה בכל הפרמטרים, הידע המקצועי והאמינות שלו הם נכס לכל בעל מקצוע.

גרי, תל אביב

שירות: בדיקת מקרר

ינואר 2013

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

את משה ממיטב השירות אני מכירה לא מהיום ואני יכולה להעיד שמדובר באחלה בעל מקצוע, אמין, שירותי, אדיב, מקצועי ואני ממליצה עליו בחום.
בין המוצרים שמשה תיקן אצלי בעבר היה תנור שהתרמוסטט שלו התקלקל וגרם לכך שהתנור תמיד עשה לי צרות ואף פעם לא היה יוצא לי האוכל שבישלתי כמו שרציתי מאחר והחום בתנור לא היה נשלט, משה הגיע ובתוך חצי שעה סידר את הכל. פעם אחרת הייתה לי סתימה במשאבה של המכונת כביסה שוב קראתי למשה ובמהירות הוא פתר את הבעיה.
עם השנים למדתי יותר ויותר שעל משה אני יכולה לסמוך במאה אחוז, הוא תמיד אחראי לעבודות שלו, תמיד מגיע בזמן, הפתרונות שלו מחזיקים מעמד לאורך זמן ואם יש צורך הוא תמיד חוזר, תמיד עונה לטלפונים ומתנהל בצורה אמינה ומקצועית.

דגנית, רמת גן

שירות: תיקון תנור ומכונת כביסה

ינואר 2013

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

פניתי ל"מיטב השירות" לאחר שהמקרר אצלנו יצא מכלל פעולה, מדובר במקרר חדש יחסית, בן פחות מחמש שנים ואחרי תקופה שבה הוא עשה כל מיני סימנים מוזרים הוא פסק מלעבוד לחלוטין. חיפשתי בעלי מקצוע באינטרנט וככה יצא לי להכיר לראשונה את האתר טוב תודה. קראתי כאן את ההמלצות על מיטב השירות והחלטתי להתנסות בפעם הראשונה בשירותי האתר. פניתי למיטב השירות, ענה לי בחור בשם משה, הוא שמע ממני את תיאור התקלה, היה מאוד מקצועי ואדיב והבטיח להגיע בו ביום, הוא נתן לי טווח של שעה שבו הוא יגיע ואכן הגיע בתוך טווח הזמן שניתן לי.
משה עשה עבודה זריזה ויעילה, אחרי כמה בדיקות שהוא ערך למקרר הוא הסביר לי שכרטיס הפיקוד האלקטרוני של המקרר התקלקל, הוא הסביר לי את העלויות, ולאחר שאישרתי את התיקון הוא הלך וחזר עם כרטיס פיקוד חדש, הציג לי אותו לפני ההתקנה, התקין אותו במקומו ובדק שהמקרר שב לפעולה. משה פעל בשקיפות ובמקצועיות וגבה מחיר הוגן על עבודתו ואני מרוצה מכך.

אלי, תל אביב

שירות: החלפת כרטיס אלקטרוני למקרר

ינואר 2013

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

בשבוע שעבר התקלקלה אצלנו המכונת כביסה, היא אמנם הייתה מכבסת אבל לא הייתה מסיימת את הפעולה של הסחיטה והיו נשארים מים במכונה גם לאחר סיום הכביסה והבגדים היו יוצאים ספוגים וכבדים מרוב מים. חיפשתי באתר טוב תודה בעל מקצוע בתחום והגעתי למיטב השירות, קראתי המלצות ראיתי שמדובר בבעל מקצוע אמין כנראה ופניתי אליו.
לשמחתי האתר, כרגיל, הוכיח את עצמו. הוא קבע איתי בין שש לשבע בערב באותו יום שבו פניתי, הוא הגיע קצת לפני שש וחצי, בדק את המכונה והסביר לי שהמשאבה הלכה. הוא פירק אותה, הביא משאבה חדשה, הראה לי אותה לפני ההתקנה, והתקין אותה. את המשאבה הישנה הוא השאיר לנו. בסיום העבודה הוא גם ביקש ממני סמרטוט על מנת לנקות ולאסוף את המים שהמכונה הוציאה. הוא נתן לי חשבונית + אחריות לשלושה חודשים. נהניתי מהתגובה המהירה, העבודה המקצועית והנקייה, השירותיות והשקיפות, וגם המחיר היה הוגן.

אליקים, תל אביב

שירות: החלפת משאבה במכונת כביסה

דצמבר 2012

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

מכונת הכביסה שלנו דיי וותיקה ולאחרונה היא התחילה לעשות רעש מתכתי נוראי בכל פעם שהיא הופעלה. מדובר היה ברעש בלתי נסבל ממש ואני חיפשתי טכנאי שיבוא לטפל בבעיה ולהשתיק אותה. במקרה הטכנאי הראשון שמצאתי באינטרנט היה משה ממיטב השירות, הוא עשה רושם אמין ונעים בטלפון והוא גם היה זמין לביקור במיידית ואני החלטתי לסגור איתו.
בתוך שעה משה כבר היה אצלי, הוא ניגש ישר למכונה, ערך לה בדיקה יסודית, עשה ניקוי מאבנית ודברים כאלה של התוף והסביבה שלו, הוא הסביר והראה לי שהלגרים המחברים בין תוף לתושבת נגמרו והם שחוקים לגמרי ויש צורך להחליפם בחדשים.
משה פעל במקצועיות, איתר את מקור הבעייה במהירות, סיפק פתרון הרמטי שסילק את הבעיה לחלוטין ומאז המכונה עובדת בסדר גמור ובשקט. גם המחיר היה הוגן ומשה עצמו עושה רושם הוגן ונעים. אני מרוצה ושמרתי את כרטיס הביקור שלו למקרה שאצטרך בפעם הבאה.
יעקב, תל אביב

שירות: החלפת לגרים למכונת כביסה

אוקטובר 2012

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

ברשותי מזגן טורנדו עילי 1.5 כוח סוס שהפסיק לעבוד, אחרי קריאת המלצות כאן באתר הזמנתי את משה לביקור טכנאי. משה הגיע בזמן שקבענו, פתח את המזגן ובדק אותו ביסודיות, הוא מצא שהתקלה היא בכרטיס של המזגן.
לשם תיקון התקלה היה צורך לקחת את הכרטיס לשיפוץ, החלטתי לסגור איתו במקום על תיקון התקלה וקבענו יום ושעה שהכרטיס יחזור. משה עמד במילתו, החזיר את הכרטיס ביום שקבענו והתקין אותו בחזרה. לאחר מכן בדק שהמזגן עובד כמו שצריך, בנוסף עשה ניקוי לפילטרים ובדק שיש זרימה טובה לצינור. אדם ישר ולעניין שנותן שירות מהלב. לקחתי ממנו את הכרטיס ביקור, וכאחד שמתעסק בשיפוצים, אם אני נתקל בלקוחות שמחפשים איש מזגנים אני תמיד ממליץ על משה.

חמיד, אום אל פחם

שירות: שיפוץ כרטיס למזגן

יולי 2012

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

יש לי מזגן עילי של אלקטרה, 2.5 כ"ס. יום אחד המזגן החל לקרר לסירוגין בלבד וחיפשנו באינטרנט טכנאי. הגענו לאתר פרסום כלשהו ושם נתקלנו במיטב השרות. שוחחנו עם בחור נחמד בשם משה והסברנו לו את התקלה, משה נתן לנו טווח מחירים וקבע איתנו שעה ויום שנוחים לשנינו.
משה דייק בזמן והגיע מצוייד בכל הנחוץ לפיתרון התקלה. לאחר בדיקה קלה הוא הסביר לי שהבעיה בקבלים וצריך להחליף אותם. הוא ציין את העלות ואישרתי לו על ההחלפה. משה הראה לי את החלקים הישנים והבלויים ואת החדשים ולאחר חיבור החלק החדש הפעלנו את המזגן ובדקנו שהוא תקין ומקרר כמו שצריך.
משה לא השאיר אחריו בלאגן או לכלוך, שילמתי לו את מה שסוכם וקיבלתי חשבונית ואחריות לחודש. בחור נחמד קיבלתי שירות מעולה. זמינות, אמינות ומקצועיות.

משה מתל אביב

שירות: תיקון מזגן