17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

ניקוי חדרי מדרגות

בכניסה לחדר מדרגות לרוב אנחנו רואים מלא אבק, לכלוכים וריחות לא נעימים. להעביר שמרתות לח ומטאטא זה לא תמיד מספיק צריך ניקוי יסודי.

הכניסה לבניין וחדר המדרגות שב ו הם למעשה כרטיס הביקור של הבניין. זהו הדבר הראשון שרואים כשנכנסים אליו , ולא משנה אם זה בניין מגורים או בניין משרדים . כן, תתפלאו, למרות שרוב הבניינים היום מצוידים במעלית, עדיין לא מעט אנשים עוברים ב חדר המדרגות ובמקום להשתמש במעלית, הם מעדיפים לטפס במדרגות. גם כדי לעשות קצת ספורט, גם כי חלק פוחדים ממעליות וגם כדי להגיע מהר יותר , בטח אם אלו הדיירים או עובדי המשרד מהקומה הראשונה או השנייה, שבזמן ההמתנה למעלית כבר מזמן יכולים להגיע למחוז חפצם . מכיוון ש חדר י מדרגות לא איבד ו מהפופולריות של הם וה ם עדיין מהוו ים חלק מהותי מאזור הלובי, שהוא הכניסה לבניין, יש צורך לשמור עלי הם נעי מי ם , ריחניים ונקי ים. לשם כך י ש לבצע ניקיון מדרגות , באופן עצמאי או על ידי העסקה של חברת ניקיון. אם יש לבניין שלכם חברת ניהול, הרווחתם – השירות הזה כבר כלול בשירותים שהחברה מספקת לכם .

מה כולל ניקוי חדר המדרגות?

חשבתם שכל מה שצריך זה רק לטאטא או ל ש אוב ולשטוף? תחשבו עוד פעם.
הפעולות האלה בהחלט יעילות והן חלק מתהליך הניקיון , אבל אם אתם רוצים שחדר המדרגות שלכם יהיה באמת נקי, ה מלאכה מורכבת קצת יותר .
קודם כל, זוהי עבודה פיזית , שכרוכה בירידה ועליה של גרמי מדרגות , לפעמים עם דליי מים כבדים.
זו גם עבודה שיש בה סי כון , כ י וון שהי א כוללת ניקיון עם מי ם וחומרי ניקיון מחליקים ו בנוסף, קיים גם ההיבט של מבנה הבניין והאם חדר המדרגות כולל חלונות , ש כמובן שגם אותם יש לנקות . לעיתים חלונות אלה ממוקמים גבוה ו אז יש להשתמש בסולם כדי לנקות אותם , מה שמגביר את הסיכון . חשוב כמובן גם לנקות את המעקות ואת דלתות הכניסה לקומות אם יש, ולשטוף בין המעברים.
החומרים בהם משתמשים לניקוי המדרגות מגוונים, אולם מכיוון שמדובר באזור ציבורי, ש יחסית מנקים אותו הרבה ושעוברים הו לא מעט אנשים , רצוי ש לא לה שת מש בחומרי ניקוי זולים שעלולים להיות רעילים לאוכלוסיות כמו ילדים ואנשים מבוגרים ו / או לגרום נזק לרצפות. כיום ההמלצה היא לעבוד עם חומרים ידידותיים לסביבה .
כך יימנע שימוש בכימיקלים מזהמים וי י פלטו פחות חומרים מז יקים למערכת הניקוז של הבניין , שבסופו של דבר מגיעה למערכת הניקוז העירונית . יש בניינים שבהם נחוץ לעשות פוליש למדרגות או לצבוע את הקירות שבחלל באופן תקופתי. מדובר בעיקר בבניינ י משרדים, שבהם הנראות חשובה מאוד, אך זה בהחלט מומלץ גם ל מגדלי מגורים, שבהם המדרגות נשחקות מאוד בשל כמות האנשים הנכנסים לבניין, ואפילו לבנייני מגורים לא גבוהים במיוחד, כיוון שזה עושה פלאים למדרגות ומשדרג את מראה הבניין כולו. כמובן ש חברת ניקיון או מנקה מקצועי לא מגיעים רק לנקות את חדר המדרגות בבניין, הם באים לעשות ניקיון כללי בכל השטחים הציבוריים של הבניין . כלומר הם מבצעים נ יקיון ושטיפה של לובי הבניין, ניקיון של המעלית שדורש שימוש בחומרים ייעודיים אחרים מ אלה של הניקיון הכללי, ניקיון של חלונות הויטרינה , של דלתות המחסנים ו כן השקיי ב של הצמחיה , כגון עציצים או אדניות, שנמצאים בשטחים אל ה .

מתי כדאי לבצע ניקיון חדרי מדרגות ובאיזו תדירות?

האמת ש התשובה לשאלה הזו היא שאין כללים, לא ל שאלה מתי מנקים ולא ל שאלת תדירות הניקיון , שיכול להתבצע בכל שעה שהיא , בוודאי אם מדובר בנניין מגורים. עק רו נית, גם בבנייני מ שרד ים אפשר לבצע ניקוי מדרגות בכל עת , אולם עדיף לכוון אותו לשעות הערב והלילה, כיוון ש אלו הן השעות שבהן הפעילות בבניין יורדת משמעותית והרבה פחות אנשים נכנסים אליו, כך ש סכנת ההחלקה או סיכון בטיחותי אחר , פו חתים . לגבי תדירות, התשובה היא שעדיף ש ניקוי חדרי מדרגות יבוצע באופן שוטף . אפשר כמובן להזמין חברה מקצועית או מנקה מדרגות שינקו פעם ב ..., אבל על מנת לשמור על נראות המקום ולהגן עליו מבלאי ומשחיקה, כדאי שיתבצע ניקיון על בסיס שבועי לפחות , בטח בעונת החורף שבה, באופן טבעי, חדרי המדרגות מתלכלכים יותר .

מי אחראי על חברת הניקיון / מנקה המדרגות?

כפי שכבר נ כתב כאן קודם, למרבית בנייני המשרדים ובנייני המגורים הגבוהים, יש חברת ניהול שמטפלת בכל ענייני הניקיון, והיא זו שדואגת להעסקת חברה מקצועית או מנקה חדרי מדרגות , כך שאם אתם מתגוררים או עובדים בבניין כזה, הסיר ו דאגה מליבכם. לעומת זאת, בבנייני מגורים שבהם לא מועסקת חברת ניהול, הטיפול ב תחזוקת הבניין בכלל וב ניקיון חדרי המדרגות בפרט הוא באחריותו של ועד הב ית .

אז כמה באמת עולה ניקיון חדרי מדרגות?

המחי ר עבור שירות ניקיון חדרי מדרגות נ קבע בהתאם למספר הקומות של הבניין, לתדירות הניקיון הרצויה , למורכבות העבודה (למשל, האם יש חלונות בחדר המדרגות , שגם אותם צריך לנקות, דבר שכמובן משפיע על זמן הניקיון ), ו פרמטר אחרון - מצב התחזוקה של הבניין. מצב הערכה של מחירי ניקיון שבוע י של בניין:
-עד 4 קומות עולה בין 600-800 ₪ לחודש .
-ניקוי 4 קומות פעמיים בשבוע המחיר יעלה ל-1,000-1,500 ₪.
-ניקיון של בניין בין 5-9 קומות יעלה 1,000-2,000 ₪ עבור פעם בשבוע , ו-1,800-3,600 ₪ לפעמיים בשבוע .
-עלות ניקיון בניין של 10 קומות ומעלה, כבר יעמוד על מינימום של 2,500 ₪ לחודש.

17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

מצא בעל מקצוע

חברות ניקיון מומלצים תל אביב

ניקוי יסודי

ניקוי מדרגות

כתבות ומאמרים

זה לא קל לעשות את זה לבד - היתרונות של חברת ניקיון לבתים פרטיים וגדולים

זה לא קל לעשות את זה לבד - היתרונות של חברת ניקיון לבתים פרטיים וגדולים

כל היתרונות, החסרונות, המחירים והשירותים הנוספים בהעסקת חברה לניקיון בתים פרטיים

קרא עוד
כיצד חברת ניקיון מקצועית תבטיח שהלקוחות מרוצים מהשירות שלה?

כיצד חברת ניקיון מקצועית תבטיח שהלקוחות מרוצים מהשירות שלה?

מדריך לחברת הניקיון המקצועית, לעבודה עם לקוחות מרוצים בלבד

קרא עוד
מה משפיע על המחירים של חברת ניקיון דירות?

מה משפיע על המחירים של חברת ניקיון דירות?

לפניכם מדריך לעלויות השירותים של חברות ניקיון ומה הגורמים המשפיעים על מחיר ניקיון דירה.

קרא עוד
שיפצתם דירה חדשה? המדריך להעסקת חברת ניקיון דירה לפני כניסה

שיפצתם דירה חדשה? המדריך להעסקת חברת ניקיון דירה לפני כניסה

אספנו עבורכם כל מה שאתם צריכים לדעת בבחירת חברת ניקיון דירה חדשה לפני כניסה.

קרא עוד