קובי הוא חמד של בחור... פגשתי לא מעט טכנאים, אבל בן-אדם כמו קובי לא פוגשים כל יום :-)
החביבות, המהירות, המקצועיות, האכפתיות והמסירות - כל התכונות האלו של קובי - בפירוש "קנו" אותי ! הוכיחו לי שני דברים: שגם עשיתי את הבחירה הנכונה בזה שבחרתי בקובי ושגם "טוב תודה" הוא אחלה של אתר!!
יש לנו בבית מקרר ישן של תדיראן. יום שישי, שבוע שעבר - הבחנו שהמקרר לא עובד כמו שצריך... הפריזר התחיל להפשיר לנו את המוצרים (הבשר, הגלידות וכו'). חשבנו בהתחלה שאולי הילדים שיחקו עם המקרר ולא סגרו את דלת הפריזר כמו שצריך... החלטנו להמתין שתיים עשרה שעות - אבל לאחריהם ראינו שאין שום שינוי - הפריזר עדיין לא מקפיא היטב. החלטנו להזמין טכנאי.
יום שבת - שעה שמונה בערב - שלחתי לקובי מ"פנדה קור" - SMS דרך האתר. בשעה שמונה בבוקר של יום ראשון, קובי התקשר אליי ושאל מתי מתאים לי שהוא יגיע. קבענו לשעה 13:00 בצהריים של יום ראשון.
כשקובי הגיע ובדק את המקרר, הוא מצא שגוף החימום הלך ואמר לי שצריך להחליפו. קובי פירק את גוף החימום, נתן לי הערכת מחיר לגוף חימום חדש והבטיח לי שיעשה את כל המאמצים כדי להשיג לי את החלק ביום יומיים הקרובים. חשוב לי להדגיש, שבגלל שמדובר במקרר מדגם ישן, קובי התריע מראש, שלא יהיה כזה פשוט למצוא את אותו החלק, אבל הוא ישתדל לעשות את המקסימום. עוד באותו הערב - קיבלתי טלפון מקובי, שהגוף חימום בידיו, ושהוא יבוא להתקין לי אותו כבר מחר. שמחתי!
קובי, כמובטח - הגיע יום למחרת. נדהמתי לגלות שהגוף חימום החדש שקובי הביא עימו - היה זהה אחד לאחד לזה שהתקלקל... קובי הרכיב את גוף החימום. בדק שהכל עובד כמו שצריך, שילמתי לו 580 ש"ח (שזה בערך כמו המחיר שהעריך בהתחלה), וזהו! המקרר והפריזר - חזרו לעבוד כמקודם.
המון המון תודה קובי - על זה שאיבחנת את התקלה במהירות, פתרת אותה במהירות, ולקחת את המחיר הנקוב כפי שהתחייבת! כל הדברים האלו מצביעים על זה שאתה טכנאי רציני, ומגיעה לך על כך המלצה חמה ממני אלייך!
תודה,
יפית אלקן