33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

מהם היתרונות של לוחות גבס בשיפוץ ביתי?

במאמר יוסבר על השימוש בלוחות גבס בשיפוץ הביתי מבחינת עיצוב הבית ופתרונות אסתטיים.

כל הגבס הזה – יתרונות לוחות הגבס למשפץ הביתי

מחפשים פתרון להענקת מראה חדש ומשופר לבית במחיר? לוחות גבס הם התשובה. בעזרת הגבס ניתן לבצע עבודות שיפוצים רבות, מגוונות ואסתטיות. מעבר לכך, יתרון השימוש בלוחות גבס בזמן שיפוצים הוא המהירות שבה ניתן להשיג שינוי דרמטי במראה הבית.

אז והיום

אם זיהיתם את בית חלומותיכם, לקחתם משכנתא קטנה ורשמתם את הילדים לגנים ולבתי הספר הסמוכים, אתם וודאי מעוניינים להוציא מהמבנה החדש שברשותכם את המירב. לנצל כל מטר מרובע לטובת חיים נוחים ונעימים. חשוב שתדעו כי בעזרת הגבס דירה של ארבע חדרים יכולה בקלות להספיק לזוג עם שלושה ילדים ושתי פניות עבודה. איך? בעזרת לוחות הגבס.

בעבר נעשה שימוש בבלוקים לצורכי חלוקת דירות ובנייה פנימית. מדובר היה בעבודה קשה, מסורבלת ומלכלכת, שהצריכה טיוח ושליכטה בסיום הבניה. כיום קבלנים נוהגים להשתמש בלוחות גבס וקרניזים, כדי ליישם מציאות יפה במהירות... מזנוני גבס, פינות עבודה, נישות לפלזמות מגבס ועוד. אין גבול ליכולות. ממה זה עשוי? לוחות הגבס מורכבים מגבס מצופה נייר קרטון משני הצדדים. השימוש בתוצר זה הוא רב תכליתי.

גבס - העבודה

את עבודות הגבס מבצעים על ידי ניצבים ומסלולי פח מגלוון (קונסטרוקציה) המחוברים בעזרת ברגים ודיבלים לקירות. עליהם מחברים את לוחות הגבס. יש להרכיבם באופן מקצועי כדי שהמבנה יהיה עמיד לעומס מרבי. הקונסטרוקציות משמשות להרכבת מזנונים, ואלה מסוגלים לעמוד בעומס של טלוויזיות, מערכות DVD וחפצים כבדים כמו פסלים וכד'.

שימושי הגבס והסוגים השונים:

  • גבס לבן סטנדרטי – משמש לחלוקה פנימית, חציצה בין חדרים, הקמת נישת עבודה וכד'.
  • גבס ירוק – זהו גבס חסין אש, בעל תו תקן גבוה המשמש למקומות גבוהים עם סכנת אש ושריפות.
  • צמנט בורד - לוח גבס חיצוני. מיועד לקירות חיצוניים, עמיד בפני מים וחזק במיוחד.

אם בעבר לגבס לא הייתה אפשרות לבודד רעשים, הרי שכיום המצב שונה בתכלית. קירות גבס כיום מכילים בידודים טרמיים ואקוסטיים ומונעים מעבר רעש בין חדרים ולכן השימוש בלוחות גבס הולך ותופס תאוצה יותר ויותר.

פתרונות אסתטיים

הגבס הוא חומר זול יחסית וניתן להשתמש בו לא רק לחציצה בין חללים או הנמכת תיקרות. אפשרות נוספת היא להשתמש בו לצורך יצירת מדפים לספרים או לפסלים או אפילו לצורך יצירת כוורת שבה ניצבים זה לצד זה תמונות של בני המשפחה, מלגות, ירחונים, ספרים, פסלים וכלי חרסינה.

על קרניזים וגבס

גבס משמש יחד עם קרניזים גם למשימה של הנמכת תקרה. כאשר קונים מזגן מפוצל וממקמים אותו בסלון או בפרוזדור נדרשת הנמכה. לצורך כך עושים שימוש בלוחות גבס שמהווים פיתרון מושלם למטרה זו. ההנמכה, מעבר לפונקציונאליות שלה, מהווה גם פתרון עיצובי ומודרני, שלא לומר מיוחד. כך משיגים כמה מטרות בפעולה אחת, והכול תודות ללוחות הגבס.

ההנמכה גם פותרת את הבעיה של הסתרת הצנרת המכוערת הכרוכה בהתקנת המזגן. הנמכה יכולה לבוא בצורות שונות, לפי רצון הדיירים. ניתן לעטר הנמכה על ידי ספוטים שקועים, המעניקים מראה משודרג ויוקרתי. גם ללא התקנת מזגן ניתן ליצור הנמכה לשיקוע גופי תאורה. המראה יוצר שדרוג רציני לחדר.

לסיכום

ניתן לומר שמאז ועד היום בתחום השיפוצים חלו שיפורים ושינויים רבים. לוחות הגבס מהווים בהחלט המצאה ראויה ושווה. תודות לגבס וליתרונותיו הרבים ניתן כיום לנצל היטב את המטראז' בבית, להוסיף חדרים ופינות עבודה. החלומות האלה ניתנים למימוש בעזרת הגבס.

33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

מצא בעל מקצוע

קבלני גבס מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

מחיר קיר גבס, פירוט עלויות של עבודותעם לוחות גבס לבית

מחיר קיר גבס, פירוט עלויות של עבודותעם לוחות גבס לבית

במאמר נלמד על פי מה נקבעים מחירי הבנייה והעיצוב בגבס ומהן העלויות אליהן עלינו לצפות בפרוייקטים.

קרא עוד
היתרונות וחסרונות של בנייה בעזרת גבס

היתרונות וחסרונות של בנייה בעזרת גבס

מהם היתרונות והחסרונות של בנייה בעזרת גבס ובאילו מצבים נעדיף להשתמש בחומר גלם זה או אחר?

קרא עוד
מהם כלי העבודה הכי שכיחים אצל בעלי המקצוע?

מהם כלי העבודה הכי שכיחים אצל בעלי המקצוע?

במאמר נענה על השאלה הפשוטה - איזה כלי עבודה הכי פופלרי וחשוב לבעלי מקצוע?

קרא עוד
כל המידע על קרניזים דקורטיביים - המדריך להקנת קרניז לקיר

כל המידע על קרניזים דקורטיביים - המדריך להקנת קרניז לקיר

במאמר יוסבר מהו קרניז לקיר, מתי מומלץ להתקין אותו, ואילו סוגי קרניזים דקורטיביים קקיימים כיום בשוק.

קרא עוד
עיצוב בגבס

עיצוב בגבס

במאמר יוסבר מהם היתרונות של עיצוב בגבס, אילו סוגי עיצובים בגבס קיימים, ולמה חשוב שרק בעל מקצוע יבצע עבודות גבס.

קרא עוד