23

ספקי שירות בתחום הובלות

מהן העלויות של מעבר דירה וכיצד ניתן להוזיל את העלויות?

מהן העלויות של מעבר דירה וכיצד ניתן להוזיל את העלויות בדרכים שונות? באילו מקרים תוכלו להעביר את הדירה לבד?

עוברים דירה? זה מה שאתם צריכים לקחת בחשבון כדי להבין כמה זה יעלה לכם

מעבר דירה, יחד עם כל ההתרגשות והציפייה לבאות שהתהליך הזה מביא איתו, הוא לא עסק פשוט. ההתארגנויות הרבות שכרוכות בעניין יכולות בהחלט להתיש - צריך לסגור מראש את כל הקצוות, להספיק לארוז ולארגן את כל הדברים, פעמים רבות גם לבחור רהיטים חדשים, לעצב ולשפץ את הדירה לפני שנכנסים אליה ועוד ועוד. אל כל המטלות והמשימות הללו גם נוסף הצורך להחליט כיצד להעביר את כל הרהיטים והחפצים שאתם לוקחים איתכם מהדירה הישנה ולהבין כמה עולת הובלת דירה. כדי לנסות להקל עליכם קצת ולעזור לכם לדעת אלו שיקולים אתם צריכים לעשות בכל מה שקשור להובלה, ריכזנו עבורכם את כל השאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם כדי להעריך נכון את המחיר שתצטרכו לשלם.

הובלה עצמאית מול הובלה מקצועית – מה יותר משתלם לכם?

אחת השאלות הראשונות שמעסיקות הרבה מהאנשים שעוברים דירה היא האם לקחת הובלה מקצועית או להסתמך על הובלה עצמאית, בעזרת חברים, מכרים או בני משפחה שיבואו לעזרתכם. נכון, הובלה עצמאית יכולה לחסוך לכם באופן משמעותי בהוצאות, ואם לכם או למישהו ממכריכם יש רכב שמתאים לשם כך, זאת בהחלט יכולה להיות אפשרות משתלמת עבורכם. אבל לפני שאתם ממהרים לאמץ את הרעיון, כדאי שתבחנו בדיוק כמה ציוד ופריטים יש לכם להעביר ואז תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  • האם יש לי מספיק "ידיים" (של אנשים שיעזרו לי) כדי לעשות את זה?
  • האם הרכב שאני יכול להעמיד עבור העניין גדול מספיק כדי להעביר הכל?
  • האם אוכל לעשות את כל ההעברה בבת אחת, או שאצטרך לעשות סיבובים?
  • האם יש לי פריטים דרושה מומחיות כדי להעביר – כמו למשל רהיטים שיש לפרק או מכשירים חשמליים שצריך לנתק בזהירות? ואם כן, האם אני או מישהו ממכרי יודע לעשות זאת?



אם התשובות לכל השאלות האלו חיוביות, אז בהחלט יש לכם טעם והצדקה לבצע את העברת הדירה בעצמכם; אבל אם לעומת זאת, אפילו על אחת מהשאלות הללו עניתן באופן שלילי, כדאי לכם לשקול את העניין שוב – כי יכול להיות מאוד שהרצון לחסוך על הובלה מקצועית יעלה לכם ביוקר. אם אין לכם מספיק ידיים לעשות את ההעברה, אם הרכב שיש ברשותכם לא מתאים, אם יכול להיווצר מצב שתצטרכו לעשות כמה סיבובים כדי לסיים את הכל או אם לא תדעו כיצד להעמיס נכון אחד או יותר מהחפצים שלכם – הזמן שיתבזבז לכם וכאב הראש שיגרם הופכים את אופציית ההתקשרות עם שירות הובלות דירה לעדיפה במובהק עבורכם.

מה משפיע על עלות הובלת דירה?

אם פסלתם מראש את האפשרות לבצע את ההובלה בעצמכם, או שהבנתם שזה לא באמת מתאים לכם, אז האופציה העיקרית שעומדת לפניכם היא לשכור שירות העברת דירות מקצועי כדי שיבצע עבורכם את העבודה. מעבר לפרמטרים כמו המקצועיות, הזמינות והרזומה של חברת ההובלות , השאלה המרכזית שעומדת בפניכם היא המחיר, כלומר כמה למעשה יעלה לכם כל הסיפור. כדי לגלות את התשובה לשאלה הזו אתם לקחת בחשבון את הפרמטרים חשובים הבאים:

  • מאיזו קומה לאיזה קומה אתם עוברים? – זו בדרך כלל מהשאלות הראשונות שכל מוביל שואל בשיחה הראשונה, והיא חשובה להבנת מידת המאמץ שהמובילים יצטרכו להשקיע; אם ההעברה מתבצעת מקומה גבוהה או לקומה גבוהה זה בהחלט עלול לייקר את המחיר. גורם נוסף שיכול להקפיץ את העלות הוא להשתמש במנוף תוך כדי ההעברה.
  • יש מעלית? – כמובן שמעלית מקלה מאוד על המובילים, וככל שהמעלית גדולה יותר וניתן להעביר דרכה את מרבית הפריטים ואף את כולם, כך יותר טוב. אם יש מעלית בבניין שממנו מעבירים וביעד עצמו – המחיר יכול להיות מוזל בהתאם.
  • כמה רהיטים ומוצרי חשמל אתם מעבירים, ומה גודלם? – גורם מרכזי נוסף שמשפיע על המחיר שתשלמו הוא כמות הרהיטים ומכשירי החשמל שאתם צריכים להעביר; האם יש ברשותכם פריטים גדולים ומורכבים שיהיה צורך לפרק כדי להעביר? האם יש לכם הרבה מכשירי חשמל גדולים ומסורבלים שעל המובילים לסחוב בעדינות ובזהירות? אם כן, כל רהיט או מכשיר שכזה ייקח עוד קצת למעלה את המחיר שתשלמו.
  • כמה ארגזים יש לכם להעביר, ואיך אתם אורזים אותם? – מעבר לרהיטים הגדולים ולמכשירי החשמל הכבדים, גם לפריטים שאתם אורזים בארגזים יש משמעות בקביעת המחיר. ראשית כל אתם צריכים לבחון כמה ארגזים יהיו לכם, וכן להבין כיצד אתם אורזים אותם – יש חברות המציעות הובלות דירה עם אריזה, כלומר שהם יספקו לנו חומרי אריזה, ארגזים ואפילו אנשים שיעשו את זה בשבילנו; זה אכן יכול לחסוך לכם הרבה כאב ראש מצד אחד, אבל יגולם מן הסתם במחיר ההובלה מהצד השני.
  • מה מרחק ההובלה? – בסופו של דבר, אחרי שהמובילים הורידו את כל הארגזים, פינו את כל החפצים, הרהיטים ומכשירים החשמל מהדירה השינה והעמיסו אותם על המשאית, מגיעה הנסיעה אל יעד ההובלה, שגם היא משפיעה על המחיר כמובן. ככל שהמרחק בין שני היעדים, הישן והחדש, גדול יותר – כך כמובן מתווספת עלות הדלק והזמן לחישוב הכללי, וזה דבר שעליכם לקחת בחשבון.

אז כמה עולה הובלת דירה?

בסופו של דבר, כל הגורמים שהזכרנו כאן משפיעים על מחיר ההובלה, ולכן לשאלה: "כמה עולה להוביל תכולת דירה?" אין תשובה אחת מוחלטת ומדויקת לחלוטין. עם זאת, יש טווחי מחירים ממוצעים שנהוגים בשוק ואפשר להצביע עליהם, וסיכמנו אותם כאן:

הובלת דירת 2 חדרים - 700-3,000 ₪
הובלת דירת 3 חדרים - 500-5,000 ₪
הובלת דירת 4 חדרים ומעלה - 1,000-6,000 ₪
הובלת בית פרטי - 3,000-6,000 ₪
הובלה עם מנוף - תוספת 300-500 ₪
הובלה עם אריזה - כ-22-50 ₪ נוספים לכל ארגז

23

ספקי שירות בתחום הובלות

מצא בעל מקצוע

מובילים מומלצים תל אביב

החלטתם לארוז בעצמכם? חסכתם כסף!

משאית הובלות, האם יש לכם את הרכב המתאים להובלה?

אריזת רהיטים וחפצים גדולים באופן מקצועי חשובה גם היא חיסכון

כתבות ומאמרים

איך לבחור מוביל להובלת דירה? - עשה ואל תעשה

איך לבחור מוביל להובלת דירה? - עשה ואל תעשה

הובלת דירה היא אירוע שאנשים רבים חוששים מפניו, לפניכם המאמר השלם שמכיל את כל הטיפים החשובים לבחירת חברת הובלות כולל הנקודות החשובות, טיפים ומחירים

קרא עוד
השוואת מחירי הובלות - טיפים לבחירת חברת ההובלה שלכם

השוואת מחירי הובלות - טיפים לבחירת חברת ההובלה שלכם

במקום להתחיל ולחפש את המוביל האיכותי במחיר הטוב ביותר, יש לכם אפשרות פשוטה יותר והיא לקבל השוואת מחירי הובלות במקומות שונים בארץ.

קרא עוד
חמש טעויות נפוצות במעבר דירה

חמש טעויות נפוצות במעבר דירה

5 טעויות שכיחות במיוחד במעבר דירה שכדאי להיות מודעים אליהן - כך שהסיכוי שגם אתם תטעו יהיה מזערי ואפילו אפסי.

קרא עוד
7 כללים לבחירת חברת הובלה להעברת משרד

7 כללים לבחירת חברת הובלה להעברת משרד

כללי יסוד לבחירת חברה מומלצת להובלת משרדים שיעזרו לכם לשלם פחות ולקבל יותר

קרא עוד
כך נבחר חברת הובלות מקצועית

כך נבחר חברת הובלות מקצועית

במאמר יוצגו דגשים מרכזים שחובה לבדוק כאשר אנו מזמינים שירות של חברת הובלות

קרא עוד
הזמנת מובילים – לא המקום לחסוך בכסף

הזמנת מובילים – לא המקום לחסוך בכסף

במאמר יוסבר מדוע לא כדאי ללכת על חברת ההובלות הזולה ביותר, או לחילופין לנסות להתמקח עם החברה עד לכדי המחיר הכי נמוך.

קרא עוד
מהי הובלה בקירור?

מהי הובלה בקירור?

במאמר יוסבר מהי הובלה בקירור, מתי הומצאה, מה חשיבותה במה שונה ההובלה בקירור של היום מזו של פעם ואיך היא מתבצעת.

קרא עוד
מהי הובלת מנוף?

מהי הובלת מנוף?

במאמר יוסבר מהי הובלת מנוף, מתי היא נדרשת, לאיזה סוגים של פריטים, ומה יש לוודא עם חברת ההובלות כשמזמינים אותה.

קרא עוד