17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

זה לא קל לעשות את זה לבד - היתרונות של חברת ניקיון לבתים פרטיים וגדולים

כל היתרונות, החסרונות, המחירים והשירותים הנוספים בהעסקת חברה לניקיון בתים פרטיים

זה לא קל לעשות את זה לבד - על חברות ניקיון לבתים פרטיים וגדולים

בדרך כלל, שירותי חברת ניקיון מתאימים ויעילים במיוחד, בבתים כשהם נקיים מריהוט ואביזרים. אז, כלי העבודה המקצועיים יכולים להגיע לכל פינה, לנקות, ללטש, לפלש, להבריק ולמרק, את הרצפות, החלונות, הדלתות והמשקופים, ועוד.

אבל, יש בתים - בדרך כלל בתים גדולים במיוחד או בתים שבעיצובם הושקעו מחשבה ומשאבים רבים, שמעדיפים את השירות של חברת ניקיון אמינה ומקצועית, על פני העסקת איש ניקיון פרטי, שלא ברורה אמינותו או המקצועיות שלו. בעוד העסקת חברת ניקיון לניקיון שוטף של הבית כרוכה בהוצאה כספית גדולה באופן משמעותי ביחס להעסקת אדם פרטי שינקה את הבית - מדובר בשירות ובמקצועיות שקשה לקבל מאדם פרטי. על היתרונות, החסרונות, המחירים והשירותים הנוספים בהעסקת חברה לניקיון שוטף בבתים פרטיים - לפניכם.

היתרונות שבהעסקת חברת ניקיון בבתים פרטיים

היתרון הראשון שנמנה להעסקת חברת ניקיון לבתים פרטיים מקצועית במקום אדם פרטי, הוא יתרון הזמן והיעילות של הניקוי. יש בתים פרטיים הבנויים על פני שטח רחב ידיים, שפשוט קשה לנקות אותם באופן ידני. במקרים כאלה, העסקת מנקה תדרוש שעות ניקוי רבות וארוכות, ונוכחות של אדם נוסף בבית באופן קבוע.
בתים רחבי ידיים, בעיקר כאשר הריהוט הוא מינימליסטי ושטחי ריצוף נרחבים, הם חשופים לניקוי באמצעות מכונות ניקוי - העסקת חברת ניקיון עשויה להיות פתרון יעיל. חברת הניקיון, המגיעה עם כל הכלים והאביזרים, כמו גם חומרי ניקיון מקצועיים ואינטנסיביים, תציע ניקוי יסודי של הבית - באופן שאדם פרטי אינו יכול להציע, ובזמנים קצרים יותר.

עוד יתרון להעסקת חברת ניקיון במקום אדם פרטי בבתים פרטיים היא איכות הניקיון. השימוש בחומרי ניקוי מקצועיים ובכלים המאפשרים לנקות באופן יסודי שטחים גדולים הוא משמעותי בבתים פרטיים לעיתים, ובנוסף - חברות ניקיון יציעו ניקוי יסודי גם במקומות אליהם מנקה בודד לא יכול להגיע - כולל פנים הארונות ומאחורי מכשירי חשמל, חלונות מבפנים ומבחוץ - גם כאלה הגישה אליהם בעייתית, שהם גבוהים או רחוקים, ועוד.

התאמה איכותית שתיעשה על ידי חברת הניקיון בין האלמנטים והמשטחים לניקוי בבית שלכם (כמו סוג הריצוף, החיפוי בחדרים הרטובים, אלמנטים יקרים ומיוחדים, פרקט, וכדומה) לבין חומרי הניקוי - תבטיח שמירה על תקינות המשטחים בבית. לא אחת, בבתים פרטיים בהם אלמנטים ייחודיים - מנקים פרטיים פשוט לא יודעים לבצע את אותה התאמה, שהיא הכרחית לשמירה עליהם.

יתרון נוסף אחרון שנמנה להעסקת חברת ניקוי בבית פרטי, הוא יתרון האחריות, והביטוח. בניגוד לעובד פרטי, שהאחריות עליו ועל שלומו חלה על המעסיק - בהעסקת חברת ניקיון הביטוח והאחריות חלים על החברה. העסקת חברה מקצועית היא שונה בתכלית ביחס להעסקת אדם פרטי, ובחברות ניקיון מקצועיות תוצע אחריות מלאה על הניקיון.

החיסרון שבהעסקת חברת ניקיון

כשאתם מוצאים חברת ניקיון בתים פרטיים מקצועית, החיסרון היחיד בהעסקתה הוא המחיר. בעוד אדם פרטי המציע שירותי ניקוי גובה בדרך כלל כ - 50 ש"ח לשעת עבודה (לא כולל חומרי הניקוי) - חברת ניקיון תעלה, לניקוי בית פרטי גדול ורחב, 2,500 ש"ח לניקוי אחד ואף יותר (המחיר תלוי בגודל הבית, סוג המשטחים לניקוי והחומר ממנו הם עשויים, וגם כמובן, במאפייני העבודה הנוכחית, עם או בלי ליטוש או פוליש, אם תבחרו בשירותים בתשלום נוסף, וכדומה). אבל זה, כאמור, רק בתנאי שאתם אכן מוצאים חברת ניקיון מקצועית שתספק שירותים ברמת האמינות והיעילות שאתם מצפים לקבל.

תחום חברות הניקיון הוא תחום שאינו מפוקח באופן מספק, ועל כן, ניתן למצוא מגוון נרחב של חברות ניקיון המציעות שירותים גם באופן לא מקצועי. חברות ניקיון שאינן אמינות לא מתאימות באופן מדוייק בין חומרי הניקוי למשטחים לניקוי ובכך גורמות לניקוי לא איכותי במקרה הטוב ולהרס רכוש יקר במקרים פחות טובים. היצע שירותים לא מקצועיים כמו הדברה (שירות הדורש הסמכה ואישור של משרד הבריאות בנוגע לחומרי ההדברה שבהם נעשה שימוש) הוא לא חוקי ואף מסוכן.

אז, איך בוחרים חברת ניקיון לבית פרטי?

בעלי בתים פרטיים ששוקלים העסקת חברת ניקיון מקצועית לניקוי הבית, עשויים למצוא כי השילוב בין העסקת חברת ניקיון לניקיון יסודי אחת למספר חודשים, ומנקה פרטי לניקוי "קל" בין הביקורים של חברת הניקיון, הוא אפשרות חסכנית. בכל מקרה, האיתור של חברת ניקיון שתתאים לכם דורשת חקר שוק ובדיקה מעמיקה. בררו עם חברת הניקיון שאתם מעוניינים לשכור את שירותיה כי יש לה ניסיון עם ניקוי בתים פרטיים, אם יש לכם בבית משטחים או אלמנטים מחומרים מיוחדים פרטו בשלב הצעת המחיר בנוגע לכך. בקשו לדעת באילו חומרי ניקוי משתמש הצוות שיגיע אליכם ובאילו שיעורי דילול, אם בכלל. כשאתם שוקלים להזמין גם שירותים נוספים, כמו ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים, פוליש, וכדומה - בדקו לעומק כי לחברה וגם לצוות שיגיע אליכם, ניסיון בעבודות דומות עם חומרים דומים לאלו שאצלכם בבית.

17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

מצא בעל מקצוע

חברות ניקיון מומלצים תל אביב

חברת ניקיון מקצועית תדאג לנקות אזורים עם גישה בעייתית שאליהם מנקה בודד לא יכול להגיע

שירות של חברת ניקיון יהיה יקר יותר מניקיון של מנקה פרטי אך תספק מגוון רחב יותר של שירותים וברמה גבוהה

כתבות ומאמרים

ניקוי חדרי מדרגות

ניקוי חדרי מדרגות

בכניסה לחדר מדרגות לרוב אנחנו רואים מלא אבק, לכלוכים וריחות לא נעימים. להעביר שמרתות לח ומטאטא זה לא תמיד מספיק צריך ניקוי יסודי.

קרא עוד
כיצד חברת ניקיון מקצועית תבטיח שהלקוחות מרוצים מהשירות שלה?

כיצד חברת ניקיון מקצועית תבטיח שהלקוחות מרוצים מהשירות שלה?

מדריך לחברת הניקיון המקצועית, לעבודה עם לקוחות מרוצים בלבד

קרא עוד
מה משפיע על המחירים של חברת ניקיון דירות?

מה משפיע על המחירים של חברת ניקיון דירות?

לפניכם מדריך לעלויות השירותים של חברות ניקיון ומה הגורמים המשפיעים על מחיר ניקיון דירה.

קרא עוד
שיפצתם דירה חדשה? המדריך להעסקת חברת ניקיון דירה לפני כניסה

שיפצתם דירה חדשה? המדריך להעסקת חברת ניקיון דירה לפני כניסה

אספנו עבורכם כל מה שאתם צריכים לדעת בבחירת חברת ניקיון דירה חדשה לפני כניסה.

קרא עוד