6

ספקי שירות בתחום תיקון טלוויזיות

כל המידע על תיקון טלוויזיות חכמות

איך נדע האם כדאי להזמין טכנאי תיקון טלוויזיות חכמות או האם כדאי לקנות טלוויזיה חדשה?

כל המידע על תיקון טלוויזיות חכמות

אחת ההשלכות המעניינות של קצב ההתקדמות, או ההתיישנות כאמור, של הטכנולוגיה על תרבות הצריכה של האדם הממוצע מתבטאת בחוסר נכונות לתקן מכשיר במידת הצורך. התיישנותו של המכשיר לאחר מספר חודשים, בצירוף עם תעשיית היצור העצומה של המכשירים השונים, הביאה למצב אבסורדי בו רכישה של מכשיר חדש ומתקדם לרוב תהיה משתלמת יותר מתיקון של המכשיר הקיים. אולי יותר מכל המדיומים לגביהם תקף המצב המתואר, אין הדבר בולט יותר מאשר ביחס לטלוויזיה.
מזה שני עשורים מספרן של המעבדות הפרטיות המתמחות בתיקון טלוויזיות פוחת באופן עקבי. זה פשוט אינו משתלם. שוק התקשורת כפי שהוא מגולם בשוק הטלוויזיה שמולה אדם יושב וצופה - מכתיב קידמה או חידלון. ובכן, השעה היא שעת קידמה. אז על טלוויזיות חכמות כבר שמעתם?

בשונה מההרגל של רכישת טלוויזיה חדשה בכל פעם שהישנה התקלקלה, הרי שמעבדות מחשבים דווקא כן הלכו והתרבו למרות שגם בשוק המחשבים – גרסאות עדכניות מתיישנות תוך מספר חודשים. הסיבה לכך נעוצה במורכבותו של המכשיר ומספר היישומים הפוטנציאלי. טלוויזיות עד היום פשוט לא היו מורכבות דיין על מנת להצדיק תיקון.

חדש נשאר חדש

טלוויזיות חכמות הן מוצר היוקרה של תאגידי הטכנולוגיה הבידורית כיום. מעבר להתעצמותה של חוויית הצפייה בבית כיאה למסכים בעלי חדות חסרת תקדים וטכנולוגיית תלת מימד חדשה (ללא צורך בהרכבת משקפיים!) מכנסות לתוכן טלוויזיות חכמות גם את טכנולוגיית המחשב, הטלפון החכם והממיר. לא יהיה זה משולל בסיס להניח כי את מה שהמחשב עולל למכונת הכתיבה, טלוויזיות חכמות יעוללו למחשב.
טלוויזיות חכמות כוללות מודם ודורשות רוחב פס של כ-10MB בממוצע. דרך חיבור זה לאינטרנט תוכלו לנהל את כל עולמכם הווירטואלי והבידורי לרבות משחקים, רשתות חברתיות וכמובן צריכת תוכן ישירות מהאינטרנט או יצרנית הטלוויזיה. זוהי גם הבשורה אשר הביאה כבר בתוך חודשים ספורים להרחבת שירותי תיקוני הטלוויזיה בארץ באופן שלא נראה פה עשרות שנים.
תיקון טלוויזיות חכמות, על כל מורכבותן והמערכות הרבות שהיו נפרדות ועתה שולבו להם דורש ידע מקצועי ייחודי, אשר מבחינות מסוימות דורש התמחות רחבה יותר מזו של טכנאי מחשבים. אם כבר רכשתם טלוויזיה חכמה, או אף אם בכוונתכם לרכוש, חשוב לדעת שבכל הנוגע לתיקונים של טלוויזיות אלו, אשר הולכים ונדרשים יותר ויותר, ישנה חשיבות מכרעת בבחירת איש המקצוע אשר יבצע עבודתו באופן המקצועי והמהיר ביותר.

מאמר זה נכתב באדיבות טרקלין חשמל: רשת מוצרי החשמל הוותיקה והאמינה בישראל, המציעה מגוון טלוויזיות חכמות במחירי מבצע

6

ספקי שירות בתחום תיקון טלוויזיות

מצא בעל מקצוע

טכנאי טלוויזיות מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים