פניתי לירון מ"איכות השירות" בגלל תקלה שהיתה לי במקרר לפני כמה שבועות. המקרר כביכול עבד, אבל לא קירר כמו שצריך, וגם עשה ריח מוזר, ולכן אני ואשתי החלטנו לבדוק את הנושא ולהזמין טכנאי שירות...
התקשרנו למספר טכנאים, ומכיוון שירון, היה היחידי שהיה פנוי וזמין להגיע, קראנו בסופו של דבר לו. הוא הגיע בשעה שקבענו איתו, כבר למחרת אותו יום שדיברנו איתו, ביצע את התיקון (הסתבר לנו ששני המאווררים שבמקרר, כבר היו ישנים מאד, ולכן עבדו, והיה צורך להחליף את שניהם). ירון נתן לנו את האופציה לוותר על התיקון, ולשלם לו רק על הביקור, משום שהיה מדובר בתיקון יחסית יקר (650 ש"ח). בסוף החלטנו לתקן בהמלצתו, ועכשיו המקרר עובד כמו שצריך ואין לנו שום טענות!!
אנחנו מאד מרוצים, ושמחנו מאד שבא לתת לנו שירות!!
תודה רבה - הרצל מירושלים!!