13

ספקי שירות בתחום תריסים וחלונות

כל הנקודות החשובות והטיפים לבחירת טכנאי תיקון תריסים וחלונות

לפני שמזמינים טכנאי תיקון תריסים וחלונות חשוב לקרוא את הטיפים של המומחים שלנו למציאת איש המקצוע המתאים ביותר.

טיפים לבחירת טכנאי תיקון תריסים וחלונות

תריסים וחלונות ממלאים תפקיד חשוב בחיים של כולנו, גם אם לא תמיד אנחנו מודעים לכך. בכל מקרה, כשיש תקלה כלשהי בתריס או בחלון - רצועה שנקרעה, שלב שבור, מסילה שהתעקמה, ידית חלון שלא עובדת ולכן אי אפשר לפתוח את החלון וכו' - כבר ברור לחלוטין עד כמה אותו תריס או חלון חיוני עבורנו, ועד כמה חשוב להשמיש אותו בהקדם. מי שיעשה זאת עבורנו הוא כמובן טכנאי תיקון תריסים וחלונות, וכדאי לבחור אותו בתשומת לב רבה כך שהתיקון יהיה מקצועי והשירות איכותי. הטיפים הבאים שריכזו בעבורנו המומחים שלנו יעזרו לכם למצוא את איש המקצוע המתאים לכם ביותר ולחזור לשגרה בזמן הקצר ביותר.

לוודא שהטכנאי מספק שירותי תיקון באזור שלכם

קודם כל כדאי לוודא שכל טכנאי שאתם שוקלים להזמין על-מנת שיתקן את התריס או החלון - בין אם מדובר על תריס חשמלי גדול או תריס הזזה צנוע, חלון בלגי מושקע בסלון או חלון קטן בשירותים - רלוונטי עבורכם מבחינת אזורי הפעילות שלו. אין טעם להתקשר לטכנאי תיקון תריסים, לחכות שיענה, להתחיל לתאר באוזניו מה הבעיה ואז לגלות שהוא נמצא בבאר שבע בזמן שאתם גרים בחיפה.

בהתאם הטיפ הראשון הוא למקד את החיפוש מבחינה גיאוגרפית. אם למשל השירות המבוקש הוא תיקון תריס חשמלי ואתם נעזרים בגוגל כדי להגיע לאיש מקצוע מתאים, חפשו " תיקון תריסים חשמליים בחיפה" או "תיקון תריסים חשמליים בצפון" במקום "תיקון תריס חשמלי" בלי ציון האזור. באתרים ייעודיים לאיתור אנשי מקצוע ישנה אפשרות מובנית לבחור אזור, ורצוי לנצל אותה.

לשאול מיד מהי הזמינות של איש המקצוע

תריסים וחלונות נראים לנו כאמור מובנים מאליהם, לפחות ברוב המקרים. הם פשוט שם, מבודדים את מרחבי המגורים שלנו מרוחות, גשם, חום, קור ורעש, ומאפשרים לנו לווסת את כמות האור וכמות האוויר שנכנסות אל כל חלל - אבל כשמתרחשת תקלה אנחנו מבינים עד כמה התפקיד שלהם חשוב, ומן הסתם רוצים לשוב לשגרה תוך זמן קצר ככל האפשר.

ולכן הטיפ השני הוא לבחור טכנאי תריסים וחלונות, או אם תרצו איש אלומיניום (שכן רוב התריסים והחלונות המודרניים מיוצרים מחומר גלם איכותי זה), שלא "רק" מגיע לאזור שלכם אלא גם יכול להגיע אליכם בהקדם. כדאי לשאול כבר בתחילת השיחה עם כל איש מקצוע אופציונלי מהי מידת הזמינות שלו בנקודת הזמן הנוכחית ולהתעקש על תשובה מדויקת (ולא ניסוח מעורפל בנוסח "יהיה בסדר"). באופן טבעי בהיבט משמעותי זה יש עדיפות לחברה גדולה, וכך למשל אחד המומחים של חברת א.מ.ש אלומיניום יהיה תמיד זמין עבורכם ויוכל לעזור לכם ליהנות שוב מתריס או חלון תקין לחלוטין.

להתרשם מהאתר של הטכנאי או החברה

התקופה שבה אנחנו חיים זכתה זה מכבר לכינוי "העידן הדיגיטלי". עוד ועוד נתחים מהחיים שלנו מתנהלים במרחב הווירטואלי לכאורה אבל המוחשי מאוד בפועל, ויש אפילו יוזמות שונות - כמו זו של מרק צוקרברג - לחבר עוד יותר בין העולם הפיזי לעולם הדיגיטלי. מן הסתם שירות תיקון תריס או תיקון חלון, וגם התקנה של תריסים וחלונות חדשים, יתבצעו גם בעתיד באופן פיזי, אבל כדאי לבחור את מי שיבצע עבורנו את המשימה גם על סמך הנוכחות שלו במרחב הדיגיטלי.
המשוואה פשוטה: כשאתר האינטרנט של איש מקצוע או חברה לתיקון תריסים וחלונות הוא מושקע ומוקפד, גם כל עבודה שהם יבצעו תהיה מושקעת ומוקפדת, ובהתאם מובטח לכם תיקון מוקפד - כזה שיפתור את הבעיה באופן היעיל ביותר ולטווח ארוך מאוד. הטיפ השלישי אם כך הוא להתרשם מהמקצועיות והרצינות של אתר האינטרנט של טכנאים וחברות שונות בתחום.

לבחון את היקף הניסיון הספציפי

על-מנת לבצע תיקון תריס גלילה באופן מקצועי, לתקן צירים פגומים של חלון פתיחה ללא דופי, להחליף בזריזות שלבים מעוקמים בתריס הזזה או גלגלי מסילה בחלון דומה, ובעצם להשלים בהצלחה כל תיקון או התקנה של תריסים ו/או חלונות נדרש ניסיון.

למעשה, לא מספיק ניסיון כללי בתחום אלא רצוי שיהיה גם ניסיון ספציפי עם הפריט הספציפי שדורש בדיקה וטיפול ואפילו עם סוג התקלה הספציפי. הטיפ הרביעי לבחירת טכנאי תיקון תריסים וחלונות הוא לבחון עד כמה הוא בקיא ומנוסה, גם ע"י שאלה ישירה וגם על סמך ההתרשמות ממנו בשיחה שבה אתם מפרטים באוזניו את השירות המבוקש.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס למאמר שלנו המדריך להתקנה ותיקון תריסים.

למצוא המלצות שאפשר לסמוך עליהן

יש אינספור המלצות אודות טכנאים בכל התחומים, כולל תיקון תריסים וחלונות. אין טעם להסתמך באופן אוטומטי על המלצה כזו או אחרת, אלא כדאי להעריך את מידת האמינות שלהן. אם במקרה יש לכם חברה טובה שאתם סומכים על שיקול הדעת שלה והיא נזקקה לשירותי תיקון תריסים בזמן האחרון (בטווח של עד שנה אחורה), כדאי כמובן להתייעץ איתה. לפעמים גם המלצות של מכרים ברשתות חברתיות יכולות להתגלות כמועילות, אבל רק בתנאי שאתם בטוחים שאפשר לסמוך על הממליץ או הממליצה. גם באתרים של טכנאי תריסים ובאתרים שבהם מופיעים אנשי מקצוע באופן כללי ניתן לקרוא המלצות ודירוגים - וכדאי לקרוא מספר חוות דעת ספציפיות כדי להתרשם מהאותנטיות שלהן.

בהצלחה!

13

ספקי שירות בתחום תריסים וחלונות

מצא בעל מקצוע

מתקיני תריסים מומלצים תל אביב

"לטכנאי לא מספיק ניסיון כללי בתחום אלא רצוי שיהיה גם ניסיון ספציפי"

"הטיפ הראשון הוא למקד את החיפוש מבחינה גיאוגרפית"

קרדיט: עמית תריסים

כתבות ומאמרים

התקלות הנפוצות הקיימות בתריסים חשמליים, טיפים והמלצות

התקלות הנפוצות הקיימות בתריסים חשמליים, טיפים והמלצות

תריס חשמלי תקוע? לא עולה או מרעיש? כנראה שתצטרכו איש מקצוע לתיקון התקלה, אבל לפני שתזמינו בעל מקצוע לתיקון, בואו נדבר על תקלות נפוצות בתריסים חשמליים.

קרא עוד
תיקון תקלות נפוצות בחלונות, מתי לתקן לבד ומתי להזמין מתקן חלונות מקצועי

תיקון תקלות נפוצות בחלונות, מתי לתקן לבד ומתי להזמין מתקן חלונות מקצועי

במאמר נלמד כל מה שצריך לדעת על תיקון חלונות ועל התקלות הנפוצות בחלונות

קרא עוד
תריסי גלילה, סוגים הקיימים כיום וכיצד מתקנים תריס גלילה ידני או חשמלי

תריסי גלילה, סוגים הקיימים כיום וכיצד מתקנים תריס גלילה ידני או חשמלי

במאמר נלמד מהם תריסי גלילה ואילו סוגים קיימים כיום בשוק

קרא עוד
החלפת חלונות בבית, שלבי התכנון וכיצד נבחר מתקין חלונות מתאים

החלפת חלונות בבית, שלבי התכנון וכיצד נבחר מתקין חלונות מתאים

במאמר הבא נלמד הכל על החלפת חלונות, למה זה כדאי ואיך עושים את זה נכון.

קרא עוד
אביזרים לתריסים, מהחלפת רצועה בתריס ידני ועד לתיקון מנוע לתריס חשמלי

אביזרים לתריסים, מהחלפת רצועה בתריס ידני ועד לתיקון מנוע לתריס חשמלי

במאמר נלמד אילו אביזרים קיימים לתריסים השונים וכל מה שצריך לדעת אודות אביזרים לתריסים.

קרא עוד
עיצוב תריסים, סוגי תריסים והשפעתם על עיצוב הבית

עיצוב תריסים, סוגי תריסים והשפעתם על עיצוב הבית

כיצד נבחר תריסים לעיצוב הבית ואילו תריסים קיימים, כל מה שרציתם לדעת על עיצוב תריסים

קרא עוד
חלונות לבית המדריך המלא - סוגי חלונות, בחירה, התקנה, תיקון חלונות ועוד

חלונות לבית המדריך המלא - סוגי חלונות, בחירה, התקנה, תיקון חלונות ועוד

בואו ללמוד הכל על חלונות - הסוגים הקיימים, התקנה, תיקון ועוד

קרא עוד
עיצוב חלונות, בחירה של סוגי חלונות וזגוגיות לבית

עיצוב חלונות, בחירה של סוגי חלונות וזגוגיות לבית

המדריך לעיצוב חלונות

קרא עוד