כרטיס עסק זה של אינו פעיל כרגע באתר, צוות האתר איננו אחראי על ההתקשרות הנעשית עם בעל המקצוע. למציאת בעלי מקצוע פעילים אשר נמצאים תחת בדיקת האתר עבור לסיווג תיקון מקררים או העזר בסרגל החיפוש העליון למציאת בעלי מקצוע על ידי הקלדת סוג השירות ואזור השירות המבוקשים.

קירור לירן

9.4
לירן ישי
תיקון מקררים
אזור המרכז, אזור השרון, אזור השפלה
כתובת העסק: סמילנסקי 23, ראשון לציון

  99%

הגעה בזמן

  99%

מקצועיות

  83%

מחיר הוגן

27 חוות דעת מהימנות

, אפריל 2018

במילה אחת - פצצה! אין דברים כאלה! אני מאוד מרוצה מהשירות של לירן וממליצה עליו בחום! פניתי ללירן בעקבות תקלה במקרר שהקפיא לי את כל המוצרים, הוא היה אצלי לפני בערך שבועיים ועד היום הכל עובד כמו שצריך והתקלה נעלמה כלא-היתה. הוא הגיע בשעה שקבענו, בדק את המקרר, הסביר לי ש"הלך" פיוז במקרר, ביצע את התיקון ובסיום בדק את המקרר פעם נוספת כדי לוודא שהכל עובד בצורה תקינה. מהיום והלאה אני פונה רק אליו בכל מה שקשור למקרר שלי! מומלץ!
צפנת, יבנה.

, אפריל 2018

לירן הטכנאי פשוט מקסים! הוא מקצועי ואיכותי ואני ממליצה עליו מכל הלב! הזמנתי אותו לצורך תיקון מקרר שהוציא הרבה קרח, שוחחתי איתו בטלפון, הסברתי לו במה מדובר והוא נאות להגיע עוד באותו היום. הוא עמד בזמנים שקבענו, לא ניסה למרוח את הזמן ולהמציא תקלות שלא קיימות, אלא בדק את המקרר, החליף איזה חלק קטן ובסיום אפילו הראה לי שהמקרר עובד כמו שצריך! שירות מהיר, מקצועי וישר ולעניין! אני ממליצה עליו בחום ואשמח לפנות אליו בעתיד במידת הצורך.
אן-מארי, הרצליה.

, אפריל 2018

על לירן הטכנאי יש לי רק דברים טובים להגיד, השירות שלו נהדר, מעל ומעבר למה שציפיתי ואני ממליץ עליו מכל הלב! יצרתי איתו קשר בעקבות מקרר שהפסיק לקרר כמו שצריך, הסברתי לו במה מדובר וכבר בשיחת הטלפון הראשונה התרשמתי ממנו לטובה! הוא היה נשמע מקצועי ומבין עניין, אדיב ונחמד ותאמנו הגעה עוד לאותו יום. לירן עמד בשעה שקבענו, הגיע עם כל הציוד שלו וישר ניגש למקרר, תוך זמן קצר הוא עלה על מקור התקלה, ביצע את התיקון והראה לי שהכל עובד תקין. לירן עבד מולי בשקיפות מלאה, סמכתי עליו ואני מאוד מרוצה! מומלץ!
אברהם, תל-אביב.

, נובמבר 2016

הייתה לנו בעיה עם המקרר שלא קירר וחיפשנו בעל מקצוע שיהיה זמין ויוכל להגיע כמה שיותר מהר וככה הגענו לירן. לירן הגיע הוא עלה מהר יחסית על הבעיה ותיקן אותה ומאז אין לנו בעיות עם המקרר. השירות, מקצועיות, מחיר, זמינות והעבודה שלו היו מאוד מרשימים ואלה בין הסיבות שאני ממליץ עליו.
יניב, מודיעין.

, דצמבר 2014

לירן נתן לי שירות טוב אמין ומקצועי. הזמנתי אותו בעקבות תקלה שהייתה לי במקרר. נכנסתי לאתר שלכם, שם מצאתי את הטלפון של לירן, קראתי עליו רק דברים חיוביים והרמתי לו טלפון.
לירן היה זמין לעבודה והגיע אלי עוד באותו היום, בטלפון הוא אמר לי את עלות הביקור וקבענו שעה. לירן הגיע בדיוק בשעה שקבענו בדק את המקרר באופן יסודי, ממש פירק אותו ובדק לעומק במה מדובר.
הוא מצא את מקור הבעיה, יידע אותי שמדובר בתיקון יקר, של החלפת כרטיס הקיוסק, והוא ייעץ לי שלא כדאי לי לבצע את התיקון אצלו, מאחר והרכיב עצמו חייב להיות מקורי, ואצל החברה אני אקבל את הרכיב בזול יותר מאשר אצלו, כי אם הוא יקנה את זה מהם למחיר יתווסף מע"מ וכו'.
הייתי ממש בשוק שמולי עומד כזה בעל-מקצוע אמין, איפה תמצאו כזה בעל מקצוע אמין?!? שייתן לכם מידע שבעצם לא משתלם לו?!?
פשוט עשה לי הרגשה טובה ואפילו לא רצה לקחת כסף על הייעוץ!!! בקיצור כמובן שאני ממליץ על לירן מכל הלב יוצא מן הכלל!
יריב.

, דצמבר 2014

אני נותנת ללירן ציון 100!!! מבחינתי לירן טכנאי מעולה, מקצועי והוגן במחירים. הגעתי אליו דרך האתר שלכם, הייתה לי בעיה במקרר שעבד ללא הפסקה והקפיא לי את המוצרים גם בחלק של הקירור.
הרמתי ללירן טלפון, הוא אמר לי את עלות הביקור ולאחר שסיפרתי לו מה הבעיה, הוא נתן לי הצעת מחיר משוערת תלוי באמת מה הבעיה.
לירן הגיע אלי בדיוק בשעה שקבענו, בדק באופן יסודי את המקרר, הסביר לי שמדובר בתרמוסטט שהתקלקל וגרם למקרר לעבוד ללא השהייה ולהקפיא את המוצרים. ללירן אמר לי מה המחיר על החלפת התרמוסטט - המחיר עמד בטווח המחירים שהוצגו לי בטלפון ונתתי לו אישור לבצע את העבודה. ניצן נסע להביא את החלק המתאים, סידר את העניין ולקח לי מחיר סביר על הביקור והטיפול.
אני בהחלט ממליצה עליו בחום וכמובן שאם תהיה לי בעיה, אקרא לו שוב.
דנית.

, אוגוסט 2014

לירן בעל מקצוע רציני שנותן שירות מקצועי, אמין והוגן ואני בהחלט ממליצה עליו בחום!
הזמנתי אותו בעקבות בעיה במקרר, חשבתי שמדובר במחסור של גז משום שהמקרר לא קירר טוב. קראתי את ההמלצות כאן באתר והחלטתי לפנות ל''קירור לירן , שוחחתי עם ליר על מילוי הגז, סיכמנו על מחיר ביקור הוגן ותוך כמה שעות הוא היה אצלי (יש לציין שלירן הכין אותי שיכול מאוד להיות שלאו דווקא מדובר במילוי גז ושאני לא אהיה נעולה על המחיר).
לירן בדק את המקרר והסתבר שצדקתי, באמת המקרר ישן ולכן נגמר לו הגז, לירן מילא את הגז מחדש והמקרר חזר לעבוד מעולה.
אז כמו שאמרתי לירן באמת נתן שירות טוב, התרשמתי שמדובר באיש מקצוע אמין מאוד והגון ואם אצטרך בעתיד מישהו מהתחום אפנה אליו בכיף. ממליצה בחום!
איילת.

, אוגוסט 2014

הייתה לי בעיה עם המקרר שפתאום הפסיק לקרר את המצרכים והייתי צריך למצוא בדחיפות טכנאי מקררים בכדי שהמצרכים לא יתקלקלו. את לירן לא הכרתי קודם לכן, ראיתי פרסום עם שמו ומספר הטלפון אצלכם האתר (היו עליו גם חוות דעת ממש טובות) והחלטתי לפנות ולהתעניין לגבי העלויות.
סיפרתי לירן במה מדובר והוא הסביר לי שהוא לא יודע מה יהיה סדר הגודל המדויק של המחיר מכיוון שיש לסוג התקלה הזה מגוון אופציות אפשריות. בכל אופן הוא אמר את עלות הביקור וסגרנו עניין.
תוך פחות משעה לירן כבר היה אצלנו וניגש ישר לראות במה מדובר, לאחר מספר בדיקות הוא גילה שיש בעיה עם המאוורר. לירן אמר שאין ברירה אלא להחליף ושזה יעלה כך וכך, המחיר נשמע לי סביר ואישרתי לו לעשות את זה.
לירן החליף את המאוורר ממש במהירות הבזק ובאמת המקרר שב לעבוד כמו קודם. לירן היה מקצועי והגון ולקח ממני מחיר סביר בהחלט.
איתן, גבעתיים.

, אוגוסט 2014

יש לנו בבית מקרר של תדיראן ששירת אותנו יפה עד כה, אך לאחרונה החלו הבעיות, המקרר החל להקפיא את המצרכים גם בחלק התחתון של הפריג'ידר. חיפשתי באינטרנט טכנאי שירות שמתמחה גם במקררים וממש במקרה הגעתי לאתר שלכם, עשיתי חיפוש לפי אזור מגורי ועלו כמה תוצאות, שוחחתי עם מספר טכנאים וביניהם גם ניצן שהיה זמין להגיע תוך שעה ונתן מראש טווח מחירים ריאלי לתקלה.
שוחחתי עם ניצן בטלפון, הסברתי לו מה הבעיה, הוא טען בטלפון שהבעיה יכולה להיות בתרמוסטט ואולי יהיה צורך להחליפו במידה שלא יוכל לתקנו.
ניצן הגיע אלי כפי שסוכם כעבור שעה, הוא הכין כבר את חלק החילוף על כל מקרה שיצטרך להחליף את התרמוסטט. ניצן פירק את המכסה התחתון בתא ההקפאה, הוציא את התרמוסטט הישן וראה שהוא תקול ולכן התקין את התרמוסטט החדש במקומו. לאחר מכן נשאר לבדוק אם הטמפרטורה הסתדרה. המחיר ששילמתי על התיקון עמד בטווח המחירים שניצן אמר לי מראש, הייתי מרוצה מאוד מהשירות ואני כמובן ממליצה עליו בחום.
ניצן.

, יוני 2014

יש לי רק מילים טובות להגיד על טכנאי הקירור ניצן, מדובר בבעל מקצוע מעולה!
הייתה לי בעיה יחסית פשוטה אך השירות שקיבלתי היה מעבר למצופה. המקרר שלנו יחסית ישן ולכן הפסיק לקרר, וחיפשתי טכנאי קירור שיגיע לראות במה מדובר. ערכתי חיפוש באינטרנט אחר טכנאי מזגנים והגעתי לאתר "טוב תודה".
ניצן בלט בשל ההמלצות החמות שנכתבו עליו, שלאחר מכן הבנתי כי כל מילה שכתובה היא נכונה. הוא הגיע אליי ביום ובשעה שקבענו (לא איחר בדקה), בחן את המזגן והודיע לי שבסה"כ מדובר במילוי גז. המחיר שלו היה בסדר גמור (בדקתי מחירים באינטרנט) כל הציוד הנדרש היה ברכבו, וכך מיד פתר את הבעיה, המקרר חזר לפול טיים ג'וב!
אני מרוצה מהשירות שקיבלתי, החל מהשוואת המחירים באתר, הזמינות הגבוהה של ניצן והמהירות בה טיפל בבעייתי.
בת-אל, אור יהודה.

, יוני 2014

המקרר שלנו עשה בעיות בקירור - והתחילה להיווצר שיכבה של קרח וחיפשתי באינטרנט איש מקצוע שיטפל בבעיה בדחיפות. פניתי לכמה בעלי מקצוע דרך האתר שלכם ומבין כולם הוא היה זמין להגיע הכי מהר שאפשר. הוא הודיע שיגיע בתוך כמה שעות ובסוף אפילו הקדים.
ניצן אמר לי את עלות הביקור בטלפון והערכה כללית של המחיר לתיקון או החלפת חלקים שיידרשו.
ניצן הגיע כפי שסוכם, בדק את המקרר ומצא שהבעיה היא בתרמוסטט של המקרר - הוא הסביר לי שמכיוון שהתרמוסטט תקול מערכת ההפשרה לא עובדת ולכן נוצר קרח. ניצן החליף במקום את התרמוסטט וחיכה לראות אם המקרר עובד טוב ואכן הבעיה נפתרה והמקרר שב לפעול בצורה תקינה. בסיום הוא גם טרח לעשות ניקיון וסדר ולהחזיר כל דבר למקומו. הייתי מאוד מרוצה הן מהיחס הנעים והסבלני והן מהמקצועיות והענייניות שבה הוא פעל. מבחינת המחיר הוא לקח על התיקון סכום סביר ולא מופרז - לא ניסה לדפוק אותי במחיר.
ניצן עמד במילה שלו, זמן אצלו זה זמן שגם זה מדד מאוד חשוב עבורי והשירות יוצא מהכלל. אני ממליץ בחום.
יוסי.

, יוני 2014

השירות של ניצן היה מעולה! הוא נתן שירות מהיר יעיל ומקצועי ואני בהחלט ממליצה עליו בחום!
לפני כמה ימים, נשברה לי הידית של דלת המקרר ולכן חיפשתי טכנאי קירור שיהיה זמין ויפתור לי את הבעיה במהירות. לניצן הגעתי דרך האתר שלכם, קראתי עליו חוות דעת טובות והחלטתי להתקשר ולשאול מה העלות של החלפת הידית. שוחחתי עם ניצן בטלפון, הסברתי לו במה מדובר, הוא שאל אותי מראש מה דגם המקרר וביקש ממני לצלם את המקרר.
צילמתי ושלחתי לניצן, הוא היה ממש ממש בסדר, הסביר לי שיש לי שתי אופציות - לבחור ידית מקורית או לבחור ידית לא מקורית, הוא נתן לי את המחירים של שתי הידיות ובסופו של דבר העדפתי להתקין ידית מקורית שתחזיק מעמד יותר זמן.
ניצן מצא חן בעייני, הוא היה מאוד אמין וקבעתי איתו יום ושעה, ניצן הגיע אלי כפי שסוכם, הביא איתו את הידית והראה לי שהיא חדשה מהשקית. ניצן הרכיב במהירות את הידית. שילמתי לו בדיוק את המחיר שסוכם והייתי מאוד מרוצה.
לסיכום, השירות של ניצן מהיר ואמין והוא מומלץ מאוד.
שני.

, דצמבר 2013

לפני כמה שבועות התקלקל לנו המקרר - הפריזר לא עבד טוב והמוצרים התחילו להפשיר. חיפשתי טכנאי שירות שיתקן לי את הבעיה, הגעתי לאתר "טוב תודה", ועל סמך ההמלצות באתר החלטתי לפנות ל"קירור ניצן". הוא עשה עליי את הרושם הכי טוב, וגם מבחינת המחיר, קיבלתי את הרושם שהוא לוקח מחירים הוגנים.
הסברתי לניצן מהם התסמינים של המקרר. ניצן נתן לי כמה אופציות בטלפון, או שהתרמוסטט הלך, או שיש סתימה או ש"הלך" המאוורר. הוא נתן לי גם הערכת מחיר לגבי כל סוג של תיקון, אבל אמר שהכי טוב להגיע ולראות. עוד באותו יום ניצן כבר הגיע אליי. כשניצן בא, הוא פתח את המקרר, בדק, הסתכל מכל הצדדים. הבעיה, מסתבר, הייתה כפי שאיבחן בטלפון - התרמוסטט התקלקל. הוא הלך להביא תרמוסטט חדש כשחזר פירק את הישן והרכיב את החדש במהירות ובזריזות. המחיר היה כמו שהתחייב לו בטלפון, המקרר (וגם המקפיא) עובדים פיקס! אין תלונות - ניצן בהחלט עשה עבודה טובה!
יפה חסיד.

, דצמבר 2013

ניצן בעל מקצוע מצוין, הוא תיקן בעיה שהייתה לי לפני כמה שבועות במקרר ובטוח אשתמש בשירותיו שוב!
פתאום שמתי לב שהמקרר לא מקרר כמו שצריך, והחלטתי לקרוא לטכנאי. חיפשתי טכנאי שירות שעובד באזור שלי וקיבלתי את הרושם דרך קריאת ההמלצות שבאתר, שניצן הוא טכנאי אמין.
הרמתי לו טלפון והוא הגיע אלי הגיע בזמן שקבענו, ומיד עלה על הבעיה שהייתה מחסור בגז. ניצן מילא את הגז במקרר, לקח מחיר סביר והכי חשוב - המקרר חזר לעצמו, חזר לעבוד, ועובד כעת כמו חדש!
תומר גלנץ'.

, דצמבר 2013

ניצן נתן לי שירות טוב אמין ומקצועי. הזמנתי אותו בעקבות כך שחשבתי שיש לי בעיה במקרר. נכנסתי לאתר שלכם, שם מצאתי את ניצן והרמתי לו טלפון.
ניצן היה זמין לעבודה והגיע אלי עוד באותו היום, בטלפון הוא אמר לי את עלות הביקור וקבענו שעה. ניצן הגיע בדיוק בשעה שקבענו בדק את המקרר ואמר לי שהבעיה שיש לי לא קשורה למקרר אלא ל"פחת" ויש צורך להחליף אותו. הודיתי לו על הייעוץ אבל החלטתי להחליף את ה"פחת" בעצמי ולכן שילמתי לו רק את עלות הביקור כפי שנקב בטלפון. ניצן איתר את הבעיה, עשה את העבודה שלו והיה אמין בנוגע לעלות הביקור.
שמעון.

, דצמבר 2013

שלום וברכה!
אני רוצה להמליץ בחום על ניצן, הוא הדוגמא לבעל-מקצוע אמין ישר והוגן.
הייתה לי בעיה במקרר שלא קירר מספיק גם כשניסיתי להגביר את הטמפרטורות והחלטתי להזמין טכנאי קירור. נכנסתי לאינטרנט והגעתי לאתר שלכם, חיפשתי בעלי מקצוע מאזור המרכז וקראתי כמה חוות דעת. כרטיס העסק של ניצן נראה לי הכי מבין כולם והרמתי אליו טלפון. הסברתי לניצן את הבעיה, הוא אמר שיש כמה אופציות ושהוא יגיע לראות עוד באותו יום במה מדובר. ניצן הגיע אלי דיי מהר, איתר דליפה בצינור שמוביל את הגז למקרר וברז תקול. הוא אמר לי שמכיוון שמדובר בדליפה ממש קטנה - מדובר במקרר שלא מבצעים בו החלפה או תיקון של הצינור והוא הסביר לי שבמקרה הכי רע המקרר יחזיק חודש חודשיים ובמקרה הטוב (שזה נראה לו המקרה) הוא יכול להחזיק ככה עוד שנים רבות. ניצן מילא מחדש את הגז והחליף את הברז, הוא לקח לי את מחיר העלות למילוי ולהחלפת הברז - מחיר סביר למה שבדקתי.
ניצן נתן לי שירות מאוד ישר והוגן, לא ניסה לעבוד עלי ולקחת כסף על תיקון שלא יועיל במקרה שלי ופשוט אמר לי את הדברים בגובה העיניים. אני ממליץ עליו ממש בחום!
אסף, ת"א.

, דצמבר 2013

ניצן נתן לי שירות מצוין. הגעתי אליו באופן אקראי דרך האתר. קראתי את ההמלצות שנרשמו עליו, קיבלתי עליו רושם שהוא אכן איש אמין, התקשרתי אליו והוא היה זמין להגיע כבר באותו יום. תוך שעתיים הגיע אלי, טיפל לי במקרר - מצא שהבעיה היא בתרמוסטט, ולכן החליף אותו בתרמוסטט חדש. נשאר אחרי זה עוד חצי שעה מעבר לזמן, כדי לוודא שאכן החלק שהרכיב עובד, ושהמקרר כבר לא עושה לי יותר בעיות.
לגבי המחיר - לא עשיתי סקר שוק או בירורים נוספים, אבל אני מניחה שמבחינת המחיר, הוא גבה ממני סכום סביר ונורמלי, כפי שמקובל היום בשוק. הוא בהחלט עשה לי רושם של איש מאד אמין - גם הגיע מהר, גם נשאר מעבר לזמן - באמת נתן לי שירות מכל הלב, ואני בהחלט ממליצה עליו!!
עדי, אשר.

, דצמבר 2013

לפני כמה שבועות התקלקל לי המקרר - הפריזר לא הוציא אוויר קר, וחלק מהמוצרים שבפנים כבר התחילו לאט לאט להפשיר.
חיפשתי טכנאי שירות שיתקן לי את הבעיה, הגעתי לאתר "טוב תודה", ועל סמך ההמלצות באתר החלטתי לפנות לניצן. הוא עשה עליי רושם טוב, וגם מבחינת המחירים, קיבלתי את הרושם שהוא לוקח את המחירים הכי זולים. דיברתי איתו והסברתי לו מה הבעיה במקרר. ניצן נתן לי כמה אפשרויות בטלפון, או שהתרמוסטט הלך, או שיש סתימה או ש"הלך" המאוורר. הוא נתן לי גם הערכת מחיר לגבי כל סוג של תיקון, אבל אמר שהכי טוב להגיע ולראות כי לדבריו אי אפשר לדעת בוודאות. עוד באותו יום ניצן כבר הגיע אליי והיה מוכן ומזומן להגיע בהתראה של כמה שעות.
כשניצן בא, הוא פתח את המקרר, בדק, הסתכל מכל הצדדים. הבעיה מסתבר, הייתה כפי שאבחן בטלפון - התרמוסטט ולכן הוא פירק את הישן והרכיב את החדש. גם המחיר היה כמו שהתחייב לו בטלפון. כרגע המקרר (וגם המקפיא) עובדים פיקס! אין תלונות - ניצן בהחלט עשה עבודה טובה, ובהחלט אזמין אותו שוב.
מרינה, סילברמן.

, נובמבר 2013

ביום שלישי התרחשה תקלה במקרר "סמסונג", המקרר פשוט הפסיק לקרר.
השירות של החברה לא היה יכול לשלוח טכנאי לפני יום ראשון!!! ולכן חיפשתי טכנאי יוכל להגיע אלי באותו היום. התקשרתי בשעה ארבע וחצי אחה"צ לניצן, הוא אמר שיוכל להגיע רק בשעות הערב, אבל בינתיים הדריך אותו טלפונית איך להפעיל זמנית את המאוורר - איזשהו מתג שצריך לנתק כדי שהמאוורר יחזור לפעול ובינתיים הדברים לא יתקלקלו. בשעה תשע בערב ניצן הגיע וביצע החלפה של המתג לחדש והבעיה טופלה ותוקנה והוא לקח ממני בדיוק את המחיר שסוכם.
כל הכבוד לניצן על הזמינות, היעילות והשירותיות. הלוואי כך על כל בעלי המקצוע!
שלומי, הרצליה.

, אפריל 2013

יש לי מקרר אמנה והפריג''ידר הפסיק לגמרי לעבוד. חיפשתי באינטרנט טכנאי מקררים, והגעתי לניצן דרך האתר שלכם. שוחחתי איתו בטלפון, הוא ניסה לעזור לי דרך הטלפון, וביקש ממני לעשות כל מיני פעולות בכדי לחסוך ממני עלות ביקור. בכל אופן הבעיה לא נפתרה דרך הטלפון לכן הזמנתי אותו לראות במה מדובר (יש לציין שלמרות שהוא גר בראשון-לציון, ניצן אמר שיעשה את כל המאמצים להגיע אלי ולתקן את המקרר). ניצן הגיע אלי באותו היום, אבחן שמקור הבעיה הוא בכרטיס הפיקוד החשמלי של המקרר. ניצן נתן לנו הצעת מחיר הוגנת, ואמר שהוא יגיע למחרת עם הכרטיס המתאים ויעשה החלפה. ניצן עמד במילה שלו, הוא הרים לי טלפון לפני שהגיע, פירק את הכרטיס הישן והתקין במקומו את הכרטיס החשמלי החדש תוך פחות מחצי שעה. בסיום העבודה הוא ביקש, בדיוק את הסכום שסיכמנו מראש, ואני מודה לו מאוד על שירות טוב ומקצועי.
ציון, נתניה

, אפריל 2013

לפני כחודש, המקרר של התחיל לייצר קרח בכמויות גדולות יחסית והזמנתי את ניצן לתת הצעת מחיר.
ניצן הגיע אלי בזמן שקבענו, ללא איחור. שבר את הקרח במקרר, שפך מים חמים וראה שמקור הבעיה, היא בצינור הניקוז שהיה סתום
בקרח ופטריות. ניצן הסביר לי שצינורות ניקוז אשר נסתמים עקב הצטברות לכלוך או התפתחות פטריה אינם מאפשרים למים להתנקז למקום המיועד להם והם נהפכים לקרח.
ניצן נתן לי הצעת מחיר גבוהה במקצת, אבל החלטתי בכל זאת לתת לו לטפל בבעיה, כי ראיתי שהוא נורא מקצועי. ניצן החליף את הצינור לחדש ביעילות ובזריזות והבעיה נפתרה.
שלום, תל-אביב

, ינואר 2013

הטכנאי ניצן המקסים תיקן לי את המקרר של "סמסונג" לפני שבועים בקפידה ובידע יוצא מהכלל. ניצן הגיע בזמנו כדי לתקן את המקרר שהפסיק לעבוד. פניתי אליו דרך האתר בזכות ההמלצות, הוא הגיע בזמן וניגש לבדוק מה התקלה. אחרי בדיקה קפדנית הוא הסביר לבעלי שהתרמופיוז הלך וצריך להחליף אותו. ניצן החליף את החלק כאשר לפני ההחלפה הוא ביקש מבעלי להסתכל על החלק ולראות שהוא באמת חדש ואת החלק הישן הראה לו גם כן.
ניצן אמין והמחירים שלו סבירים מעבר לעובדה שהוא לא ביקש מחיר עבור ביקור. גם היום, במקרה היתה לי תקלה קטנה, המקרר נהיה חשוך לפתע וחששתי ששוב הבעיה חזרה והמקרר לא עובד. התקשרתי אל ניצן, הוא מיד הופיע, אחרי בדיקה הסביר לי שזו רק בעיה במנורה והחליף אותה. ניצן עבד 20 דקות, יש לציין שהוא הגיע אליי בגשם סוער ואחרי הכל גם לא רצה לקחת תשלום .
כל הכבוד אין דברים כאלה ...תודה לך, ניצן היקר על הכל יישר כוח !!!!! אתה צדיק אמיתי, האדיבות, המקצועיות והאמינות (קיבלנו חשבונית ואחירות לשנה) זה השילוב המנצח לבעל מקצוע שבטופ.

תודה, דוד ואורה מפתח תקוה!!

, אוקטובר 2012

וואו! במילה אחת - וואו. עוד לא נתקלתי בטכנאי ואיש מקצוע אמין כלכך, שירותי כלכך, אדיב כלכך. ניצן נתן לי פשוט הרגשה שהוא ייתן את כל כולו בשבילי כלקוחה שלו.
הזמנתי את ניצן סתם מחיפוש באתר, התקשרתי פשוט לתוצאה הראשונה שהופיעה כאן, ואני חייבת לציין שלא יכולתי לצפות לקבל שירות כזה מעולה.
היה לנו מקרר תדיראן ישן (משהו כמו 12 שנים) שהפסיק לקרר, ניצן הגיע בדק עם שעונים וישר איתר את התקלה, המדחס פשוט לא עבד. ניצן הסביר לנו שלפעמים רמת הלחץ במדחס יורדת, בעיה שניתן לתקן בדרך כלל, אך במקרה שלנו המדחס מת לגמרי ולא עבד בכלל, ניצן הציג לנו את השעונים והסביר בשקיפות מלאה את הבעיה.
הוא לא רק נתן לנו שירות טוב אלא הוכיח אמינות שלא מוטלת בספק, הוא הסביר לנו שגם אחרי החלפת המדחס ייתכן שיצוצו בעיות נוספות במקרר בגלל מצבו ושאולי כדאי לשקול קניית מקרר חדש, למרות האינטרס המובהק שלו למכור לנו את המדחס, הוא התנהל מולנו בשקיפות מלאה ופירט והסביר את כל היתרונות והחסרונות בלי לנסות ליפות דברים. החלטנו בכל זאת ללכת על המדחס החדש, למרות שזה היה מוצ"ש ניצן הביא מדחס חדש באריזה והתקין אותו עבורנו והכל תוך כדי אדיבות יוצאת דופן.
אך בכך זה לא הסתיים, מאחר ומצבו הכללי של המקרר לא היה בדיוק מעולה, צצו בהמשך בעיות נוספות, כפי שניצן פירט והסביר לנו שייתכן ויקרה, למרות זאת בכל פעם שהתקשרנו ניצן היה זמין לטלפון שלנו בכל שעה ובנוסף הגיע פעמיים נוספות לביתנו על מנת לטפל בבעיות וזאת מבלי לגבות תשלום נוסף.
כל מה שיש לי לומר על ניצן הוא, כל הכבוד! ניצן הוא אדם שהוא גאווה למקצוע שלו. מומלץ בחום.

ענת, גבעתיים.

, ספטמבר 2012

המקרר שלי הפסיק לקרר ולכן פניתי לניצן (אני לא זוכר איפה ראיתי פרסום שלו). ניצן הגיע בשעה שקבענו, ניגש למקרר, ניתק מהחשמל, פירק את הפלסטיקה בתוך המקפיא והסביר לי שהמאוורר "הלך". ניצן הגיע עם מה שצריך בין אם זה כלי עבודה ובין אם זה חלק להחלפה. הוא ניגש לרכב שלו להביא מאוורר חדש, לא לפני שהוא אמר לי את עלות כל הסיפור. ניצן פירק את המאוורר הישן והראה לי אותו, הוא היה שרוף ועלה ממנו ריח רע, הוא פתח קופסה עם מאוורר חדש והתקין אותו במקום הישן. אחרי שהוא סיים את הפירוק והרכבה, הוא חיבר את המקרר בחזרה וחיכינו לראות ביחד שהוא עובד ושהכל בסדר. ניצן השאיר את המקום מסודר ונקי, הוא היה ישר לאורך כל הביקור, גם באמירת המחיר לפני הביצוע, גם בהצגת החלקים וגם ברגע התשלום כשהמחיר לא קפץ לפתע מעלה וקיבלתי חשבונית ואחריות לשנה.
ניצן אדם חביב וסבלני, הוא איתר את התקלה בזריזות וכך גם פתר אותה. רואים שיש לו ניסיון והוא יודע מה הוא עושה. אני ממליץ עליו בחום

רועי מרמת גן

, ספטמבר 2012

ניצן הוא בחור מקצועי, חרוץ, אחראי להפליא ו"צדיק".
המקרר שלי הפסיק לעבוד ביום חמישי ה-30 לאוגוסט. חיפשתי ב"טוב תודה" ובחרתי בניצן, לפי ההמלצות. התקשרתי אליו והוא הגיע מהר מאוד. בדק את התקלה וקבע שהמדחס הלך. היה כבר שעה 15.30. אמר שינסה להשיג מדחס לפני שסוגרים את החנות ויחזור אלי. אם ישיג מדחס יגיע עוד באותו ערב להתקין לי אותו. אכן, הוא השיג אותו והתקשר אלי, אך לצערי הייתי מוכרחה לצאת מהבית. בערב התקשר שוב וקבענו בשעה 8.00 בבוקר למחרת, יום שישי. הוא הגיע בשעה 8.00 ועבד הרבה, כי הייתה גם סתימת גז. המקרר עבד יפה. הוא אמר שיתקשר במוצאי שבת לדעת מה המצב. שילמתי לו על המדחס, הגז והעבודה 1.300 ש"ח במזומן וקיבלתי קבלה.
לצערי, המקרר עשה קצר בשעה 17.30 באותו יום שישי. ניצן התקשר במוצאי שבת כפי שהבטיח וסיפרתי לו שהמקרר עשה קצר. הוא הגיע מהר מאוד, בדק את הבעיה, ואמר שאין מה לעשות.
ואז קרה הלא יאומן: הבחור החזיר לי 1.200 ש"ח, כלומר לקח את עלות הביקור בלבד.
ממש יצא "צדיק".

, יולי 2012

המקרר שלי לא הקפיא ונזל, חיפשתי באינטרנט טכנאים בתחום ובין מס'' טכנאים פניתי דרך האתר שלו ל"קירור ניצן". ניצן ציין בשיחה ביננו פרטים זהים לחלוטין למה שנכתב באתר שלו והחלטתי שמאדם כזה ישר ואמין אני רוצה לקבל שירות. ניצן אמר לי שהוא מעדיף לראות במה מדובר לפני שהוא קובע מחיר והוא הגיע בזמן שקבענו. הוא הזיז את המקרר, בדק במה מדובר ואז הסביר לי תוך כדי שהוא מראה לי על מה הוא מדבר. הוא הסביר לי שלא מגיעה זרימת חשמל לגוף חימום ולאחד הבקרים. ניצן ציין את כמה יעלה החלפת כל אחד מהחלקים ובאישורי הוא החל בהחלפה, תוך כדי הוא הראה לי את החלקים שלא בסדר ואת החלקים החדשים מוצאים מהניילון. אחרי חצי שעה שבה עבד, חיבר את המקרר ועל פניו בדקנו שאכן המקרר תקין. הוא הסביר לי שלוקח קצת זמן עד שהמקרר מתחיל לעבוד ויום למחרת הוא התקשר כדי לוודא שהמקרר באמת עובד כמו שצריך ולא עושה בעיות. השירות היה לא 100% אלא 110%! הוא השאיר אחריו נקי ומסודר, דרש את הסכום שהתחייב מלכתחילה ונתן לי חשבונית ואחריות ל - 18 חודשים. בגלל מקום העבודה שלי, אני בן אדם מאוד סקפטי וחשדן, לא קל איתי בכלל בכל הנוגע לבעלי מקצוע ואני פשוט כל מה שיש לי להגיד זה תודה, תודה ושוב, תודה.

שרון מתל אביב

, יולי 2012

בבית אבי בן ה - 92 המקרר של "אמקור" קיצר וחברים שלנו המליצו לנו על "קירור ניצן". ניצן הגיע בזמן שקבענו וניגש לעבודה. הוא הזיז את המקרר, פתח את המכסה של המקרר ובדק את מקור התקלה. כשאיתר ניצן את המקור, הסביר לי שמדובר בשני חלקים תקולים, האחד תרמוסטט הקפאה והשני גוף חימום, הוא הציג בפניי את המחיר ומשקיבל את אישורי ביצע את ההחלפה. ניצן היה מאוד נחמד ועם הרבה סבלנות הראה לי את החלק התקול ואת החלק החדש והסביר לי כל פעולה שלו. לאחר מכן הוא ניקה את מערכת הניקוז וסגר את במקרר. ניצן המתין יחד איתנו לוודא שהמקרר לא מקצר עוד ואז שילמתי לו וקיבלתי בתמורה חשבונית ואחריות לשנה.
מאחר ואבי אדם מבוגר, הייתי שם אני על מנת לסייע והתרשמתי מאוד לטובה גם מהמקצועיות והזריזות וגם מהשירות האדיב והסבלני והיושר סיכם. אני ממליץ בחום לכל מי שאני מכיר או שומע שזקוק לטכנאי מקררים ולכן החלטתי לכתוב עליו בחום המלצה גם כאן.
תודה רבה,
בנציון מלוד.

איזור פעילות

איזור פעילות: אזור המרכז, אזור השרון, אזור השפלה

 א'-ה' 08:00-20:00, ו' 08:00-14:00

התמחויות

תיקון מקררים

תיקון מקרר - כללי
תיקון תקלות מקררים
החלפת חלקים במקרר

התמחויות

תיקון מקררים

תיקון מקרר - כללי
תיקון תקלות מקררים
החלפת חלקים במקרר

תאור העסק

לירן טכנאי מקררים בני 12 שנים מתקן את כל סוגי המקררים הביתיים אחריות עד שנתיים טכנאי מומלץ על ידי אתר התוכן מאקו בעיתונים

קירור לירן

קירור לירן

לירן ישי


9.4

054-2225636
 

קירור לירן

לירן ישי

9.4

חייג

לקבלת הצעת מחיר

054-2225636 חייג