יש לי מדיח כלים, תוצרת LG, בערך בן ארבע שנים. למרות שהוא לא כזה ישן, הוא התחיל לפני כחצי שנה לעשות לי בעיות - אם זה רעשים מוזרים שהיו יוצאים לו מהמנוע, ולפעמים גם היה נתקע באמצע העבודה.
בזמנו - כשרק החלו הבעיות, הזמנתי טכנאי, שפשוט "עבד עליי לחלוטין בעיניים". כשהגיע, ישר אמר שהמנוע הלך, לקח אותו לשיפוץ וגרם לי לשלם על כך הרבה מאד כסף - כמעט כמו עלות של מדיח חדש.
הבעיה, לצערי לא נפתרה, לאחר כמה חודשים, המדיח שב לעשות בעיות, שוב חזר להשמיע רעשים מוזרים, ולדעתי המנוע ששופץ כביכול ע"י אותו טכנאי שרלטן, סתם כמו שאמרתי היה עבודה בעיניים, וסתם עלה לי הרבה מאד כסף - כי הבעיות פשוט חזרו. כשניסיתי לאתר את אותו טכנאי, כדי שיבוא ויסדר את מה שתיקן - המספר שלו היה מנותק, ולא הייתה לי שום דרך ליצור איתו קשר.
בלית ברירה, כשעמדתי כבר כמעט להרים ידיים, הגעתי דרך האתר לטלפון של יואב צור שירות תיקונים. יואב נתן לי דיאגנוזה שהייתה די דומה לזו של הטכנאי הקודם. אמר שהמנוע כבר ממש ממש עייף, ושהוא לא נותן לו עוד הרבה זמן לחיות, אבל ינסה לעשות מה שיוכל בעלות מינימאלית. יואב, יש לציין, מצא לי את הפתרון האופטימאלי לבעיה, במחיר ממש נמוך. בעזרת מברג - פתח את המכשיר, שיחרר את המנוע, שימן אותו קצת, והודות למה שעשה הרעשים המוזרים אכן חדלו.
בעלות של 250 שקלים בלבד (מחיר של ביקור) - יואב השיב לי לחיים את המדיח - גם אם זה לתקופה קצרה. אני מודע לכך, שהמדיח לא הולך להחזיק לי עוד הרבה מאד זמן, אבל לפחות יואב היה ישיר וכנה איתי, והוא לא ניסה להלביש עליי תיקונים יקרים ומיותרים, שאין בהם צורך כמו הטכנאי הקודם. בקיצור הוא בן אדם אמין ומקצועי שאפשר לסמוך עליו, ואני בהחלט אקרא לו פעם נוספת במקרה הצורך.
יונתן מת"א