כרטיס עסק זה של ירון תיקון מוצרי חשמל מוקפא כרגע באתר ואינו זמין לעבודה. למציאת בעלי מקצוע פעילים אשר נמצאים תחת בדיקת האתר עבור לסיווג תיקון מקררים או העזר בסרגל החיפוש העליון למציאת בעלי מקצוע על ידי הקלדת סוג השירות ואזור השירות המבוקשים.

ירון תיקון מוצרי חשמל

9.6
ירון ברסנו
תיקון מקררים, תיקון מכונות כביסה, תיקון מייבש כביסה, תיקון מדיחי כלים
אזור חיפה והקריות
כתובת העסק: דוכפת 3, נשר

  99%

הגעה בזמן

  99%

מקצועיות

  89%

מחיר הוגן

15 חוות דעת מהימנות

, אוקטובר 2018

צלצלתי לירון "תיקון מוצרי חשמל" בעקבות המלצות מעולות שראיתי באתר "טוב תודה", הסברתי לירון כי המקרר שלי לא עובד ולא מקפיא, ירון הגיע בהתראה כה קצרה ומיד ניגש לזהות את התקלה. הוא החליף כבל שרוף, הסביר כל דבר שביצע ותיקן, היה אדיב מקצועי ושירותי מאוד וגם גבה מחיר הוגן במיוחד. ירון איש ובעל מקצוע מדהים ואני ממליץ עליו בחום.
הדר, נשר.

, יוני 2017

המקרר בן 25 החל לטפטף לתוך תא הירקות. למעלה משבועיים התעצלתי להתקשר לטכנאי, כי לא ידעתי על מי לסמוך, בינתיים רק גרפתי את המים כל 3 ימים. אח"כ התחלתי להתעניין בקניית מקרר חדש כדי שלא להתאכזב מטכנאי שאיני יודעת מראש שהוא טוב. לאחר שבדקתי והבנתי שהמקררים החדשים הרבה פחות טובים (סיפורים נוראים באינטרנט על מדפי זכוכית מתנפצים, פלסטיקים נשברים וכו'), החלטתי לחפש טכנאי מומלץ באינטרנט. כך הגעתי לירון.
הכל היה יעיל ביותר: התקשרתי ותוך שעה חזר אלי. סיכמנו שעה, והגיע על הדקה. תיקתק את העבודה במהירות וביעילות תוך שהוא מסביר בדיוק מה מהות התקלה, מה האופציות השונות לתיקון, והעלות - בשקיפות ובבהירות. לא ניסה ללחוץ לכיוון מסוים. התחשב מאד באמי שנמצאת במצב סיעודי, אפילו לקח אותי בעדינות החוצה כדי לדבר בלי שהיא "תילחץ".
עזר לי לפנות את הדברים מהמקרר, וכשראה שניסיתי להזדרז מדי, אמר "לאט לאט". מסתבר שהיתה סתימה שגרמה למים לרדת היישר לתא הירקות. פתח את הסתימה, ניקה, הסביר מה עלינו לעשות באותו יום ובימים הבאים, תיאר תופעה שכנראה תיקרה ואמר "לא להיבהל". הוא היה נחמד ומקסים, סבלני ומסביר, ענה לכל שאלה, והיה מקצועי ביותר.
ממש חוויה מתקנת אחרי נסיונות עם טכנאים שלא באים ולא מודיעים, מחפפים וכו'. מעכשיו אני יודעת שיש על מי לסמוך בכל שאלה, התייעצות ותיקונים. נפלא!
אסנת.

, יוני 2017

על ירון הטכנאי יש לי רק מילים טובות! בחור אדיב, ישר ואמין, אני סומכת עליו בעיניים עצומות ועובדת רק איתו! המלצתי עליו למס' חברים שלי וכל אחד מהם התקשר אליי לאחר-מכן והודה לי! את ירון הזמנתי בשתי הזדמנויות שונות לתיקון מכונת כביסה ומקרר. הוא תמיד מגיע הזמן שקובעים איתו, מבצע בדיקה מכירה למוצר החשמלי ותוך זמן קצר פותר את הבעיה. הוא שירותי ונכון לסייע בכל דבר - פעם אחת ביקשתי ממנו לתקן מוצר שהוא לא מתעסק איתו והוא הפנה אותי למישהו שיוכל לעזור לי. המחירים שלו הוגנים והיחס חם ואישי. אני ממליצה על ירון לכל מי שמחפש טכנאי אמין! אמשיך לעבוד איתו עוד שנים רבות.
אלי, עין הוד.

, מאי 2017

על ירון יש לי רק מילים טובות, הוא הטכנאי הקבוע שלנו כבר שנים! כל לקוח שקורא לו פעם אחת ימשיך איתו הלאה שנים רבות! לפני מס' שנים (עוד כשגרנו בבית הישן שלנו) חבר המליץ לנו על ירון הטכנאי - ומאז אנחנו עובדים רק איתו ובכל פעם שיש לנו בעיה עם מוצר חשמלי בבית אנחנו קוראים רק לו! לאורך השנים הוא ביצע אצלנו תיקוני מזגנים שונים, תיקון מכונת כביסה ועוד.. פשוט בחור מקסים! הוא אמין, מקצועי, נחמד וישר, ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות! פעם אחת קראנו לו לבוא שוב עבור מוצר חשמלי שהוא תיקן ועדיין עשה בעיות והוא הגיע עוד באותו היום וללא עלות נוספת. המחירים שהוא גובה הוגנים מאוד ואני ממליצה עליו בלב שלם לכל מי שמחפש טכנאי הוגן, מקצועי ואמין.
רחלי, חיפה.

, נובמבר 2012

המקרר אצלנו התחיל לעשות רעשים חזקים כלכך עד שכבר לא יכולנו לישון מרוב רעש, וככה מצאתי את עצמי בשעה 21:00 בלילה מחפש איש מקצוע שיהיה מוכן לבוא ולטפל בתקלה כאן ועכשיו.
הכנתי את עצמי למחירים עוד יותר גבוהים ממחיר ביקור רגיל, וגם חששתי שהבעיה היא במדחס או אפילו משהו מורכב יותר שיצריך אולי אפילו את החלפת המקרר. פניתי לכמה בעלי מקצוע אך אף אחד לא הסכים לבוא ולטפל בבעיה, כמה גם אמרו לי שזו ככל הנראה בעיה במדחס. עשיתי חיפוש נוסף בגוגל ודרכו הגעתי לאתר טוב תודה. כאן מצאתי את ירון תיקון מצורי חשמל, לתדהמתי ירון אבחן את הבעיה דרך הטלפון, לאחר שתיארתי לו את המצב במקרר הוא הסביר לי שלדעתו מדובר במאוורר שקפא ולכן כדאי להפשיר אותו ואז המקרר ישוב לעבוד בצורה רגילה, בעקבות העצה שלו הפשרתי את המקרר ואכן מאז ועד עכשיו המקרר עובד כמו חדש. בזכות ההגינות והמקצועיות של ירון נחסך ממני כל הטרראם של הזמנת טכנאי/החלפת מדחס/ ואולי אפילו קניית מקרר חדש?
אחי יצאת צדיק! (מותר לציין שלא נגבה ממני שקל)
כל הכבוד

עומר, קרית ביאליק

, נובמבר 2012

הבן הקטן שלי שיחק במכונה בלי ששמנו לב וכתוצאה מכך היא פשוט הפסיקה לעבוד. כל מה שניסינו, לנתק ולחבר שוב לחשמל, ללחוץ על כל הכפתורים, שום דבר לא עזר. היו רק כמה נורות שהבהבו אבל כל השאר פשוט לא הגיב.
מאחר והיה לי ניסיון קודם לא טוב עם טכנאי מכונות כביסה שהגיע לבדוק נזילה במכונה והוא כאילו סידר אותה והחליף חלקים ובסוף לאחר התיקון גילינו שמקור הנזילה הוא בכלל מבחוץ ולא מהמכונה, לא רציתי לקחת סיכון והחלטתי להזמין טכנאי מוסמך של החברה המייצרת את המכונה, בקו. לצערי החברה לא הייתה מוכנה לשלוח טכנאי מאחר ולא היו ברשותנו מסמכי קנייה.
חברים סיפרו לי על אתר האינטרנט טוב תודה והחלטתי לנסות למצוא טכנאי אמין דרך האתר ולשמחתי האתר, וגם הטכנאי שמצאתי, הוכיחו את עצמם.
בחרתי בירון בגלל ההמלצות שקראתי עליו, התקשרתי אליו והוא הגיע בזמן שיא (רבע שעה מרגע הטלפון), ירון בדק את המכונה ביסודיות ולאחר שווידא שכל החלקים במכונה תקינים ושהנעילה תקינה הגיע למסקנה שהבעיה היא בכרטיס. הכרטיס עצמו דרש עבודה נוספת כדי להגיע אליו ולתקן אותו, ירון פתר את הבעיה במקצועיות מדהימה וביעילות, נשאר לוודא שהכל עובד כמה פעמים, והסביר בסבלנות מה עשה, מדוע, איך אפשר למנוע את התקלה בעתיד, איך ניתן להגדיר נעילת ילדים וכו', וגם נתן טיפים נוספים. המחיר שהוא גבה היה מחיר ביקור בלבד מאחר והוא לא החליף חלקים בסופו של דבר, מחיר הביקור עצמו היה זול מההצעות האחרות ששמעתי, והוא לא גבה שקל נוסף למרות שהעבודה התארכה והיתה מורכבת יחסית. ירון נתן לי שירות מעל ומעבר לציפיות - כל הכבוד. ממליצה בחום (באופן אישי גם שמרתי את המספר שלו והעברתי למכרים שזה רלוונטי עבורם). משהו יוצא דופן.

שירי, חיפה

, יולי 2012

ירון פשוט איש מקסים, איש מקצוע מצוין, הוגן מאוד ואמין.
פניתי אליו אחרי שראיתי את ההמלצות באתר בעקבות מזגן 1 כ״ס שלא קירר. ירון ביצע עמי תיאום ציפיות לגבי המחיר בטלפון עוד לפני, תשאל אותי לגבי התקלה ואף הסביר לי מה היא יכולה להיות.
ירון הגיע בזמן שקבענו וניגש ישר לעבודה. אחרי בדיקה הסביר לי שצריך למלא גז והסביר לי את סוגי הגז הקיימים והעלויות בנוסף בבדיקה הוא ראה שהברזים מעט משוחררים ולכן יש בריחה של גז. ירון חיזק את הברזים וכל פעולה שביצע קרא לי על מנת שאראה מה הוא עושה וכשסיים אחרי רבע שעה הוא לא הלך עד שראה כמה פעמים שהמזגן עובד ב 100% .
ירון השאיר אחריו נקי ומסודר ולאורך כל הזמן מהשיחה הראשונה הוא היה אדיב. ירון איש ישר ומקצועי הוא לא עובד על אינטרסים ומנסה לסחוט כספים מיותרים מהלקוח, פשוט מקסים. המחיר נשאר כפי שהיה וקיבלתי חשבונית. אני ממליצה בחום!

אילנית מאליקים

, אוקטובר 2011

מכונת הקריסטל שברשותי מאוד ישנה, וכנראה שכל מכה קטנה משפיעה עליה. לאחר שעברתי דירה , מכונת הכביסה לא פעלה כראוי. אני ובעלי לא ידענו לאתר מדוע המכונה הפסיקה לעבוד כמו תמיד , והיינו בטוחים כי המכונה פשוט עשתה את שלה וזה הזמן לרכוש מכונה חדשה. אך לא כך קרה.
כ לאחר שהכרנו את ירון מ"ירון תיקון מוצרי חשמל" נוכחנו לגלות כי למכונה נותרו עוד כמה שנים לחיות ?
את ירון הכרתי דרך אתר "טוב תודה"( שאליו הגעתי במקרה לגמרי אחריי שערכתי חיפוש באינטרנט תחת השם טכנאי מכונות כביסה בצפון"). האינסטינקטים שלי אמרו לי להתקשר אליו וכך עשיתי, ירון הגיע מהר מאוד, מיד ניגש למכונה ופתח אותה.ירון הבחין כי התוף של המכונה אינו מוברג כראוי ולכן ביצע את ההברגה כראוי. במהלך עבודתו ירון הסביר לי כיצד עליי לנהוג עם המכונה בייחוד שמדובר במכונה ישנה, הסביר כי להבא אין צורך לקרוא לבעל מקצוע וניתן להסתדר לבד.
ירון הפגין אמינות והגינות, שמחתי להכיר בעל מקצוע שמסייע ללקוחותיו ולא מנסה רק לעשוק , גבה מחיר סמלי לחלוטין .
אני יודעת כי בתחומים הנ"ל ישנם בעלי מקצוע רבים, ולכן לא תמיד ניתן לסמוך על כולם, אך אני אומרת לכם כי על ירון אני סומכת בעיניים עצומות.

בברכה,
מיכל
מחיפה

, יולי 2011

אין על ירון!! התושייה, המאמץ ההתעקשות, וכל זה רק בשביל לתקן לי מכונת כביסה ישנה... אני חושבת שלא מגיעה לירון המלצה - מגיע לו צל"ש!!
מדובר היה במכונת כביסה יחסית ישנה מדגם "קריסטל". ציר הדלת של המכונה נשבר, ואי אפשר היה לסגור או לפתוח את הדלת. מכיוון שלא מצאתי טכנאי מומלץ - הגעתי לאתרכם, ובאקראי - שלחתי SMS לירון הטכנאי העובד באזור הצפון. השעה הייתה 20:00 בערב, ירון יצר איתי קשר מיידי, ובשעה 21:00, פחות משעה, כבר הופיע בביתי.
הוא בדק את המכונה, פירק את הציר השבור, והבטיח למצוא לי ציר חלופי. עוד במעמד הבדיקה בבית - הסביר לי ירון כי זאת לא הולכת להיות משימה קלה... "המכונה היא מדגם ישן, אחרי כמה שנים מוציאה חברת "קריסטל" חלקים חלופיים מהמלאי כדי שלקוחות יאלצו לקנות חדש"... לדבריו של ירון.
עם כל זה - ירון לא ויתר, ועשה את כל המאמצים האפשריים למציאת החלק. בבוקר שלמחרת, היה איתי בקשר כמה וכמה פעמים כדי לתת לי דו"ח מצב, עד שבסוף הגיע הטלפון המיוחל - ירון מצא את החלק, והוא מגיע להרכיבו.
מיותר לציין שגם הרכבת החלק הייתה מקצועית וטובה, ולגבי המחיר - למרות מסע החיפושים המפרך והעבודה הקשה - לקח לי ירון רק 300 שקלים. ממש לא הרבה, ובכל זאת עדיף מקניית מכונת כביסה חדשה.
שמרתי את הטלפון של ירון הנחמד! אני בהחלט מתכוונת להשתמש בשירותיו בעתיד - לתיקונים נוספים. תודה גם לאתר על עבודת הקישור הטובה!! כל הכבוד - המשיכו כך.

, יולי 2011

יש לנו מקרר של "אפולו תדיראן". לפני שלושה שבועות בערך, התחלנו להבחין בבעיה חוזרת של ירידה בקירור. הבעיה התחילה במקפיא (שהתחיל "להפשיר" לנו כל מיני מוצרים כמו בשר גלידות וכדו') ועברה תוך כמה ימים לחלק המרכזי של המקרר (שגם בו התחילו מוצרים להתרכך ולהפשיר).
בשלב הראשון - בעלי לא רצה כל-כך לקרוא לאיש מקצוע. הוא ניצל את המעט ידע מקצועי שיש לו, פתח את החלק האחורי של המקרר, שם לב כי המאוורר באמת קצת תקוע, ניסה לשחררו והבעיה נפתרה באופן חלקי... אחרי כמה ימים הבעיה עוד פעם חזרה, ואז כבר החלטנו לקרוא לטכנאי מקצועי.
מצאנו את הטלפון של "ירון תיקון מוצרי חשמל" באתר - החלטנו להזמינו. ירון הגיע, הסתכל על המקרר, בדק אותו מכל הכיוונים, איתר בעיה במאוורר וסידר אותו. ממה שראיתי לא היה צורך בהחלפה של חלקים כלשהם... יותר ב"התעסקות" עם היחידה של המאוורר והחוטים שלה. ירון מאד השקיע, וגם הסביר מה הוא עושה. הוא עשה עבודה מאומצת של קרוב לשעתיים אבל בסוף הבעיה נפתרה. המקרר היום עובד "כמו חדש" (עלות התיקון יצאה 300 ש"ח).
ראיתי שירון הוא איש נחמד ושירותי, והחלטתי להמליץ עליו לאחותי, שכמה ימים אחריי - סבלה גם היא מבעיה - אבל בעיה שקשורה למזגן. ירון הגיע אליה פעמיים (!), כדי לטפל בבסתימה שנוצרה באחד מצינורות הקירור (הבעיה חזרה, ולכן ירון הגיע אליה יותר מפעם אחת). גם לה ירון נתן שירות מאד מאד טוב. עם כל זה שהגיע פעמיים ותיקן (ואפילו הראה לה איך לפתור סתימות עתידיות בכוחות עצמה) - הוא לא לקח ממנה בכלל כסף - פשוט הגיע אליה ונתן לה שירות בחינם (לטענתו הבעיה הייתה זניחה, ולכן לא היה על מה לקחת).
שמרתי את הטלפון של ירון אצלי בזיכרון של הנייד. כשמוצאים טכנאי טוב - לא מחליפים, ואני בהחלט מתכוננת להשתמש בשירותיו מעתה המון, ולהמליץ עליו להרבה הרבה אנשים!

בברכה,
אלונה

, מאי 2011

כשהתקלקל לנו המייבש כביסה, לפני מספר ימים, לא ידענו אל מי לפנות, מאחר ולא הכרנו שום טכנאי שירות באזור שלנו (אנחנו גרים בחיפה).
התחלנו לחפש בכל מיני אתרי אינטרנט שמות וטלפונים של טכנאים זמינים, ובין היתר הגענו לאתר טוב תודה, שבו מצאנו את הטלפון של הטכנאי ירון (מ"ירון תיקון מוצרי חשמל"). גילינו גם שירון גר סמוך לבית שלנו, הוא נשמע נחמד, אדם עם תושייה שמוכן לעזור, ולכן החלטנו להזמין אותו.
העבודה נקבעה ליום שלמחרת (ירון, הגיע בזמן, בדיוק בשעה שנקבעה איתו), וכשירון הגיע ובדק את המייבש, הוא בישר לנו שהרצועה של התוף נקרעה. היה לו את החלק בהישג יד, ולכן הוא החליף את הרצועה ישר על המקום. ירון גם הראה לי את הרצועה הקרועה (כדי שאראה שהוא אכן דובר אמת), וגם הסביר לי ממה הקלקול נובע. הוא נתן לי חשבונית ואחריות על התיקון. מאד אהבתי את השירות המקצועי, אבל בעיקר את הסבלנות והחיוך. גם המחיר (למרות שאין לי קנה מידה להשוואה), לא היה בשמיים, ואפילו מעט יותר זול ממה שחשבתי שאני הולך להוציא... הכי חשוב - המייבש כעת עובד, הכל בסדר איתו והכל תקין!

בתודה,
ערן מחיפה

, פברואר 2011

אני חייב להודות על עצמי שאני תמיד חושב שבעלי מקצוע למכשירים כל כך חשובים כמו מקרר ושאר מכשירי החשמל הגדולים, תמיד מנסים "לדפוק" את הלקוח ולקחת ממנו כמה שיותר כסף.
המקרה הזה היה הפוך לגמריי ויאמר לזכותו של ירון שהוא יצא תותח!
קראתי לו למטרת מילוי גז למקרר כי חשבתי שזו הבעיה, הוא היה הטכנאי הכי זול מבין אלו ששוחחתי איתם בטלפון ובפועל כשהוא הגיע, הוא מיד פתח את המקרר ואמר לי שאין לי בעיה בגז אלא בעיה של לכלוך וקיפאון בגוף הקירור שבמקפיא. סידר את בעיה תוך כמה דקות וחייב אותי רק על הביקור שזה יצא פחות ממה שהכנתי את עצמי נפשית להוציא על מילוי הגז.
תאכלס יצא תותח ובתקלה הבאה שיהיה לי במכשיר חשמל בבית הוא יהיה הראשון שאני אתקשר אליו.
אני לא מסוג האנשים שמפרגנים מהר על בעלי מקצוע והאמת שהופתעתי לטובה ואני ממליץ בחום.

, פברואר 2011

גם ירון וגם השותף שלו עופר - שני אנשים מקסימים, טכנאים הגונים, משכמם ומעלה ואני ממליץ עליהם ביותר.
בירון יצא לי להיתקל לראשונה, עוד כשהיה עובד בתור שכיר מטעם חברת השירות של מכונת הכביסה שלי. כשהמכונה עוד הייתה חדישה, והייתה עושה לי לפעמים בעיות, הייתי קורא לרוב לחברת השירות, וירון שהיה הטכנאי שלהם באזורי - היה תמיד מגיע, ומסייע לי לפתור את כל הבעיות.
קיבלתי את הרושם שהוא בן-אדם מאד אמין, שמרתי את הטלפון שלו האישי, וביום שנודע לי שהוא עזב את חברת השירות ופתח עסק עצמאי עם עוד שותף - הפסקתי לקרוא לחברת השירות והתחלתי להזמין אך ורק אותו - לאו דווקא לבעיות שפקדו את מכונת הכביסה שלי, אלא בכלל - לכל בעיה שפקדה את אחד מהמכשירים החשמליים אצלי בבית.
יצא שירון תיקן לי כבר מספר תקלות במכונת כביסה - בעיקר תקלות של נזילות מים. בפעם האחרונה שקראתי לו ועשה בדיקה למכונה - המליץ לי דווקא לא לתקן (איבחן בעיה במיסבים, ואמר שאין טעם להשקיע במכשיר כל-כך ישן - תיקון כזה יקר) - אמר לי לתת למכונה להמשיך לעבוד כמה שעוד תחזיק, וברגע שתפתח עוד בעיה - פשוט לזרוק אותה ולקנות חדשה. על הביקור הזה אפילו לא לקח לי כסף! עם כל זה שהגיע עם האוטו, פינה מזמנו, ועשה את הבדיקה - יצא ממש ממש הגון ולא לקח לי על זה שקל!
בנוסף גם טיפל לי כמה פעמים במזגן רצפתי מאד ישן (משנת 94) שיש לי בבית. המזגן היה נוזל לפעמים וגם לעיתים מקצר. ירון רצה לחסוך לי בקנייה של מזגן חדש, ופשוט עשה לו "אוברול" כללי: החליף חוטי חשמל איפה שצריך, תיקן נזילות, פתח סתימות, החליף כמה מתגים, הוסיף גז - והיום אני יכול להגיד שלמרות גילו "המופלג" של המזגן הוא עובד מצויין וממעט לעשות לי בעיות.
באחד מביקוריו, אני אפילו זוכר, שיצא שבדיוק קניתי מקרר חדש לבית - אז הוא מיוזמתו, ישב איתי ועל חשבון הזמן הפרטי שלו (ושוב מבלי לקחת על כך כסף) - הסביר לי קצת על המקרר, איך הוא עובד, ואיך להפעיל אותו בצורה נכונה.
לכל גולשי האתר - אני ממליץ בחום לפנות לירון האדיב. נדיר למצוא בעלי מקצוע הגונים באזורנו... מניסיון שלי אישי, אבל, אני יכול להגיד על ירון שהוא באמת אחד כזה *-)

בועז אהרוני,
מנשר

, פברואר 2011

הזמנתי את ירון כשהייתה לי פעם אחת בעייה במייבש כביסה.
המייבש אמנם היה עובד, אבל לא בצורה טובה... במקום חצי שעה של ייבוש - היה לוקח לו משהו כמו שעתיים עד שעתיים וחצי לייבש את כל הבגדים.
כשירון הגיע ובדק הוא מצא שבסה"כ יש סתימה במערכת, ולא מדובר במשהו רציני.
במו עיניי ראיתי אותו פותח ובודק... תחילה הוא בדק את הגוף חימום - ראה שמגיע אליו חשמל ושהכל בסדר. אח"כ בדק גם את המנוע וגם מצא שהכל תקין, ולבסוף בדק את התוף ואת הרצועות של התוף, וגם מצא שאין איתם שום בעיה. עפ"י שיטת האלימינציה, ובבדיקה קצת יותר מקיפה, לבסוף הסיק שיש כנראה סתימה באחד מהצינורות. באמצעות לחץ גז הוא שיחרר את הסתימה, ועל כל ה"טרטור" - יצא ששילמתי לו בסה"כ 140 ש"ח - אפילו למחיר של ביקור, זה לדעתי מחיר חינם!
מאז לא הצטרכתי לקרוא לירון שוב - כך שכנראה הוא באמת עשה עבודה טובה. באמת יופי של טכנאי. גם הוגן וגם הגון! אני נותן לו ציון עשר - בעיקר באמינות... לא חירטט אותי, לא סיפר לי סיפורים, פשוט אמר את האמת ולא ניסה להלביש עליי כל מיני תיקונים מיותרים!

, אפריל 2010

בחור אדיב, דייקן וסבלני.התאמץ לחשוב איך לפתור את הבעיה, הסביר את כל האפשרויות, ונתן לי להחליט. אמין ומקצועי.

איזור פעילות

איזור פעילות: אזור חיפה והקריות

 א'-ה' 08:00-19:00, ו' 08:00-13:00

התמחויות

תיקון מקררים

תיקון מקרר - כללי
תיקון תקלות מקררים
החלפת חלקים במקרר

תיקון מכונות כביסה

ביקור טכנאי מכונת כביסה
תיקון מכונות כביסה
החלפת חלקים במכונת כביסה
התקנת מערכות בקרה למכונות כביסה

תיקון מייבש כביסה

ביקור טכנאי מייבש כביסה
תיקון מייבשי כביסה
החלפת חלקים במייבשי כביסה

תיקון מדיחי כלים

ביקור טכנאי מדיחי כלים
תיקון מדיח כלים
החלפת חלקים במדיחי כלים
התקנת מערכות בקרה למדיחי כלים

התמחויות

תיקון מקררים

תיקון מקרר - כללי
תיקון תקלות מקררים
החלפת חלקים במקרר

תיקון מכונות כביסה

ביקור טכנאי מכונת כביסה
תיקון מכונות כביסה
החלפת חלקים במכונת כביסה
התקנת מערכות בקרה למכונות כביסה

תיקון מייבש כביסה

ביקור טכנאי מייבש כביסה
תיקון מייבשי כביסה
החלפת חלקים במייבשי כביסה

תיקון מדיחי כלים

ביקור טכנאי מדיחי כלים
תיקון מדיח כלים
החלפת חלקים במדיחי כלים
התקנת מערכות בקרה למדיחי כלים

תאור העסק

ירון הוא בעל מקצוע מעל ל15 שנה בתחום התיקונים למוצרים לבנים עם שירות אדיב ומקצועי. שירות עם חיוך עד לשביעות רצון הלקוח. נשמח לראות אתכם בין לקוחותינו המרוצים.

ירון תיקון מוצרי חשמל

ירון תיקון מוצרי חשמל

ירון ברסנו


9.6

073-2721396
 

ירון תיקון מוצרי חשמל

ירון ברסנו

9.6

חייג

לקבלת הצעת מחיר

073-2721396 חייג