17

ספקי שירות בתחום תיקון מקררים

היתרונות של מקררי סמסונג וטיפולי תחזוקה מומלצים

במאמר יוסבר מה מאפיין מקררים תוצרת "סמסונג", מהן סוגי התקלות הנפוצות, איך לטפל ואיך להימנע מהן.

מניעת תקלות במקררי סמסונג

סמסונג היא חברת ענק למוצרי אלקטרוניקה שבסיסה בדרום קוריאה. כמקובל אצל חברות גדולות מסוגה, מרכזי המחקר והפיתוח שלה נמצאים בארץ שבה נוסדה – דרום קוריאה – בעוד רבים ממוצרי האלקטרוניקה המשוכללים שלה מיוצרים במקומות שונים ברחבי העולם. כמעט בכל ארץ בעולם אפשר גם למצוא סוכנויות שיווק ושירות למוצריה, והדבר נכון גם לגבי ישראל; הסוכן והמשווק המורשה למוצרי סמסונג בישראל הוא חברת מיני-ליין בע"מ.

דגמים

כיאה לחברה שממציאה ומייצרת מוצרי אלקטרוניקה מן השורה הראשונה, מקררי סמסונג נשלטים בעזרת אלקטרוניקה מתוחכמת שמאפשרת לנצל את תאי הקירור, האנרגיה וזרימת האוויר בצורה מיטבית. מקרר סמסונג "קוואטרו" הוא היחיד שבו יכול המשתמש להגדיר בעצמו, האם התא יתפקד בתור תא קירור רגיל או בתור מקפיא – איזו נוחיות!

מקררי סמסונג מוצעים במבחר גדול במיוחד של דגמים: מקררים במבנה "קלאסי" של מקפיא עליון בנפחים שונים, מקררים עם מקפיא תחתון לנוחיות תפעול גדולה יותר, מקררים "סייד ביי סייד" שלהם שתי דלתות למלוא אורכם, מקררי "טריפל" עם שתי דלתות עליונות לתא הקירור ודלת תחתונה אחת למקפיא, ואף מקררי "קוואטרו" עם ארבע דלתות, שמאחורי כל אחת מהן תא נפרד שאפשר להגדירו כרצון המשתמש – תא קירור או מקפיא. הדגמים הגדולים של מקררי סמסונג מגיעים לנפחים של עד 700 ליטר ויכולים להכיל גם "קיוסק" אלקטרוני חיצוני להספקת קרח ומים קרים מבלי לפתוח כלל את דלת המקרר. מקררי סמסונג מסופקים במגוון צבעים וטקסטורות, וקיימים גם דגמים מיוחדים קטנים ("מיני בר") למשרד או למלון.

תקלות אפשריות ומניעתן

מקררי סמסונג ידועים באמינותם, אך – כמו כל מקרר – עלולים להזדקק לעתים גם לשירות בשל תקלות:
קיוסק מים - במקרר עם "קיוסק" למים קרים ולייצור קרח יש להחליף לעתים מזומנות את פילטר המים.
איטום דלת מקרר - בעיה נוספת שמצריכה טיפול היא החלפת גומיות האיטום בדלתות, כל כמה שנים יש להחליף את אטמי הגומי כדי להבטיח אטימה טובה ולמנוע אובדן אנרגיה.
בדרך כלל, תיקון טיימר מערכת הפשרה או תיקון תרמוסטט מערכת הפשרה הם התיקונים האופייניים, בדומה לרוב המקררים בשוק, ולעתים עלול להידרש גם תיקון לחצן תאורה – בעיקר אם "משחקים" בו לצורך שמירת שבת.
אם מתרחשת תקלה כלשהי – במערכת הקירור או ההקפאה, בתאורה, בהפשרה האוטומטית וכדומה – יש לתקנה במהירות האפשרית כדי למנוע אובדן מזון ונזק נוסף למקרר.

כמו בכל מקרר, שימוש נכון, טיפול נכון ותחזוקה מונעת הם המפתח למניעת תקלות במקרר. מקררי סמסונג אינם שונים ממקררים אחרים במובן זה ולהלן מספר טיפולי תחזוקה מומלצים:
- אין "לכלוא" מקרר סמסונג בתוך חלל שאיננו מאוורר כהלכה אלא אם כן זהו מקרר שמיועד להצבה בתור "בילט אין";
- אין להכניס לקירור או להקפאה סירים חמים, או מוצרי מזון מבושלים שאינם מכוסים;
- יש לסגור תמיד את הדלתות בהקדם האפשרי ולא להשאירן פתוחות;
- אין למלא את המקרר ולדחוס אותו במוצרים בצורה שתפריע לזרימת האוויר בתוכו;
- יש לנקות מייד כל נוזל שנשפך בתוך המקרר;
- אין בשום אופן להסיר קרח באמצעות מכשיר כלשהו, אלא רק להניח למקרר לבצע הפשרה אוטומטית;
- אין לנקות את המקרר – מבחוץ כמו גם מבפנים – בעזרת חומרי ניקוי חריפים כלשהם.

כללים פשוטים אלה, שאין שום קושי בשמירה עליהם, יבטיחו שנים רבות ומהנות של שימוש יעיל במקרר סמסונג שלכם.

זימון טכנאי מורשה בלבד

אם בכל זאת אירעה תקלה והתעורר הצורך לבצע תיקון מקרר סמסונג מסיבה כלשהי, כדאי להעזר בשירותיו של טכנאי מוסמך שמכיר היטב את התקלות במקררי סמסונג ומורשה לטפל בהם. אפשר גם להזמין שירות מאחד ממרכזי השירות האיזוריים שהוסמכו על ידי היבואן לבצע תיקון מקרר סמסונג בעת הצורך. חייבים לדעת, כי תיקון מקרר סמסונג משוכלל בידי טכנאי שאינו מוסמך או אינו מורשה עלול לגרום למקרר נזק נוסף ולהגדיל את הוצאות התיקון. חזקה על צרכן נבון, שהחליט על רכישת מקרר סמסונג בגלל תכונותיו המעולות ושכלוליו הרבים,שיקפיד גם לטפל בו כהלכה ולתקנו באמצעות טכנאי מוסמך ומורשה בלבד.

17

ספקי שירות בתחום תיקון מקררים

מצא בעל מקצוע

טכנאי מקררים מומלצים תל אביב

מקרר סמסונג 3 דלתות

מקרר סמסונג 4 דלתות

כתבות ומאמרים

מה מאפיין מקרר תוצרת

מה מאפיין מקרר תוצרת "אמקור"?

במאמר יוסבר על חברת "אמקור", מה מאפיין את המקררים שהיא מייצרת, מהם סוגי התקלות הנפוצות במקררים ודרכי הטיפול בהן.

קרא עוד
8 טיפים לבחירת מקרר ביתי

8 טיפים לבחירת מקרר ביתי

במאמר יוסברו השיקולים לבחירת מקרר או מקררים לבית, יוצגו יצרני מקררים שונים, יוסברו יתרונותיהם וחסרונותיהם ונבין אילו מקררים מומלצים לקנייה.

קרא עוד