15

ספקי שירות בתחום ניקוי ספות וריפודים

המדריך המלא לניקוי ספות, בחירת חברה לניקוי ספות מקצועי בבית

אם הספה שלך צריכה ניקוי, אם הריפודים בבית נראים משומשים - המאמר הבא הא בשבילך

ניקוי ספות וריפודים - המדריך המלא

אנחנו משקיעים הרבה בבחירה מתאימה של מערכות הישיבה בבית. בין אם אלו הן הספות בסלון, כיסאות שולחן האוכל או ריפודי כורסאות בחדרים ובאזורים אחרים בבית. אותה ססגוניות המאפיינת ריפודים חדשים - נוטה להיעלם עם השנים, ובתוך שנתיים שלוש (פחות, אם השימוש במערכת הישיבה הוא מרובה, או אם יש ילדים או בעלי חיים בבית) הספה כבר נראית מהוהה ובלויה.

החדשות הטובות הן, שניקוי ספות יסודי עשוי להחזיר לספה את הברק והזוהר שלה - גם אם עברו שנים מאז ניקיתם אותה באופן מקצועי לאחרונה.

אם הספה שלכם צריכה ניקוי, אם הריפודים בבית נראים משומשים וצבעם דהה - זה בדיוק המאמר שאתם צריכים לקרוא. כל המידע, הטיפים, והשיטות לניקוי ריפודים, בבית וברכב, בצורה יעילה. וגם - מתי נכון לנסות לנקות לבד, איך תדעו שהגיע הזמן לקרוא לחברת ניקוי מקצועית, וכיצד תבחרו אחת?

ניקוי הריפודים בבית - ניקוי ספות מבד, מעור או מחומרים דמויי עור

זה לא משנה מאילו חומרים עשוי ריפוד הספה שלכם - אפשר לשפר משמעותית את מצבו, ויפה שעה אחת קודם.

ניקוי והסרת כתמים של ספות בריפוד או או חומרים סינטטיים דמויי עור

ספות עור הן נפוצות בישראל, ומעבר לריפוד עשוי עור סינטטי או עור באיכות נמוכה בייבוא מן המזרח - אנחנו רואים חדשות לבקרים ספות עשויות עור פרה, עור עגל, עור המכונה "נאפה" (עור בקר ממקורות שונים) ועור בופאלו. כלל האצבע הוא, שככל שהעור רך יותר למגע - כך הוא עדין יותר לניקוי, וחשוב להשקיע הן בבחירת חומרי הניקוי והן בתהליך הניקוי עצמו, בניקוי של ספות עור.

שני דברים שאתם רוצים לא לעשות בניקוי ספות עור:

  • לפגוע בצבע הריפוד: נסו את חומרי הניקוי שלכם על פינה קטנה ומוסתרת של הספה בטרם תתחילו בניקוי הספה כולה. ספות עור רבות מגיבות לחומרי ניקוי אינטנסיביים או לא מתאימים בצבע דוהה, מה שיוצר כתמי צבע לא אחידים ואף לא אסטטיים על הספה
  • לפגוע בתפירה של הספה - ניקוי אינטנסיבי או שפשוף חזק מידי (כמו למשל השימוש ב"ספוג הפלא", שנועד להורדת כתמים - אבל לא מהספות שלנו) יפגע באיכות התפירה של הספה ולעיתים עשוי אף ליצור קרעים באזורי התפר. היו עדינים בניקוי ספות עור - ובפרט באזור התפרים.


אנחנו ממליצים להתחיל את תהליך הניקוי עם מגבון לח, רצוי כזה שאינו מכיל חומרי בישום. נקו את הספה בעדינות, בשפשופם קלים. אם הכתם לא יורד - נסו מוצרי ניקוי המיועדים לעור - בעדינות רבה.

ניקוי והסרת כתמים של ספות וריפודים מבד

ישנם סוגי ריפודים רבים ושונים מבד, והמאפיינים - כמו גם אפשרויות הניקוי - של הריפודים משתנים באופן דרמאטי. בדים סינטטיים, כמו מיקרופייבר, אימפלה, אלקנטרה או אלפנט, בדרך כלל קל יותר לנקות, והריפודים מכילים לא פעם אלמנטים דוחי כתמים. ריפודי ספות טבעיים, מחומרים כמו כותנה, פשתן, קטיפה או משי, הם לעיתים קשים ומורכבים יותר, וחשוב לפעול במקצועיות ובזהירות להסרה מושלמת של הכתמים.

חומרים ביתיים לניקוי כתמים מספות בד, עשויים להיות:

  • תערובת של חצי כוס מים וחצי כוס חומץ לבן
  • מים עם כמות קטנה של סבון כלים
  • בבדים טבעיים - מים עם לימון סחוט ומלח עשויים לעזור


בכל מקרה, אל תנסו את התערובת ישר על הכתם, אלא התחילו בניסוי החומר באזור נסתר של הכורסה, למשל בגב הכורסה. רק לאחר שוידאתם כי החומר לא מזיק לריפוד או לצבעו - נסו אותו על הספה.

להזמין איש מקצוע או לעשות את זה לבד?

בדרך כלל, אנחנו מנסים לנקות בעצמנו כתמים טריים ומבודדים מעל הריפודים - במערכת הישיבה שבסלון או מעל ריפודים בכל אזור אחר בבית. כשהכתם טרי, הסיכוי שלנו להצליח ולהסירו, גדול. ככל שהכתם ישן יותר, יידרשו יותר ידע מקצועי, כלי עבודה תעשייתיים ושיטת עבודה שמתאימה לסוג הריפוד שלכם - על מנת להחזיר לריפוד את המראה החדש והזוהר שלו.

הנה כמה מצבים שבהם כדאי לכם לשקול הזמנת חברה המתמחה בניקוי ריפודים, לניקוי הספות או ריפודים אחרים בבית:

  • כאשר הספה מכילה מספר כתמים או שצבע הריפוד שלה דהוי
  • כשהכתמים ישנים ומראה הספה הכללי מוכתם
  • אם לספה יש ריח לא נעים, בנוסף לכתמים
  • אם עברו יותר מחצי שנה - שנה מאז הניקוי המקצועי האחרון


חשוב לדעת, כי ניקוי מקצועי של הספות או הריפודים, יאפשר הסרת הלכלוך באופן שמתאים לחומר, ויכלול טיפול נגד ריח רע, הנגרם בעיקר בספות בד וחומרים טבעיים, לאחר חשיפה לחומרים מלכלכים, כמו נוזלים שנשפכו על הספה ונספגו אל הריפוד. עוד דבר שכדאי לדעת לפני שתבחרו אם לנקות לבד או להזמין איש מקצוע, הוא שמערכות הישיבה והריפודים שלנו מהווים מצע מושלם להתפתחות חיידקים, בקטריות ושלל מיקרואורגניזמים אחרים. ניקוי מקצועי של הריפודים יכלול גם טיפול להסרת כלל החיידקים שחיים בין סיבי הריפוד שלכם - וכדאי לאפשר טיפול כזה אחת לשנה.

החלטתם לעשות את זה לבד? קבלו חמישה טיפים לניקוי ספות מושלם

אם החלטתם שאתם מתכוונים להתנסות בניקוי עצמאי של הספה - כדאי להכיר את סוגי הכתמים השונים, והדרך המושלמת להסיר אותם. טיפים נוספים והדרך להסיר אותם תמצאו במאמר הזה, אבל חשוב להתאים את אופן הניקוי גם לסוג הריפוד ולא רק לסוג הכתמים. הנה כמה טיפים להתחלת הניקוי ברגל ימין:

חומרים לניקוי הספה שלכם

מעבר לחומרים ביתיים לניקוי ספות, כמו מים וחומץ לבן, קצף גילוח לכתמים ישנם או סודה לשתיה - ישנן ערכות חומרי ניקוי מקצועיות לשימוש ביתי, שמתאימות לריפודים שונים, כמו למשל לעור, לריפוד סינטטי דמוי עור, לבדים טבעיים כמו כותנה או פשתן, ולבדים סינטטיים כמו פוליאסטר ומיקרופייבר. לא רק את חומרי הניקוי כדאי לבחור בקפידה - אלא גם את המטלית / הספוג / הכלי שעימו תנסו לקרצף את הכתם החוצה. חשוב לקרוא את הדגשים לתחזוקה שוטפת של ספות וריפודים מעור ומבד שיש על כל מוצר לפני שמבצעים את פעולת הניקיון.

הצטיידתם בחומרי ניקוי? הנה חמישה טיפים לניקוי ספות וריפודים באופן עצמאי

  • קראו את הוראות היצרן, חפשו חומרים באינטרנט ובמיוחד אצל יצרן מערכת הישיבה שלכם, בנוגע לסוג הריפוד והחומרים שממנו הוא עשוי, וחומרי הניקוי היעילים ביותר עבורו. אל תשכחו - בחירה לא מתאימה של חומר ניקוי, עשויה לפגוע באופן בלתי הפיך בריפודים שלכם
  • גם אם הריפוד מוסר בקלות מהכיסא או הספה - אל תניחו שאתם יכולים לכבס אותו. בררו וודאו כי הריפוד עמיד בכביסה, ובכל מקרה, העדיפו כביסה בטמפרטורה נמוכה, ללא בדים נוספים (ובוודאי לא כאלה בעלי צבעים חזקים), ובשימוש בדטרגנטים עדינים במיוחד
  • אל תניחו שזה בסדר להרטיב את הריפודים שלכם. בדים וחומרי ריפוד שונים הם רגישים לחשיפה למים, ומומלץ רק ללחלח מטלית ועימה לנסות להסיר את הכתם
  • נקו את הכתם במועד הקרוב ביותר להיווצרו - כשהכתם נוצר מעל הריפודים שלכם, הוא עובר תהליך של חדירה אל חומר הריפוד ו"התקבעות" בו. ככל שתתחילו בניקוי הכתם קרוב לזמן ההכתמה - כך הסיכויים שלכם להסיר את הכתם בבית באופן מושלם, יהיו גדולים יותר. אל תדחו את הסרת הכתם, גם לא לשעה אחת או לחמש דקות - כשהריפודים שלכם התלכלכו, נסו להסיר את הכתם במהירות האפשרית.
  • אגב, ככל שאתם פועלים מייד עם היווצרות הכתם, תזדקקו בדרך כלל לחומרים מסירי כתמים פחות מקצועיים או אינטנסיביים. למשל, גם בספה בריפוד עור איכותי ועדין - מטלית לחה תוכל להסיר את מרבית החומרים והכתמים בתוך זמן קצר מהחשיפה. אולם, בחלוף הזמן - החומרים חודרים אל סיבי העור, משפיעים על ריח הספה ויוצרים כתמים שקשה יותר לנקות, בוודאי בחומרים ביתיים
  • אף פעם אל תווותרו בשום אופן, על ניסוי כל חומר ניקוי באזור חבוי על הריפוד. בצעו את הניסוי בדומה לאופן שבו תבצעו את הניקוי בזמן האמת - אם אתם מתכוונים להשאיר את חומר הניקוי על הכתם למשך דקה או שתיים - פעלו כן גם באזור החבוי בניסוי שלכם, על מנת לוודא באופן שאינו מותיר מקום לספק, כי החומר לא יפגע בריפוד שלכם

זה לא ספה - אבל אתם בכל זאת רוצים את זה נקי...

לא רק ספות וריפודי כיסאות בבית ראויים לניקוי תקופתי יסודי - גם ריפודי הרכב, השטיחים והמזרונים נדרשים לניקוי יסודי מידי פעם, כמו גם לניקוי אינטנסיבי כאשר הם מוכתמים. הנה כמה טיפים בנוגע לניקוי של ריפודים ומשטחים שהם לא ריפודי כיסאות וספות

ריפודי הרכב - נקי, ריחני, והרבה יותר בריא

כמו ספות הבית, גם מושבי הרכב "סובלים" מכתמים, ריח רע ומושבות מיקרו אורגניזמים שבמקרים חריפים אפילו פוגעים בבריאות. נין לנקות את מושבי הרכב באופן עצמאי, בבית, באמצעות תהליך רב שלבי, בשלבים הללו:

  • בשלב הראשון בדרך כלל מומלץ לשאוב את מושבי הרכב בצורה יסודית
  • השלב השני יהיה התזה של דטרגנט או חומר ניקוי שמתאים לחומר הריפוד של הרכב. חומרי הניקוי יחדרו אל בין סיבי הריפוד וימוססו או יפרידו את רכיבי הלכלוך מהריפוד, כמו גם ישפיעו על ריחות רעים כתוצאה מכתמים ולכלוך מעל ריפוד המושבים
  • בשלב האחרון לאחר ניקוי יסודי בחומרי ניקוי, כדאי לשטוף או לנקות במים שאריות חומר ניקוי מהריפודים. חברות מקצועיות לניקוי ריפודי רכב יבצעו זאת באמצעות כלים מקצועיים של ניקוי בקיטור. בבית, אפשר להסיר את חומר הניקוי באמצעות מטלית יבשה או לחה. בכל מקרה, אין להשאיר את ריפודי הרכב רטובים לאורך זמן


ניקוי מזרונים - הבדל משמעותי, גם כשאתם לא ממש רואים את הלכלוך

חברות ניקיון מציעות גם שירותי ניקיון למזרונים, כאן מושם דגש לא רק על הסרת הכתמים, אלא לא פחות מזה על הרס החיידקים, הבקטריות, קרדית האבק, פטריות, עובשים, ושאר מיקרו אורגניזמים שחיים בנינוחות רבה בין שכבות המזרון שלכם, גם כאשר הוא נראה נקי. על כן, בניקוי מזרוני המיטה יותר מאשר בניקוי ריפודי הספות - אנחנו ממליצים על ניקוי מקצועי, שיכלול גם ניקוי עמוק של השכבות העמוקות של המזרון, וחיטוי איכותי של המזרון. אל תשכחו, לנקות גם את בסיס המיטה ולהחליף מצעים לעיתים תכופות, להשתמש בדטרגנטים מתאימים אצל תינוקות, פעוטות, ילדים ומי שסובלים מאלרגיה, לאוורר את המזרון על בסיס קבוע ולהקפיד על מזרון נקי בשני צידיו - במיוחד אם אתם נוהגים להפוך את המזרון מידי פעם.


ניקוי מקצועי של שטיחים

האמרה המוכרת "לטאטא אל מתחת לשטיח", אולי מזכירה את העובדה שהשטיח, על אף שהוא מהאביזרים המשפיעים ביותר על ניראות החדר ועל עיצובו, הוא גם משטח פרוותי וסמיך, שממוקם מעל הרצפה - אליה נופל הלכלוך, האבק, פירורי האוכל, פרוות חיות המחמד ועוד. גם שטיח שניראה נקי, עלול להסתיר בין סיביו הצמריריים עוכרי בריאות ולכלוך שאתם פשוט לא רוצים בבית. יש מי שמטאטאים את השטיחים שלהם, יש מי שמכבסים אותם ממש בתוך מכונת הכביסה - אבל לניקוי וחיטוי יסודיים, איכותיים ועמוקים, שיכללו גם ניקוי של כתמים קשים (כמו כתמי רטבים, דם, יין, שאריות אפר סיגריות שנתקע בין סיבי השטיח, ועוד) - כדאי לבחור בניקוי יסודי ועמוק, רצוי עם חברת ניקיון (לפחות מידי פעם). בניקוי השטיח בבית, תוכלו להשתמש בנוזל לניקוי כלים, חומץ לבן או אבקת כביסה, בערך בכמות של שתי כפות לכוס מים חמים - או בחומר מקצועי לניקוי שטיחים. שטיחים עדינים אין לשפשף - יישמו את חומר הניקוי בעדינות ולעומק אל בין סיבי השטיח.

איך בוחרים חברת ניקוי לריפודים ולספות?

בארץ פועלות עשרות חברות אמינות ומקצועיות המציעות שירותי ניקוי לספות, ריפודים, שטיחים ומזרונים. על מנת לבחור את החברה המקצועית שתתאים לכם ביותר, חשוב לספק את מירב הפרטים ולשאול את השאלות הנכונות טרם הזמנת העבודה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת, לקראת הבחירה בחברת ניקוי לספת והריפודים שלכם:

  • מקצועיות - חשוב שתבחרו בחברת ניקוי מקצועית. תוכלו להתרשם מן המקצועיות של החברה על ידי בירור בנוגע לציוד הניקוי בו ישתמשו מי שיגיעו מטעם החברה לנקות את הריפודים שלכם. תוכלו לברר בנוגע לוותק והניסיון של העובד המסויים שיגיע אליכם, ולניסיון שלו בפרוייקטים דומים לזה שלכם - כמו למשל בניקוי של ספות עור או בד, בניקוי ספות בעלות כתמים דומים לאלה שלכם, וכדומה. שאלה אחת שחשוב לשאול, למשל, היא האם הספה תיראה "כחדשה" לאחר הניקוי, או מה הסיכויים להערכה המקצועית של חברת הניקוי, שהכתמים ירדו בצורה מלאה. אגב, חברת ניקיון מקצועית מספקת גם ביטוח לעובדיה במהלך העבודה אצלכם - וזה נושא שחשוב לבדוק. שאלו את איש השירות הטלפוני טרם הזמנת העבודה, האם העובדים מבוטחים במקרה של נפילה או חבלה במהלך העבודה בביתכם, מה קורה אם חלילה הציוד ניזוק במהלך השימוש בו בביתכם, וכדומה.
  • אמינות - חברות ניקוי ריפודים רבות מחזיקות אתרי אינטרנט ובהן המלצות בנוגע לשירותים שהן מציעות. בחרו חברות בעלות המלצות אמינות, אם אפשר באתרים אובייקטיביים. אם תוכלו להשיג חברת ניקיון בהמלצה מחברים שאתם סומכים עליהם - בכלל טוב
  • זמינות - אתם רוצים שתהליך הניקוי אצלכם בבית יהיה נוח. לדוגמה, אם חברת הניקוי יכולה להגיע רק בשעות הערב, והפריט המיועד לניקוי הוא המזרן שאתם ישנים בלילה, חשוב שתקחו בחשבון שכנראה תצטרכו להניח למזרן להתייבש במהלך הלילה, ותצטרכו למצוא מקום חלופי לשינה אולי יהיה לכם נוח יותר, לקבע עם איש ניקוי מזרונים שיוכל להציע לכם ניקוי בשעות הבוקר, כך שהמזרן יהיה יבש ומוכן לשינה, עד הערב.
  • אחריות - כשאתם מזמינים חברת נקיון לריפודים שלכם, חשוב שיהיו לכם ציפיות ריאליות מתהליך הניקוי ותוצאותיו. על חברת הניקוי לספק לכם מידע רב ככל האפשר בנוגע להצלחה הצפויה של תהליכי הניקוי של הפריטים השונים (ספות מרופדות בחומרים שונים, כיסאות מרופדים, שטיחים, מזרונים, וכדומה), כמו גם לספר לכם על האתגרים הצפויים או הכתמים שאולי לא ייעלמו לחלוטין. כל זאת - טרם תחילת העבודה.
  • מחירים - כאמור, מחירי הניקוי של ספות וריפודים משתנה בין חברה לחברה, וחשוב לבצע סקר שוק בין חברות הניקוי טרם בחירת החברה שאותה תזמינו לביצוע הניקוי אצלכם בבית. חשוב לדעת, כי תמחור הניקוי של ספות וריפודים עלול להשתנות כשאיש הניקוי רואה את הספה או הריפוד ומעריך את סוג העבודה ומורכבותה טרם תחילת העבודה. חשוב לקבל תמחור של כלל העבודה טרם הגעת איש הניקוי אליכם, אולם קבלו גם רשימה של נתונים שעלולים להעלות את המחיר - או שלחו תמונות ברורות ועדכניות של מצב הריפודים שלכם, לקבלת הצעת מחיר מחייבת
  • ידידותיות לסביבה - יש שחשוב להם לוודא כי חומרי הניקוי הם ידידותיים לסביבה, לא רעילים (למשל במקרה של תינוקות בבית), איכותיים והם אינם מסכנים את דיירי הבית - האנשים, כמו גם בעלי החיים
  • חיבור אישי - בסופו של דבר, חשוב שתרגישו שאתם בידיים טובות. גישה שירותית, מענה שלם וסבלני לשאלות שלכם ואדיבות - חשובים גם הם, בעת שאתם בוחרים את חברת הניקיון לריפודים ולספות שלכם

כמה זה יעלה לנו?

חברות ניקוי מקצועיות גובות מחירים שונים לניקוי ריפודים ופריטים אחרים בבית, על פי החומרים לניקוי, מצב הפריט המיועד לניקוי ומאפייניו. באופן גס מאוד, ניקוי שטיח ממוצע יעלה לכם בדרך כלל בין 300 ל - 500 ש"ח, ניקוי ספה יעלה בין 300 ל - 1,000 ש"ח, וניקוי מזרן יעלה בין 200 ל - 400 ש"ח. מרבית תהליכי הניקוי המבוצעים על ידי חברת ניקוי יבוצעו אצלכם בבית, ובתוך שעה עד שעתיים תוכלו ליהנות מניקיון, חיטוי, ומראה חדש. במרבית המקרים, תתבקשו להניח לאביזר שנוקה למשך 12 עד 24 שעות, לייבוש מלא. להסבר ופירוט על התמחור של פעולות הניקוי השונות ניתן לקרוא עוד כאן.

אנחנו ממליצים לאחד פרוייקטי ניקוי - אם בחרתם להזמין חברת ניקיון המתמחה בניקוי ריפודים וספות, אנחנו ממליצים להזמין ניקוי למזרונים בכל המיטות בבית, לשטחים, לריפודים ולספות, בהזדמנות אחת - תגלו, כי התשלום עבור כל פריט שינוקה יהיה נמוך משמעותית, כאשר הצעת המחיר תכלול את כל הפריטים הנדרשים לניקוי בביקור אחד.

במאמרי התמחור, תמצאו פירוט נרחב יותר בנגע למחירי הניקוי שיבוצע על ידי חברת ניקיון. הצעות המחיר הן בטווח נרחב של מחירים, ומומלץ להתקשר למומחה בעל מוניטין או המלצות, לקבלת הצעת מחיר שתתאים לגודל, למצב, ולמאפייני כל פריט בבעלותכם, שאתם מבקשים לנקות.

על תחזוקה שוטפת של ספות וריפודים

אם אתם מנקים כתמים מעל הספות והריפודים שלכם באופן שוטף - זה נהדר. הספות שלכם בוודאי נראות נפלא ונשמרות במצב כמעט חדש. ביחד עם זאת, חשוב לשקול הזמנת חברת ניקיון מקצועית לניקוי הריפודים, השטיחים והמזרונים בכל חצי שנה עד שנה על מנת לספק תחזוקה שוטפת לריפודים שלכם - בעיקר מפני שלעיתים גם פריט שניראה נקי, מכיל בתוכו חומרים ולכלוכים שאתם בכלל לא יודעים שהם שם. לכלוכים בפינות הספה, רכיבי זיעה אשר נספגים במזרונים, אינספור פירורים אשר נופלים אל השטיח ונשארים שם באין רואה - כל אלה לא רק נותרים לכלוכים חבויים בבית - אלא גם מהווים מצע אטרקטיבי לצמיחת אוכלוסייה של בקטריות, שמזיקה לבריאות - לא רק אצל מי שבוסלים מאלרגיות. אפשרויות הניקוי העמוק, הכולל חיטוי, הופכות את הניקוי המקצועי לאפשרות שחשוב לקחת בחשבון - גם כשהריפודים נראים נקיים.

אם הצטברו כתמים על הריפודים שלכם, אם אתם לא בטוחים כיצד לנקות את הריפודים מבלי להזיק לבד או לפגוע במראה שלו, או אם נתקלתם בכתם "סרבן" שאתם לא מצליחים להיפטר ממנו - חברת ניקיון אמינה, איכותית ומקצועית - עשויה לסייע בהשבת המראה החדש וניקוי עמוק של הריפודים.

15

ספקי שירות בתחום ניקוי ספות וריפודים

מצא בעל מקצוע

מנקי ספות מומלצים תל אביב

בעת ניקוי ספת עור עדיף לנסות תחילה את חומר הניקוי על פינה קטנה ולבדוק כיצד הבד מגיב לחומר

במקרים בהם הספה מלאה בכתמים ומראה הבד דהוי רצוי להזמין איש מקצוע עם מכשור מתאים לבצע ניקיון יסודי ואיכותי

מלבד מראה נקי ורענן, ניקוי ספות מקצועי חשוב להסרת חיידקים שחיים בריפוד הספה ולכן מומלץ להזמין בעל-מקצוע פעם בשנה

היזהרו! בחירה לא נכונה של חומר ניקוי יכולה לגרום לנזק בלתי-הפיך לספות שלכם. בדקו היטב את חומרי הניקוי לפני השימוש

רצוי לנסות להסיר את הכתם קרוב ככל שניתן למועד היווצרו מאחר וכך גדל הסיכוי ששימוש בחומר ניקוי ביתי בלבד יספיק בהחלט

גם את מושבי הרכב יש לנקות מדי פעם כשהשלב הראשון הוא לשאוב את הריפודים באופן יסודי

חשוב לזכור לבצע ניקיון מקצועי של השטיחים בבית מאחר ונופלים עליהם פירורי אוכל, אבק ולכלוך באופן יומיומי

תמיד נבחר בחברת ניקוי ספות מקצועית בעלת ניסיון וותק רב בתחום המשתמשת בחומרים איכותיים בלבד

גם חיבור אישי לבעל-המקצוע שתעבדו איתו חשוב, יש לשים לב לגישה השירותית, היחס החם והמענה שאתם מקבלים מבעל-המקצוע

רצוי לבחור חברת ניקוי המתמחה בניקוי כולל של ספות, מזרנים, שטיחים ועוד..

כדאי להזמין חברת ניקוי מקצועית לניקוי ספות פעם בחצי שנה עד שנה

כתבות ומאמרים

סוגי נזקים אפשריים לספת עור והדרכים לתיקונם

סוגי נזקים אפשריים לספת עור והדרכים לתיקונם

אספנו עבורכם כמה דרכים פשוטות לבצע תיקון ספות עור באמצעים ביתיים

קרא עוד
רשימת הקניות המלאה למנקה העצמאי - כל החומרים, הכלים, והשיטות לניקוי ספות וריפודים

רשימת הקניות המלאה למנקה העצמאי - כל החומרים, הכלים, והשיטות לניקוי ספות וריפודים

במאמר נפרט רשימת חומרי ניקוי ביתיים שיסייעו לכם להילחם בכתמים שהופיעו לפתע בספות ובריפודים

קרא עוד
טיפים ודגשים לתחזוקה שוטפת של ספות וריפודים מעור ומבד

טיפים ודגשים לתחזוקה שוטפת של ספות וריפודים מעור ומבד

אספנו את כל הטיפים לתחזוקה נכונה של ריפודים, מערכות ישיבה וספות מעור ומבד

קרא עוד
איך מבצעים ניקוי כתמים מספת בד ואיזה חומר מומלץ לניקוי ספות?

איך מבצעים ניקוי כתמים מספת בד ואיזה חומר מומלץ לניקוי ספות?

הכנו לכם רשימה של כתמי ספות שכיחים ובאיזה חומרים למומלץ לטפל בל סוג כתם

קרא עוד
כמה עולה לנו ניקוי ספות וריפודים, מחירון לניקוי ספות והריפודים שלנו

כמה עולה לנו ניקוי ספות וריפודים, מחירון לניקוי ספות והריפודים שלנו

למה חשוב לשמור על ניקיון ספות וריפודים וכמה יעלה לנו שירותי ניקוי כזה

קרא עוד
ניקוי, חידוש ריפודי רכב - כללים לתחזוקה או ניקוי של ריפודים לרכב

ניקוי, חידוש ריפודי רכב - כללים לתחזוקה או ניקוי של ריפודים לרכב

רשימת טיפים לניקוי או חידוש ריפודי רכב בשיטת עשה זאת בעצמך

קרא עוד
ניקוי ספות בד, שיטות מובילות וטיפים לניקוי ספה מבד

ניקוי ספות בד, שיטות מובילות וטיפים לניקוי ספה מבד

אספנו עבורכם את כל הטיפים וה"פטנטים" לניקוי ביתי של ספות מבד, בחלוקה לסוגי הבד השונים.

קרא עוד
איך מנקים ספות עור, שיטות מובילות וטיפים לניקוי ספות עור

איך מנקים ספות עור, שיטות מובילות וטיפים לניקוי ספות עור

יש לכם ספת עור, סלון מעור או ריפודי עור, הנה מספר טיפים על איך להסיר מהם כתמים.

קרא עוד