17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

מה משפיע על המחירים של חברת ניקיון דירות?

לפניכם מדריך לעלויות השירותים של חברות ניקיון ומה הגורמים המשפיעים על מחיר ניקיון דירה.

חברת ניקיון - כמה זה יעלה לכם?

ברגעים בהם אתם רוצים ניקיון דירות יסודי בבניין, משרדים או כל מבנה אחר, בעיקר (אם כי לא רק) כשהוא ריק מרהיטים, כמו למשל לאחר שיפוץ - הדבר הנכון עבורכם עשוי להיות הזמנת שירותי ניקיון של חברת ניקיון מקצועית. חברת ניקיון תתמודד בהצלחה גם עם לכלוכים קשים וגם עם ניקוי איזורים שאתם בדרך כלל לא מגיעים לנקות - כמו למשל חלקם הפנימי של ארונות המטבח או החלק החיצוני של החלונות בבית. הפעם, לפניכם המדריך השלם למחירי חברת הניקיון - כולל מחירים ממוצעים לכל השירותים הנוספות וה"אקסטרות" שאתם יכולים לבקש מחברת הניקיון שלכם. כל המחירים, השירותים, וגם מה לעשות במקרה של מחירים שחורגים מאלה - לפניכם.

ניקיון מקצועי של חברת ניקיון - מה משפיע על המחירים

חשוב לדעת, כי תחום חברות הניקיון הוא תחום פרוץ מבחינת חוקים ותקנות, או במילים בוטות יותר - כל אדם פרטי עם מטאטא יכול לקרוא לעצמו חברת ניקיון. על כן, גם טווחי המחירים הם נרחבים - אבל מחירי הניקוי של כל חברת ניקיון מקצועית, שעושה שימוש בצוותי עובדים מנוסים ומקצועיים, מגיעה עם כלי ניקוי מקצועיים ומשתמשת בחומרי ניקוי יעילים ואיכותיים - הם דומים.

אז כמה עולה חברת ניקיון דירה? המחיר לפרוייקט הניקוי בנכס שלכם, נגזר ממשתנים רבים שמייד נפרט אותם. על כן, על מנת להשוות מחירים באופן מדוייק, חשוב לקבל הצעת מחיר למ"ר - המחיר עבור הדירה שלכם ייגזר מגודלה, ויהיה לכם נתון אובייקטיבי להשוואה. הנה לפניכם, הנושאים שישפיעו על תמחור הפרוייקט שלכם:

  • גודל הדירה או הבית, במטרים רבועים
  • תכולת הדירה - האם הדירה ריקה לחלוטין, מרוהטת באופן מלא או מרוהטת חלקית? האם את הרהיטים הקיימים בדירה יש להוסיף לניקוי?
  • הגישה לאזורי הניקוי - האם מדובר בבית פרטי? דירה בקומה גבוהה עם מעלית מרווחת? או שמא דירה בקומה שלישית ללא מעלית?
  • מצב הדירה - בדרך כלל דירות לאחר שיפוץ תדרושנה ניקוי יסודי ואינטנסיבי יותר. לכלוך רב בדירה ייקר את הצעת המחיר לניקוי שלה
  • כלל השירותים הנדרשים - מבין השירותים המוצעים על ידי חברת הניקוי שבחרתם - ניקוי רצפות, חדרי אמבט, דלתות, חלונות, ליטוש הרצפה, פוליש או הברקה, ועוד - אילו שירותים תבחרו? תוספת של שירותים תייקר את הצעת המחיר - אבל מאידך, הזמנה מרוכזת של כלל השירותים שתבקשו, תאפשר מחירים זולים משמעותית עבור כל שירות, ביחס להזמנת כל שירות ניקיון לבד
  • מקצועיות חברת הניקוי - ככל שחברת הניקוי היא מקצועית, אמינה, וותיקה, ואיכותית יותר - היא עשויה לדרוש מחירים גבוהים יותר עבור הניקוי

רשימת המחירים לשירותיהן של חברות ניקיון

כאמור, ניקיון דירות מחירים והשירותים המוצעים על ידי החברות, משתנים גם על פי הניסיון והמקצועיות של החברה עצמה - ולא רק על פי נתוני הדירה או הבית שלכם. לפניכם, רשימת מחירים ממוצעים לניקוי איכותי, מקצועי ויעיל של חברות ניקוי שאמינותן נבדקה:

  • מחיר ממוצע כולל לניקוי דירה ריקה בת 3 חדרים - 1,200-1,800 ש"ח
  • מחיר ממוצע כולל לניקוי דירה מרוהטת בת 3 חדרים - 1,800-2,500 ש"ח
  • ניקיון תריסים וחלונות בלבד עבור דירה ריקה בת 3 חדרים - 1,000-1,400 ש"ח
  • ניקוי דירת שלושה חדרים ריקה לאחר שיפוץ - 2,200-2,800 ש"ח
  • ליטוש ריצוף - 60-100 ש"ח למ"ר
  • ליטוש יהלום - 40-70 ש"ח למ"ר
  • פוליש - 10-15 ש"ח למ"ר
  • הברקה קריסטלית (פוליש קריסטל) - 15-20 ש"ח למ"ר

רשימת מחירים ממוצעים לשירותים נוספים של חברות ניקיון:

  • ניקוי משרד חד פעמי - 1,200-1,800 ש"ח (המחירים יורדים ככל שמדובר בעבודה שוטפת)
  • מחיר חודשי עבור ניקוי דו-שבועי של חדר מדרגות בן 4 קומות - 1,800 ש"ח

ביררתם את המחירים, והם גבוהים או נמוכים בהרבה מאלה - מה עושים עכשיו?

כאמור, לשירותים המסופקים על ידי חברות הניקיון אין תקנים. אמנם, חלק מהשירותים המוצעים על ידי חלק מחברות הניקיון (כמו שירותי עבודה בגובה או שירותי הדברה) נדרשים להסמכות וביטוחים ספציפיים - אולם ככלל, תוכלו ללא ספק למצוא שפע של מחירים והצעות בשוק.

תוכלו לדעת שהצעת המחיר שקיבלתם היא מקצועית, אם היא מלווה בהצעת עבודה כתובה ומפורטת, הכוללת פרטים אודות הפרוייקט הספציפי בדירה שלכם; אם צוות הניקוי הוא מקצועי ומנוסה; אם הובטח לכם שנעשה שימוש בחומרי ניקיון באיכות גבוהה ובהתאמה מלאה לסוגי המשטחים לניקוי אצלכם בבית; ואם חברת הניקיון מציעה ביטוחים מקיפים הן לעבודת הצוות אצלכם בבית והן לנזקים שעלולים להתרחש במהלך הניקיון לרכוש שלכם.

במקרה שקיבלתם הצעת מחיר זולה באופן מחשיד - אנחנו ממליצים לוותר עליה ולהתעקש על חברת הניקיון שתספק מחיר הוגן. הסיבה היא פשוטה - הניקיון האיכותי ידרוש מחברת הניקיון להשקיע משאבים באנשי ניקיון, בכלי ניקיון מקצועיים ובחומרים איכותיים שעלותם יקרה. קל להחליף את כל אלה בכלים, חומרים וכוח אדם לא מקצועיים - אולם בסופו של יום, כנראה שהעלויות של ניקוי לא מקצועי, יהיו יקרות וכואבות יותר ביחס לאלה של ניקוי מקצועי, אמין ויסודי.

17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

מצא בעל מקצוע

חברות ניקיון מומלצים תל אביב

דירה לאחר שיפוץ תדרוש ניקוי אינטנסיבי יותר שעלותו יקרה יותר עקב לכלוך רב

שירותי ניקיון כמו - ניקוי חלונות, רצפות, דלתות וכדומה יבוצעו בעלות נוספת

הצעת-מחיר מקצועית ואמינה הינה הצעת-מחיר כתובה ומפורטת ובה מופיעים כל סוגי השירות שסוכמו על שני הצדדים

כתבות ומאמרים

ניקוי חדרי מדרגות

ניקוי חדרי מדרגות

בכניסה לחדר מדרגות לרוב אנחנו רואים מלא אבק, לכלוכים וריחות לא נעימים. להעביר שמרתות לח ומטאטא זה לא תמיד מספיק צריך ניקוי יסודי.

קרא עוד
זה לא קל לעשות את זה לבד - היתרונות של חברת ניקיון לבתים פרטיים וגדולים

זה לא קל לעשות את זה לבד - היתרונות של חברת ניקיון לבתים פרטיים וגדולים

כל היתרונות, החסרונות, המחירים והשירותים הנוספים בהעסקת חברה לניקיון בתים פרטיים

קרא עוד
כיצד חברת ניקיון מקצועית תבטיח שהלקוחות מרוצים מהשירות שלה?

כיצד חברת ניקיון מקצועית תבטיח שהלקוחות מרוצים מהשירות שלה?

מדריך לחברת הניקיון המקצועית, לעבודה עם לקוחות מרוצים בלבד

קרא עוד
שיפצתם דירה חדשה? המדריך להעסקת חברת ניקיון דירה לפני כניסה

שיפצתם דירה חדשה? המדריך להעסקת חברת ניקיון דירה לפני כניסה

אספנו עבורכם כל מה שאתם צריכים לדעת בבחירת חברת ניקיון דירה חדשה לפני כניסה.

קרא עוד