הגעתי דרך האתר, לא יצא לי להכיר אותו קודם, התא העליון הפשיר התא של המקפיא. צלצהגעתי אל הטלפון של אלוף תיקונים, דרך רשימת הטכנאים המומלצים של אתר טובתודה.
בבעלותי מקרר ביתי מסוג "אמקור" - זוהי הפעם הראשונה שהוא מתקלקל לי, וגם זוהי הפעם הראשונה, שאני בכלל מזמין טכנאי מקררים דרך אתר אינטרנט. החלטתי להתקשר לאלוף תיקונים לאחר שקראתי את ההמלצות הטובות שנרשמו עליו בכרטיס עסק.
בשיחת הטלפון, שהייתה לי עם שמעון - הבעלים, גיליתי, לשמחתי, בחור מקסים וחביב. למרות העומס הרב, שהיה לו אותו יום, עקב הרבה קריאות שירות, הוא עשה מאמצים אדירים, כדי לקבל גם את הקריאה שלי, ותיאמנו ביחד ביקור, לקראת שעות הערב המאוחרות, בסיום יום העבודה שלו.
הבעיה במקרר, הייתה שהחלק העליון שלו - כלומר המקפיא, לא הצליח לייצר קרח, והיה כל הזמו במצב מופשר. שמעון בדק, ואיתר תקלה בלוח פיקוד. הוא שאל אותי אם אני מעוניין להחליף (אמר שמדובר קצת בעסק יקר - עלות של כמה מאות שקלים ללוח פיקוד חדש), אמרתי לו שכן, הוא אפילו השתדל למצוא לי לוח פיקוד שלא יעלה לי כל-כך ביוקר, והתקין לי אותו במקרר. לאחר שביצע את ההתקנה, המתין עוד כרבע שעה, לבדוק שאכן המקפיא חזר לעצמו, ואפילו המליץ לי להיות איתו בקשר בימים הקרובים, לעדכן אותו מה קורה, ואם הכל עובד כשורה. לבסוף גם ניקה את החלק האחורי של המקרר (היכן שממוקמים הצינורות, המנוע, והמדחס), מכל הלכלוך והאבק שהצטבר שם (הסביר לי שזה גם יעזור למקרר לעבוד בצורה יותר טובה) - ועל הכל ביחד, לקח לי כ - 500 שקלים (כולל הלוח פיקוד שהוחלף).
אני בהחלט שמח שיצא לי להכיר אותו דרך האתר. קיבלתי ממנו שירות מצוין, ואני משוכנע שעוד אשתמש בשירותים שלו גם בעתיד, ובכלל גם בשירותים של אתר טוב תודה.
אבנר,
מקרית גת