18

ספקי שירות בתחום דודי שמש וחשמל

מהם ההיתרונות של חברת "נימרוד" דודי שמש וקולטים?

במאמר נספר בקצרה על חברת "נימרוד" דודי שמש ונפרט על היתרונות בשימוש ורכישת דודי שמש מתוצרת נימרוד

בקצרה על חברת נימרוד דודי שמש

חברת נימרוד דודי שמש היא בין יצרניות דודי השמש הנפוצים ביותר בארץ. דודי השמש של נימרוד ידועים בזכות איכותם הגבוהה, ולכן אין זה מפתיע כי הם נפוצים כל כך. כיצד יוצרים דוד שמש איכותי כל כך? הקפדה על הפרטים הקטנים. חברת נימרוד מקפידה בקטנה כבגדולה ומשקיעה מאמצים ומחשבה, כדי ליצור דודי שמש העמידים ביותר, הנקיים ביותר והטובים ביותר עבור לקוחותיה. בתהליך הייצור משתמשת החברה בחומרים הטובים ביותר ובשיטות הטובות ביותר, כדי להבטיח תוצאות מעולות.

חברת נימרוד דודי שמש פועלת מזה למעלה מ-49 שנים, ומנוהלת עדיין בידי משפחת המקימים של החברה. החברה שמה למה למטרה לייצר ולהביא ללקוחותיה את הדודים הטובים ביותר. לאורך השנים נצבר ניסיון רב בחברה והיא כמובן התרחבה. כיום יש לחברה שני אתרים בהם מיוצרים הדודים (בבת-ים ובראשון לציון). לאורך השנים ועם השיפור באיכות הייצור והדודים, קיבלו דודי החברה גם תקנים בינלאומיים שונים, וכיום הדודים נושאים מלבד תו תקן ותו האמייל, גם תו תקן ספרדי, תו תקן אוסטרלי ועוד. כאמור, מירב הדודים הנמכרים בישראל הם דודים שיוצרו על ידי חברת נימרוד.

היתרון המרכזי - ציפוי אמאיל בשיטת הזרקה ללא ריתוכים

הסוד, אם תרצו, המבטיח מים באיכות גבוה יותר מאשר דודים אחרים ושימוש ארוך שנים ובטוח בדוד, טמון בחומרים ובתהליך הייצור של הדודים. חברת נימרוד השקיעה מאמצים רבים כדי ליישם טכנולוגיה שתאפשר יצירת דודים באיכות גבוהה יותר. הבעיה העיקרית של דודים היא שהם מכילים מים וכמובן, כפועל יוצא מכך -חלודה. כדי להבטיח חסינות בפני חלודה ניתן להשתמש בציפוי אמייל, אשר איננו מחליד. אולם, האופן בו מבצעים את ציפוי האמייל של הדוד יכול להשפיע על איכות הבידוד של הדוד מפני החלודה. בשיטות הישנות לציפוי אמייל, הציפוי נעשה באופן אשר דרש הלחמה. הלחמות הן נקודות חולשה אשר היו במידה רבה משפיעות על אורך חייו של הדוד ועל יכולתו למנוע הופעת חלודה במקומות שונים בדוד.

נימרוד דודי שמש, כאמור, השקיעה מאמצים וכסף רב על מנת שתוכל לייצר דודים שמצופים באמייל בשיטה של הזרקת אמייל, להבדיל משיטת הואקום המסורתית הנהוגה בדודים האחרים ואשר דורשת הלחמות. משמעות הדבר, כי דודי נימרוד עמידים יותר בפני חלודה ואתם מקבלים מים נקיים יותר בזכות השימוש בשיטה זאת. בנוסף, חלקים אחרים של הדוד ובכלל זה צינורות המותקנים בו, נבחרים בקפידה כדי להבטיח את אורך חייו של הדוד והן את איכות המים המתקבלים ממנו. כך למשל, משתמשת החברה בצינורות מסוג סקדיול 40, אשר מצופים אף הם אמייל וללא תפר הלחמה.

סיכום היתרונות של חברת נימרוד

הדודים השונים נבדלים אלה מאלה בנפחם ובשיטת חימום המים שלהם. בשיטת החימום הכוונה היא לאופן בו הדוד מחמם את המים, אם על ידי תאי שמש המייצרים את האנרגיה הדרושה כדי לחמם את המים (דודי שמש), ואם על ידי חשמל (דודי חשמל). גודל הדודים תלוי כמובן בכמות המים החמים הדרושים לבית או לדירה המסוימת. דודי חשמל ניתן למצוא בגדלים שבין 30 ליטרים ל- 200 ליטרים. דודי שמש, מאידך (כיוון שממילא תופסים מקום רב יותר בשל הקולטים), ניתן למצוא בגדלים שבין 80 ליטרים ל-200 ליטרים. השימוש בדודים שונים בנפחים שונים ובשיטות שונות נקבע בעיקר בשל מאפייני הבית וצרכיו.

ישנם יתרונות רבים לדודי נימרוד על פני המתחרים:
1. ייצור כל החלקים מתבצע על ידי החברה – דבר המבטיח התאמה מוחלטת של החלקים והקפדה על איכות גבוהה יותר.
2. ציפוי האמייל - בשונה מציפוי המתבצע באמצעות ריתוכים שעלול לגרום לחלודה בחברת נימרוד הציפוי מתבצע בשיטת הזרקה שמקטינה את הסיכוי להיווצרות חלודה.
3. ניקוי פנים הדוד - הניקוי באמצעות הזרמת גרגירי מתכת שאינם פוגעים במתכת ואינם מזהמים (אצל המתחרים משתמשים בחומרים כימיים שונים אשר פוגעים במתכת ומזהמים את הסביבה).
4. צנרת הדוד - גם בצנרות משתמשים בשיטת הזרקה לציפוי אמאיל ומקטינים את הסיכוי לחלודה בשונה מיצרנים אחרים שמשתמשים בצינורות ללא ציפי עם תפר בעל סיכוי גדול יותר לחלודה. בכל הדודים הצנרת היא מסקדיול 40.
5.צביעת מעטפת הדוד - מעטפת הדוד צבועה משני צידיה בשונה מיצרנים אחרים הצובעים בצבע רגיל בצד החיצוני בלבד
6. חימום מהיר - אמצעי חימוןם מהיר מצוי כסטנדרט בכל דוד בשונה מיצרנים אחרים הגובים תוספת תשלום

נוסף על אלה, השימוש בשיטות המתקדמות ביותר בצירוף החומרים הטובים ביותר, הם שמבטיחים את המוצר האיכותי והטוב ביותר שניתן להשיג. כל אלה הפכו את נימרוד דודי שמש לדודים הנפוצים ביותר בישראל.


18

ספקי שירות בתחום דודי שמש וחשמל

מצא בעל מקצוע

טכנאי דודים מומלצים תל אביב

שטיפה וניקוי של קולטים במסגרת תחזוקת דודי שמש

אלמנטים של מערכת חימום סולארי עם דוד שמש וקולטים

כתבות ומאמרים

דוד שמש אמקור - מהם מערכות הדודים המרכזיים של החברה

דוד שמש אמקור - מהם מערכות הדודים המרכזיים של החברה

במאמר נספר בקצרה על חברת אמקור ונפרט על 4 סוגי מערכות דודי שמש המרכזיים של החברה

קרא עוד
מערכות סולאריות

מערכות סולאריות

במאמר יוסבר מהן מערכות סולאריות, אילו סוגי מערכות סולאריות קיימים, ומהם השימושים שלהם.

קרא עוד
תצורות דודי שמש - סוגי דודי שמש הקיימים בשוק

תצורות דודי שמש - סוגי דודי שמש הקיימים בשוק

במאמר נלמד על סוגי דודי השמש והחשמל הקיימים בשוק, היתרונות והחסרנות של כל תצורה וההבדלים ביניהם

קרא עוד