17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

המדריך השלם לבחירת חברות ניקיון לבתים ודירות

מדריך מקיף, שכולל את כל מה שצריך לדעת כדי לבחור חברת ניקיון שתתאים לצרכים שלך.

המדריך השלם לבחירת חברת ניקיון

חברות ניקיון מציעות בדרך כלל ניקיון חד פעמי - לבתים, דירות ומשרדים. השירותים שמציעה חברת הניקיון הם שונים מאלה הביתיים המוצעים על ידי עוזרת בית או עובד משק בית פרטי אחר, מסיבות רבות, ביניהן השימוש בחומרי ניקוי וכלי עבודה מקצועיים לניקוי יעיל גם במקומות בהם אדם פרטי אולי יתקשה לנקות באופן עמוק. על כן, במרבית המקרים אנחנו מעסיקים חברות נקיון לשירות חד פעמי - לפני שאנחנו עוזבים דירה או בטרם נכנסים לגור בה, לאחר שיפוץ הדירה או חלילה לאחר נזקים נרחבים בה (כמו לאחר שריפה או הצפה).

לאחרונה עולים מסרים, שעוסקים בקבלת שירות לא מקצועי מטעם חברות ניקיון, תמחור ש"תופח" ככל שהעבודה מתקדמת, שימוש בחומרים לא איכותיים ואפילו גרימת נזק ברשלנות, או בטיפול לא מקצועי, ברצפות שלכם, בפרקטים, ובפריטי רכוש נוספים. על מנת שתוכלו לדעת שהזמנתם את חברת הניקיון המתאימה לכם ביותר - הכנו מדריך מקיף, שכולל את כל מה שצריך לדעת על פעילותה של חברת ניקיון בתים, על השירותים שתוכלו להזמין, על היתרונות והמחירים של ניקוי מקצועי מטעם חברת ניקיון דירות, וגם על מה שכנראה לא תקבלו בשירות החברה. כל מה שתצטרכו לקרוא על מנת לדעת שבחרתם נכון טרם ניקוי מקצועי של הבית או המשרד - לפניכם.

מה היא חברת ניקיון, ואילו שירותים היא מציעה?

חברת ניקיון היא חברה המציעה שירותי ניקיונות יסודיים, באמצעות כלים תעשייתיים ומקצועיים, ובשימוש בחומרי ניקוי אינטנסיביים ומותאמים לאזורים ולמשטחים עליהם החברה תעבוד. החברות מציעות בדרך כלל ניקוי אינטנסיבי במיוחד, כולל הסרת כתמים, ליטוש הריצוף וניקיון יסודי של אזורים "בעייתיים", כמו ארונות המטבח (מכירים את אותן טיפות שמן שכל כך קשה להוריד לאחר זמן?), מאחורי רהיטים כבדים, בדירות לאחר שריפות, במבנים לאחר שיפוץ, ועוד.

השירותים מתאימים בדרך כלל לניקיון יסודי וחד פעמי בבתים פרטיים - או לניקיון קבוע, אפילו בנוכחות יומיומית, בעיקר במשרדים ובמבני תעשייה וציבור.

מהיתרונות בהזמנת שירותיה של חברת ניקיון משרדים, ניתן למנות שפע של שירותים משלימים, כמו שירותי פוליש והברקה ו/או גם שירותי הדברה. הניקיון המוצע על ידי חברות הניקיון כולל בדרך כלל ניקוי יסודי של הרצפות (בהתאמה, כמובן, לסוג הריצוף!), ניקוי קירות במידת הצורך (אך לא סיוד מחדש שלהם), ניקוי חלונות, דלתות ומשקופים, ניקוי כתמים יסודי, שאיבת שטיחים וניקוי יסודי שלהם, ניקוי יסודי של החלונות כולל המסילות והסרת כל רכיבי החלון לניקוי דו צדדי, ועוד.

אילו אזורים ושירותים אני יכול לצפות לקבל מחברת ניקיון?

כולנו מצפים לקבל בית נקי ללא רבב לאחר ביקורה של חברת ניקיון, למשל - טרם שאנחנו עוברים לגור בדירה, בין אם היא חדשה מקבלן או בין אם היא דירה מיד שנייה שאנחנו מעוניינים לנקות באופן אינטנסיבי, להבריק ולחדש, כדי להיכנס אליה כשהיא במיטבה. הנה לפניכם, רשימה ממוקדת ומפורטת של השירותים המוצעים על ידי חברות ניקיון:

ניקוי רצפות

מרבית חברות הניקיון משתמשות במכונות תעשייתיות לשטיפת רצפות, וחשוב שתהיה התאמה בין חומרי הניקוי בהם ייעשה שימוש, לריצוף הקיים בבית. ישנה אפשרות להסרת כתמים מהריצוף, ליטוש הריצוף במקרה של שכבת הפנים של הריצוף שהיא בלויה, גבשושית או פגומה, וכמובן - לפוליש לאחר הניקוי; רק חשוב, שוב, להתאים את סוג הפוליש לסוג הריצוף על מנת שלא להזיק לריצוף. יעילות הניקוי המקצועי לרצפות הבית עולה פלאים, כאשר הבית ריק, כלומר, ללא ריהוט או חפצים בו, והמשטח המרוצף כולו חשוף ופנוי לניקוי יסודי.
כשהדירה אינה ריקה, חשוב לציין בפני חברת הניקיון כי יהיה עליהם להזיז את כל הרהיטים בבית לניקוי מתחתיהם (ובהחלט ניתן לשקול ניקוי גם של הריהוט והמכשירים עצמם, מבפנים ומבחוץ, כמו ניקוי מקרר או מזנון גדול). הזזת רהיטים וניקוי שלהם צפויה להוסיף עלות על תמחור הניקוי - ועל כן חשוב לספר לחברת הניקוי בשלב הצעת המחיר, אודות כל הרהיטים המצויים בבית.

ניקוי דלתות ומשקופים

אלמנטים שלא עוברים ניקוי יסודי בדרך כלל, הן הדלתות, על המסגרות והמשקופים שלהן. באזורים כאלה, אבק ולכלוך מצטברים לאט לאט, מבלי משים - כך שאנחנו בדרך כלל פשוט לא עוצרים לנקות אותן. חברת ניקיון שתשקיע את המשאבים הנדרשים לניקוי הדלתות והמשקופים בכל הבית, תשווה לבית כולו מראה הרבה יותר נקי. ניקוי הדלתות והמשקופים מבוצע בהתאם לחומרי הדלת והמשקוף, בזהירות וביסודיות. הדלתות בדרך כלל מוסרות ממקומן בעת הניקוי, עוברות ניקוי יסודי, ורק לאחר ניקוי וייבוש של הדלת, היא מותקנת בחזרה על ציריה - לאחר שגם הם, כמו גם המשקופים, נוקו היטב.

ניקוי ארונות, בפנים ומבחוץ

עם השנים, הארונות בבית צוברים לכלוך כזה שלא יורד בשימוש בחומרי ניקוי ביתיים. לדוגמה, ארונות המטבח נוטים להתלכלך בכתמי שמן כתוצאה מטיגון מעל הכיריים. חברת ניקוי יסודית תציע גם שירותי ניקוי עבור הארונות בכל הבית, ותסיר את אותם כתמי לכלוך קשים, למראה חדש ובוהק של כלל הארונות - מבפנים ומבחוץ.

ניקוי חדרים רטובים

החדרים הרטובים בבית הם חדרי האמבטיה והשירותים, וניקוי מקצועי שלהם עשוי להחזיר להם את אותו מראה חדש. חברת ניקוי תסיר כתמי אבנית וכתמים בפנים האסלה, ניקוי ופוליש לברזים וכלי האלומיניום בחדרים, ועוד.

ניקוי מכשירי חשמל

תוכלו להוסיף לתהליך הניקוי המקצועי גם ניקוי יסודי של מכירי חשמל, כמו מקרר, תנור, או מיקרוגל. כולנו יודעים, שעם השימוש במכשירים אלה - הם מתלכלכים, לעיתים אנחנו לא עוצרים לנקות את הכתמים הישנים המצטברים בהם, ולעיתים הכתמים פשוט לא ניתנים להסרה בשימוש בחומרי ניקוי ביתיים. חברת ניקיון תסיר כתמים ותשיב גם למכשירי החשמל שלכם את המראה המתכתי והנוצץ.

פוליש, קריסטל, הברקה, וליטוש

ליטוש הינה אפשרות להחליק את הרצפה שלכם, על ידי הסרת שכבה דקה מאוד של הריצוף, לחשיפת שכבה חדשה מבריקה ונטולת סימנים או כתמים. פוליש, הינה פעולת הברקה של הריצוף בעיקר, באמצעות השמת שכבה דקה של חומר מגן בעל ברק ייחודי על הרצפה. פוליש לרצפות לא רק משווה מראה מבריק במיוחד וחדש לרצפה, אלא הוא גם מספק שכבת הגנה לאריחי הריצוף ומונע התבססות כתמים עליהם. הפוליש שומר על מראהו המבריק למשך תקופה שאורכה תלוי באיכות חומרי הפוליש ומקצועיות חברת הניקיון, בדרך כלל בששת החודשים שלאחר הניקוי, בברק שהולך ומתפוגג עם הזמן.

ניקוי חלונות ותריסים

עוד יתרון גדול של חברת ניקוי הוא ניקוי יסודי של רכיבי החלון - החלונות, התריסים, הרשתות, המסילות ואדני החלון, משני צידיהם, בדרך כלל על ידי פירוק מקצועי של הרכיבים, ניקוי יסודי שלהם והחזרתם למקומם.

שירותים נוספים

חברות ניקוי מקצועיות מציעות שפע של שירותים נוספים המאפשרים פתרון "מטריה" לניקוי יסודי, בין השאר בקצרה: ניקוי ריפודים וספות, ניקוי וחיטוי מזרונים, ניקוי שטיחים, הדברה כנגד מזיקים וזוחלים, ועוד. חשוב לברר עם כל חברת ניקיון מקצועית בנוגע לכלל השירותים המוצעים על ידי הצוות שיגיע - וחשוב לדעת, כי הזמנת שפע שירותים שאתם צריכים ממילא, תוזיל בדרך כלל את סך העלות לכל שירות, בשל ההעדפה של חברת הניקיון, לטפל בכל השירותים הנדרשים בביקור אחד.

מתי כדאי להשתמש בשירותי חברת ניקיון?

כאמור, שירותי חברת ניקיון בבתים פרטיים אינו דומה לניקוי רצוף בכל פרק זמן קבוע של הבית, על ידי מנקה או עוזרת בית. ניקוי כזה, על ידי חברת ניקיון, הוא מתאים במיוחד בבתים פרטיים באופן חד פעמי - להוציא ניקיון משרדים וניקיון חדר מדרגות. לפניכם פירוט המקרים שבהם הזמנת חברת ניקיון לניקוי הדירה או המשרד הוא האפשרות המתאימה ביותר

ניקיון דירה חדשה

אם אתם עוברים לדירה חדשה - שקניתם מקבלן או מיד שנייה - הפעלת חברת ניקיון תהיה הדרך היעילה ביותר לקבל את הדירה כשהיא מוכנה, נוצצת ונקייה. לעיתים, הזמנת חברת ניקיון עשויה לעשות את כל ההבדל, בין דירה משומשת ובלוייה, לבין דירה שנראית חדשה ונוצצת. הנה כמה מההבדלים:

  • בדירה חדשה, שאריות סיד וצבע על הקירות ואריחי הקירוי משפיעים על המראה האסתטי של הבית. זה הזמן, להסיר שאריות רובה וטפטופי טיח וסיד - באופן מושלם ובשימוש בחומרים מקצועיים.
  • בבית מיד שניה, לא פעם אריחי האמבט נראים רע, כל העזרים הסניטריים כמו האסלות והמקלחונים מלאים כתמי אבנית, ארונות המטבח מוכתמים, ועוד. חברת ניקיון תעלים את העדויות לשימוש הקודם בבית, ותספק לכם בית במראה חדש.


ניקיון לאחר שיפוץ

כמו בדירה חדשה, גם בדירה לאחר שיפוץ משמעותי, עולה לא פעם הרצון להתפנק בחברת ניקוי שתחזיר לכם בית שניראה כמו חדש. הניקוי היסודי יגיע לכל פינה, יסיר שאריות של צבע מהפאנלים, ינקה ארונות ויחזיר לכם דירה שנראית אחרת לגמרי.
חשוב לדעת, כי כל כתם שנוצר כתוצאה מן השיפוץ, נדרש לטיפול שונה בחומרי ניקוי מתאימים. חברת ניקוי מקצועית, תדע להתייחס לכל אזור בהתאם, להתאים את חומרי הניקוי היעילים עבורו במיוחד, ולהשיב לריצוף, לאריחי האמבט, לשיש, לפורצלן, לפרקט ולשאר אזורים וחומרים בבית - את המראה הבוהק והחדש שלהם, מבלי לגרום להם נזק.

ניקיון לפני מעבר דירה

אם אתם מפנים את הדירה שלכם - בשל תקופת שכירות שנסתיימה או בשל מעבר לדירה אחרת, אתם כנראה צריכים לנקות, במידת הצורך גם לסייד את הדירה בטרם תעזבו אותה. חשוב לבדוק את חוזה השכירות שלכם או את חוזה המכירה של הבית, לבחון מה היקף הניקוי הנדרש מכם - בדרך כלל, ככל שהדירה או הבית שימשו אתכם על פני זמן רב יותר, כך הניקוי נדרש להיות יסודי ומקצועי יותר.
אנחנו ממליצים על שירותי חברת ניקיון בתים פרטיים, מייד לאחר שארזתם ופיניתם את הדירה.

ניקיון משרדים

חברות ניקיון עוסקות גם בניקוי מקצועי ושוטף של משרדים בעלי עובדים רבים, לניקוי יסודי שישמור גם על ניראות מקצועית של המשרדים, גם על שהייה נעימה בהם, ואפילו על בריאות העובדים. חברות ניקיון שונות יציעו מסגרת טיפול שונה, למשל עם או בלי רכישת ציוד כמו ניירות טואלט וחומרי ניקוי לניקוי שוטף, עם או בלי ניקוי מרחבים משותפים כמו חדרי שירותים בקומה נפרדת, על פי הצורך.

ניקיון חדרי מדרגות

שירות ניקיון חדרי מדרגות כולל ניקיון הלובי (אזור הכניסה לבניין), כולל חלונות באזורים המשותפים, ניקוי המעלית וחדרי המדרגות, ניקוי אבק מאלמנטים דקורטיביים, ושטיפה יסודית וקבועה של חדר המדרגות בכל קומות הבניין.

מה ההבדל בין חברת ניקיון לעוזרת בית?

חברת ניקיון אכן מציעה שירותי ניקיון יסודי, אולם היא לא מחליפה את השירותים הניתנים על ידי מנקה פרטית או עוזרת בית, מכיוון שמדובר בניקיון שונה לגמרי. הנה כמה מההבדלים:

  • חברת ניקיון פועלת באופן מיטבי וביתר נוחות בבית ריק. לא אחת, האביזרים והכלים בהם תשתמש חברת ניקוי, אינם מאפשרים נקיון מיטבי בבית מרוהט
  • חברת ניקיון מנקה באופן יסודי אזורים שאליהם ניקוי "ביתי" פשוט לא מגיע - כגון הצד החיצוני של כל החלונות, אזורים מוסתרים מאחורי רהיטים כבדים, וכדומה
  • חברת ניקיון משתמשת בחומרי ניקוי אינטנסיביים במיוחד, כאשר הידע המקצועי מאפשר - ומחייב, למניעת נזק לרכוש שלכם - התאמה מלאה בין חומרי הניקוי הנבחרים, לאופי הניקוי וסוג החומרים שיעברו את הניקוי
  • חברת ניקיון מספקת פתרונות לניקוי במצבים שבהם מנקה פרטי אינו מסוגל להועיל, כמו למשל בבתים שעברו הצפה או שריפה, בבתים עם כתמים קשים או בבתים לאחר שיפוץ נרחב. בתוך כמה שעות, רמת הניקיון שתסופק לבית תהיה גבוהה משמעותית מזו שתסופק על די מנקה פרטי שינקה על פני זמן ארוך הרבה יותר, בעבודה קשה הרבה יותר.
  • העלות של הפעלת חברת ניקיון גבוהה משמעותית מהעלות של מנקה פרטית. זה, כמובן, כולל את כל החומרים והציוד שיידרשו לניקוי, וכולל ביטוח מקצועי מקיף, מה שבדרך כלל לא מקבלים בשירות פרטי של מנקה

עם או בלי פוליש?

מעבר לניקוי עצמו, תוכלו להזמין שירותי ניקוי נלווים, והנפוץ שבהם הוא כמובן הפוליש. לאחר ניקוי יסודי של הרצפה, מריחת חומר מתאים לטובת "פוליש" מקנה לריצוף גם ברק אינטנסיבי וגם שכבת מגן. אין חובה להזמין גם שירותי פוליש, אולם אם אתם בוחרים להזמין גם פוליש לאחר הניקוי - וודאו שוב ושוב, שחברת הניקוי היא מקצועית ואמינה, שהחברה בעלת ניסיון בפוליש לרצפות מאותו סוג כשלכם, ושהחברה משתמשת בחומרים המתאימים לסוג הריצוף שלכם ובמכונות בעלות רמת מירוק עדינה - ושהחומר מדולל על פי הוראות היצרן, לא יותר ולא פחות.

איך בוחרים חברת ניקיון, ואיך מקטינים סיכוי ל"עקיצות" או חובבנים?

מאמרים רבים התייחסו לחברות ניקיון המספקות שירותים פחות ממקצועיים, ואכן, בעבודתה של חברת הניקיון חבויות אינספור אפשרויות לאכזב את הלקוח או אף להזיק לרכושו. הנה כמה נקודות שחשוב לזכור, כשאתם מחפשים את חברת הניקיון הבאה שלכם - אנחנו לא מעלים כאן התייחסות לנושאים טריוויאליים כמו ניסיון בתחום, אמינות ומחירים הוגנים, לכל הנקודות החשובות נתייחס במאמר המלא העוסק בבחירת חברת ניקיון שתתאים לכם.

  • שירותי ניקיון מקיפים - בעוד חברת ניקיון מציעה ניקיון הבית, זה הזמן לבחון אפשרות לשלב עוד שירותי ניקיון "על הדרך" - כמו למשל ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים, ניקוי מכשירי חשמל, ליטוש, פוליש, שירותי הדברה, או ניקוי ארונות. כל חברה מציעה מגוון שירותים נרחב - מצאו את החברה המתאימה לכם ביותר
  • מקצועיות - נושאים רבים, דוגמת הדברה התמחות ספציפית ורישיון לעיסוק בתחום, כנדרש על פי חוק. אל תתפשרו על חברות ניקיון שמגישות שירותים חובבניים - וודאו כ מדובר בחברת ניקיון מקצועית, מוכשרת ומורשה על פי חוק להציע את מגוון השירותים שתזדקקו להם
  • שימוש בחומרים ובכלים שמתאימים לבית שלכם - קשה להדגיש מספיק את החשיבות שבשימוש בחומרי ניקוי שיתאימו לכלי העבודה ולמאפייני הבית או המשרד שלכם, בשימוש אחראי ועל פי הנחיות היצרן. יש חברות ניקיון שמשתמשות בחומרי ניקוי מרוכזים מידי על מנת לקצר את זמן הניקוי, וגורמות נזק שאי אפשר לתקן. יש חברות שמשתמשות, לעומתן, בחומרי ניקוי מדוללים יתר על המידה, על מנת לחסוך בכסף - ועבודת הניקיון שלהן יעילה פחות.
  • ביטוח - חשוב שלחברת הניקיון, ובפרט לצוות הניקיון שיגיע לבצע את העבודה, יהיה ביטוח איכותי, שיגן הן בפני תאונות עבודה לצוות ולכלי העבודה - והן בפני נזקים שייגרמו לרכוש שלכם

חצי מילה על חברות הניקיון ותיאום ציפיות

חשוב לדעת, כי חברות ניקיון מקצועיות מתמחרות כל תחום פעילות בנפרד, וכי התמחור משתנה על פי מאפייני הבית, סוג הריצוף, גודל הדירה, מורכבות העבודה, ועוד. על כן, קורה לא אחת - גם אצל חברות מקצועיות ואיכותיות, שהצעת המחיר לניקוי הבית משתנה ברגע שהצוות המקצועי מגיע אל המקום. על מנת לקבל הצעת מחיר הוגנת, דווחו לאיש השירות שמדבר איתכם על אודות פרטי הדירה והניקוי שאתם מצפים לקבל, כולל כל הפרטים - הרהיטים שנמצאים בדירה, סוג הריצוף, אזורים מלוכלכים או מוכתמים במיוחד - ואל תיקחו שום דבר כמובן מאליו.

חברות ניקיון מקצועיות ייצרו הסכם שיכלול את כל השירותים שתומחרו, ותוכלו לחתום על אותו הסכם. עם תום העבודה, התייחסות מקצועית ללקוח תחייב סיור של בעל הדירה ומי מחברת הניקיון, מעבר על כל האזורים שנוקו וקבלת משוב מהלקוח. במידה וכל השירותים שנכללו בהסכם אכן טופלו - הלקוח יתבקש לחתום שאין לו דרישות נוספות ושהוא שבע רצון מעבודת הניקוי שקיבל. במידה וישנם אזורים או שירותים שלא טופלו כראוי - זה יהיה הזמן להעלות אותם, על מנת לאפשר לחברת הניקיון לתקן את העוול שנגרם ולספק ללקוח את השירות שלא סופק כראוי.

חברות ניקיון שלא מציעות הסכם כתוב וחתום עם תחילת העבודה, חושפות את עצמן לאפשרות שהלקוח לא יזהה נקודות שלא נכללו בהסכם ועל כן לא טופלו. במרבית המקרים, הלקוח מצפה לקבל בשורה התחתונה בית נקי - ונקודת כאלה, יהוו נקודות תורפה לביצוע ללא רבב של הניקיון.

כמה זה צפוי לעלות לכם?

שירותי הניקיון המוצעים על ידי חברות ניקיון שונות כוללים סעיפים מרובים והתמחור נקבע באופן פרטני על פי המבנה לניקוי, גודלו, מצבו, המאפיינים שלו, הריהוט או האביזרים שנמצאים בו, ושירותים נוספים כמו ניקוי ארונות, פוליש או ליטוש, ועוד. באופן ראשוני מאוד, ניקוי של דירת שלושה חדרים (כ - 100 מ"ר) לא מרוהטת (כלומר ריקה לחלוטין), למשל דירה מקבלן או דירה מיד שנייה, לפני כניסה אליה לצורך מגורים, צפויה לעלות לכם כ - 1,500 ש"ח - כמובן, כולל כל חומרי הניקוי. זמני הניקוי עבור דירה כזו, יהיו בין שש לתשע שעות, ואם תבחרו להוסיף גם פוליש או שירותים נוספים - זמני הניקוי יתארכו בכשעתיים.

תוספות למחיר עשויות להיות:

  • פוליש לרצפה - כ - 80 ש"ח למ"ר
  • ליטוש פרקט עשוי עץ - כ 100 ש"ח למ"ר
  • פוליש קריסטל - עוד כ - 25 ש"ח למ"ר
  • ניקוי שטיחים - עוד כ - 200 ש"ח לשטיח
  • ניקוי מערכת ישיבה 2+3 - עוד כ - 400 ש"ח
  • ניקוי וחיטוי מזרון - עוד כ - 300 ש"ח


בסופו של יום, כשאתם מזמינים חברת ניקיון, אתם מצפים להגיע להסכם הוגן, במחיר שיישמר גם לאורך העבודה - ולתוצאות קפדניות ומדוקדקות, שיכללו התייחסות לכלל אזורי הבית, תוך שמירה על רכושכם וניקוי עמוק למראה חדש ומבהיק. על מנת לקבל שירות משביע רצון - ספרו באופן מלא על מאפייני הבית על הרכוש והריהוט שבו, ודאגו לתמחור של כלל האזורים שיידרשו לניקוי. הקפידו לחתום על הסכם עם חברת הניקיון שיכלול בנקודות את כל מה שיש לנקות, כולל שירותים נוספים שהזמנתם, ואל תחתמו על קבלת השירות עד שתיערך בדיקה מקיפה על ידכם לבחינת תוצאות הניקוי. קחו בחשבון, שכל שירות נוסף שלא הזכרתם טרם הבדיקה האישית של הצוות המקצועי במקום, תוסיף לעלות הניקוי.

17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

מצא בעל מקצוע

חברות ניקיון מומלצים תל אביב

ניקוי רצפה באמצעות מכונה לשטיפת רצפות כחלק מניקיון יסודי בבית

ניקוי ארונות חיצוני ופנימי להסרת כתמי לכלוך ומראה חדש ומרענן

חברת ניקיון מקצועית תדאג לנקות את חדרי האמבטיה והשירותים ולהסיר כתמי אבנית ולכלוך

לצורך ניקוי חלונות ותריסים באופן יסודי יש לפרק את החלונות, משקופים, מסילות וכו' ולאחר הניקוי להרכיבם חזרה

לצורך ניקיון בית חדש לאחר בניה או שיפוץ כדאי לשקול להשתמש בשירותי חברת ניקיון לצורך ניקיון איכותי ומקצועי

ניקיון משרדים מתבצע על בסיס יומיומי וכולל ניקיון משרדים, מטבחון ושירותים באופן שוטף

ניקיון חדר-מדרגות כולל את ניקוי הלובי, המדרגות, מעלית, חלונות ועוד...

ניתן לבחור לבצע פוליש באמצעות מכונת-פוליש ייעודית המעניקה לריצוף ברק ושכבת מגן

יש לשים לב שחומרי הניקיון בהם חברת הניקיון משתמשת מתאימים למאפייני הבית שלכם

חשוב! יש לדאוג שלחברת הביטוח יהיה ביטוח איכותי - הן לעובדי הניקיון והן לרכוש שלכם

חברת ניקיון מקצועית תייצר הסכם המפרט את כל השירותים והעלויות שסוכמו כדי למנוע אי-הבנות לאורך כל ההתקשרות עם הלקוח

לתמחור שירותי ניקיון ישנם פרמטרים רבים ובניהם האם קיים ריהוט בדירה או שמא מדובר בדירה ריקה, פוליש או ליטוש, ניקוי ארונות וכדומה

כתבות ומאמרים

ניקוי חדרי מדרגות

ניקוי חדרי מדרגות

בכניסה לחדר מדרגות לרוב אנחנו רואים מלא אבק, לכלוכים וריחות לא נעימים. להעביר שמרתות לח ומטאטא זה לא תמיד מספיק צריך ניקוי יסודי.

קרא עוד
איך תבחרו חברת ניקיון מומלצת לשירותי פוליש וליטוש?

איך תבחרו חברת ניקיון מומלצת לשירותי פוליש וליטוש?

איך לבחור את שירותי הפוליש המתאימים לכם, כמה זה צפוי לעלות וממה חשוב להיזהר.

קרא עוד
זה לא קל לעשות את זה לבד - היתרונות של חברת ניקיון לבתים פרטיים וגדולים

זה לא קל לעשות את זה לבד - היתרונות של חברת ניקיון לבתים פרטיים וגדולים

כל היתרונות, החסרונות, המחירים והשירותים הנוספים בהעסקת חברה לניקיון בתים פרטיים

קרא עוד
כיצד חברת ניקיון מקצועית תבטיח שהלקוחות מרוצים מהשירות שלה?

כיצד חברת ניקיון מקצועית תבטיח שהלקוחות מרוצים מהשירות שלה?

מדריך לחברת הניקיון המקצועית, לעבודה עם לקוחות מרוצים בלבד

קרא עוד
איך בוחרים חברת ניקיון ואחזקה לחדרי המדרגות?

איך בוחרים חברת ניקיון ואחזקה לחדרי המדרגות?

מדריך מפורט בנוגע לשירותים שמקבלים בניינים מחברות ניקיון ואיך לבחור את החברה שתתאים לנו

קרא עוד
מנקה לבית או חברת ניקיון מקצועית, ההבדל בין עוזרת בית לחברה

מנקה לבית או חברת ניקיון מקצועית, ההבדל בין עוזרת בית לחברה

כל היתרונות והחסרונות של העסקת עובד משק בית מול חברת ניקיון מקצועית

קרא עוד
מה משפיע על המחירים של חברת ניקיון דירות?

מה משפיע על המחירים של חברת ניקיון דירות?

לפניכם מדריך לעלויות השירותים של חברות ניקיון ומה הגורמים המשפיעים על מחיר ניקיון דירה.

קרא עוד
חברות ניקיון משרדים, תהליך בחירת חברה לניקיון משרד בערב או בבוקר

חברות ניקיון משרדים, תהליך בחירת חברה לניקיון משרד בערב או בבוקר

שירותי ניקיון משרדים בערב או בבוקר, מה תוכלו לקבל, כמה זה צפוי לעלות ואיך לבחור חברה מתאימה לניקוי משרדים?

קרא עוד