לפני כמה שבועות התקלקל לי המקרר - הפריזר לא הוציא אוויר קר, וחלק מהמוצרים שבפנים כבר התחילו לאט לאט להפשיר.
חיפשתי טכנאי שירות שיתקן לי את הבעיה, הגעתי לאתר "טוב תודה", ועל סמך ההמלצות באתר החלטתי לפנות לברק 15% הנחה. הוא עשה עליי את הרושם של הטכנאי ה"שווה" ביותר באתר, וגם מבחינת המחירים, קיבלתי את הרושם שהוא לוקח את המחירים הכי זולים.
דיברתי עם בחור בשם אילן, והסברתי לו מהם התסמינים של המכשיר. אילן נתן לי כמה דיאגנוזות בטלפון, או שהתרמוסטט הלך, או שיש סתימה או ש"הלך" המאוורר. הוא נתן לי גם הערכת מחיר לגבי כל סוג של תיקון, אבל אמר שהכי טוב להגיע ולראות כי לדבריו "רק ככה נוכל להיות הרבה יותר חכמים"...
עוד באותו יום אילן כבר הגיע אליי. האמת, שהייתי בטוח שיוכל להגיע רק בטווח של יום או יומיים מראש... שמחתי מאד, ואפילו הוא קצת הפתיע שהיה מוכן ומזומן להגיע בהתראה של כמה שעות.
כשאילן בא, הוא פתח את המקרר, בדק, הסתכל מכל הצדדים. הבעיה, מסתבר, הייתה כפי שאיבחן בטלפון - התרמוסטט "הלך". היה לו תרמוסטט חלופי לדגם המקרר שלי בהישג יד, ולכן הוא פירק את הישן והרכיב את החדש. גם המחיר היה כמו שהתחייב לו בטלפון - בערך 300 שקלים.
היום המקרר (וגם המקפיא) עובדים פיקס! אין תלונות - אילן בהחלט עשה עבודה טובה, ואני משוכנע שאני הולך להזמין אותו שוב!
עדי,
מתל-אביב