יוסי מ"פתית שלג" פשוט מדהים, ואני לא סתם אומרת !! פתר לי בעיה במזגן בצורה מצויינת. עשה עבודה יפה, הגיע אליי הבייתה מהר, הסביר לי כל מה שצריך ואפילו נתן לי גם טיפים לטיפול נכון במזגן בעתיד.
כיף היה לי לקבל כזאת התייחסות וכזה שירות. יוסי - ללא ספק, עשה לי חשק להזמין אותו שוב בעתיד אם אצטרך (בתקווה כמובן שלא...).
הייתה לי נזילה מהמזגן, ולא ידעתי למי לפנות (כיוון שלא הכרתי אף טכנאי מזגנים). נכנסתי לאתר טוב תודה, וקלטתי את הטלפון של חברה שנקראת "פתית שלג" שזאת החברה של יוסי... מצא חן בעיניי השם, והתקשרתי. יוסי היה מאד נחמד - אמרתי לו שיש לי נזילה מהמזגן ושאני צריכה שהוא יבוא לסדר אותה בהקדם. קבעתי איתו שיגיע אליי באותו היום אחה"צ.
יוסי הגיע בזמן, וכשבדק את המזגן - הוא אכן איתר דליפה באחד הצינורות (שנבעה מקרע בצינור). יוסי החליף את הצינור, ובאותה הזדמנות, גם ניצל את הגעתו כדי לנקות לי את הפילטרים. יוסי הוציא אותם, ראה שהם מלוכלכים... אמר לי שבשום פנים ואופן הוא לא "מאשר לי לחיות כך" (אמר שזה גם גורם למזגן להוציא פחות אוויר קר, וגם גורם למנוע שלו להתאמץ יותר - מה שגורם להרבה יותר חשמל להתבזבז). הוא שטף את הפילטרים באמבטיה, ייבש אותם והרכיב חזרה. הוא הדריך אותי איך בדיוק עושים זאת כדי שאוכל להבא גם לעשות זאת בעצמי.
יוסי גם אמר שאם בעתיד ארגיש בעיה נוספת או ירידה בקירור, שלא אקרא ישר לטכנאי (לטענתו סתם חבל על הכסף...). יש כמה טיפולים מקדימים שאני יכולה לעשות לבד ובעצמי כמו לדוגמא לנקות את הפילטרים כמו שהוא עצמו עשה לי בביקור, או לנשוף אוויר לתוך צינור הניקוז (זה שהיה נוזל ויוסי החליף). יוסי אמר שלפעמים מצטבר חול או לכלוך בתוך הצינור שסותמים אותו, ואם נושפים לתוך הצינור, זה עוזר ללכלוך לצאת ומשחרר את הסתימה - בלי לקרוא לטכנאי!!
שמעתי לעצתו ואהבתי את הטיפים. על כל הביקור יוסי לקח לי 300 שקלים, שזה לדעתי מחיר ממש סביר.
המון תודה,
בת-אל