לפני כמה שבועות התקלקל לי המקרר - הפריזר לא הוציא אוויר קר, וחלק מהמוצרים שבפנים כבר התחילו לאט לאט להפשיר.
חיפשתי טכנאי שירות שיתקן לי את הבעיה, הגעתי לאתר "טוב תודה", ועל סמך ההמלצות באתר החלטתי לפנות לסלים " קירור כוכב הצפון", הוא עשה עליי רושם טוב, וגם מבחינת המחירים, קיבלתי את הרושם שהוא לוקח מחירים הוגנים.
דיברתי איתו והסברתי לו מה הבעיה במקרר. סלים נתן לי כמה אפשרויות בטלפון, או שהתרמוסטט הלך, או שיש סתימה או ש"הלך" המאוורר. הוא נתן לי גם הערכת מחיר לגבי כל סוג של תיקון, אבל אמר שהכי טוב להגיע ולראות כי לדבריו אי אפשר לדעת בוודאות. עוד באותו יום סלים כבר הגיע אליי והיה מוכן ומזומן להגיע בהתראה של כמה שעות.
כשסלים בא, הוא פתח את המקרר, בדק, הסתכל מכל הצדדים. הבעיה מסתבר, הייתה כפי שאבחן בטלפון - המאוורר הלך ולכן הוא פירק את הישן והרכיב את החדש. גם המחיר היה כמו שהתחייב לו בטלפון. כרגע המקרר (וגם המקפיא) עובדים מצוין, סלים בהחלט עשה עבודה טובה, ואשמח להיעזר בו בעתיד.
ישי.