מערכת בחינת בעלי המקצוע 
בעלי המקצוע המנויים באתר יבחנו בקפידה כדי לעמוד בסטנדרטים גבוהים במתן שירות מקצועי ואמין, ויחויבו לאמנת השירות.
 
שלבי התוכנית לשמירה על אמינות האתר ובעלי המקצוע:
 
שלב ראשון
בשלב המקדים, התקשרות החברה עם בעלי מקצוע מתבססת על קריטריונים  מסוימים. קריטריונים אלו נקבעו על ידי תקן איכות ייחודי לאתר. בעל מקצוע שלא יענה לקריטריונים שנקבעו בתקן לא יהיה לקוח החברה. עמידה בכל תנאי התקן לאורך כל זמן החוזה בין החברה לבעל המקצוע היא הכרחית ותיבדק באופן שוטף. תקן האיכות הוגדר על פי הכללים המנחים הבאים:
  1. יבדקו ע"י האתר לפני אישורם במערכת.
  2. בעל המקצוע יידרש להיות בעל תעודת הסמכה המוכרת ע"י רשויות מדינת ישראל, ו/או היתר עבודה בתוקף, ועוד אישורים על תהליכים המוכיחים את מקצועיותו, בהתאמה  למקצוע בו הוא עוסק.
  3. בעל המקצוע יתחייב למתן מענה בזמן סביר אם זה בבית הלקוח או בכל מקום שיידרש.
  4. בעל המקצוע מחויב לאמנת השירות של  TovToda.
  5. בעל המקצוע נדרש להוספת הצעות מחיר לעבודות בתחום עיסוקו לפני אישורו במערכת.
 
שלב שני- 
שלב זה מתייחס לביקורת האיכות שתתבצע לאחר חתימת החוזה וכניסתו למערכת של בעל המקצוע .
ביקורת האיכות תתבצע על פי השלבים הבאים:
  1. איסוף הנתונים- הנתונים על איכות ותפקוד בעלי המקצוע נאספים על ידי מוקדני שירות, על ידי יצירת קשר עם גולשים שקבלו שירות מבעלי העסקים באתר.  הנתונים הרלוונטיים נאספים לתוך מאגר ממוחשב.
  2. באתר מערכת אוטומטית להגשת המלצות על בעלי מקצוע על ידי משתמשי קצה שביצעו עבודה דרך האתר. כל ההמלצות ( טובות / רעות ) נבדקות בטרם הופעתם באתר ומתווספות למאגר המידע על נותן השירות.
  3. ניתוח הנתונים- הנתונים שרוכזו במאגר הממוחשב ינותחו על ידי כלים סטטיסטיים המותאמים  לבקרת איכות.
  4. למידת הנתונים והסקת מסקנות לגבי בעלי המקצוע השונים - על בסיס הניתוחים הממוחשבים.
  5. תוכנית תמריצים- החברה תשתף את בעלי המקצוע בתוצאות הניתוחים ותפעיל תוכנית תמריצים לבעלי מקצוע איכותיים ותפעל לניתוק קשר עם בעלי מקצוע שאינם איכותיים.