17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

אילו סוגי פוליש לדירה קיימים? הכל על פוליש לרצפה

במאמר יוסבר אילו סוגי פוליש לרצפה קיימים ויודגשו הדברים שיש לשים אליהם לב בבחירת חברת ניקיון ועבודת פוליש לדירה

סוגי פוליש לרצפה

לעיתים כל מה שצריך בשביל להרגיש תחושת רעננות בבית הuא שינוי אחד קטן. פוליש לרצפה יכול להוות את אותו שינוי, שיכניס רוח חדשה לבית, תחושה של יוקרה וניקיון. המעבר ממרצפות עכורות, מוכתמות ודהויות למרצפות נקיות ומבריקות יכול להיעשות במספר דרכים אפשריות. לא תמיד שפשוף וניקיון יסודי ישיגו את הברק שפוליש מקצועי ישיג. על מנת להשיג את האפקט הזה צריך להכיר את סוגי הפוליש הנפוצים והשיטות בהן נעשה שימוש.

הסוגים הנפוצים

פוליש לדירה הוא תהליך שבמהלכו מבריקים את הרצפה במהלך מספר שלבים ליצירת ריצוף נקי ומלא ברק. הנסיבות הנפוצות שבגינן מבצעים פוליש לרצפה הן פגמים בריצוף כתוצאה משיפוץ ומרצפות ישנות שאיבדו מחיוניותן. כיום קיימים שלושה סוגי פוליש נפוצים – פוליש קריסטל, פוליש ווקס ופוליש אקרילי. הפופולרי ביותר מבין השניים הוא הפוליש קריסטל בגלל התוצאות המובהקות והבולטות שלו. פוליש קריסטל הוא גם העמיד ביותר מבין השניים אך זמן ביצוע תהליך הפוליש הזה ארוך יותר מפוליש ווקס. במהלך הפוליש משתמשים בחומר המעניק למרצפות ברק קריסטלי אך לא מגביר את רמת ההחלקה של המרצפות.
פוליש ווקס פחות עמיד ויותר זול, אך גם הוא מספק תוצאות. בפוליש ווקס קיימת אפשרות גבוהה יותר שתצטרכו לחדש את הפוליש בתדירות גבוהה יחסית.
פוליש אקרילי שונה במעט מהסוגים האחרים ונעשה בו שימוש בעיקר במעבדות, חדרי חשמל ועסקים הממוקמים באזורים עם זרם חשמל גבוה. החומר איתו עושים את הפוליש מכיל בין השאר חומרים אנטי סטטיים, הידועים ביעילותם למניעת התחשמלות. עמידות הפוליש האקרילי גבוהה.
במרצפות מסוג קרמיקה וגרניט פורצלן לא ניתן לבצע פוליש, החומר ממנו הן עשויות עבר טיפול בחימום וזיגוג שמונע מחומרים להידבק למרצפת. פוליש על סוג זה של מרצפות יגרום להן לנזק, לעיתים בלתי הפיך.

הכנה מוקדמת לפוליש

אז החלטנו על ביצוע פוליש לדירה ומצאנו איש מקצוע מנוסה ומקצועי. כל שנותר הוא להכין את השטח לקראת התהליך. הכנה נכונה ומוקפדת תמנע "סחבת" ועיכובים בלוח הזמנים, תוך מזעור סיכוי לנזקים משניים. ראשית, צריך לפנות את החלל מכל פיסת ריהוט היושבת על המרצפות. במידה ומדובר בפוליש לכל הדירה, צריך לחשוב על פתרון אחסון כמו מחסנים להשכרה. לאחר פינוי החפצים מומלץ לנקות את הרצפה בצורה סטנדרטית.
במידה וקיימים גרמי מדרגות בחלל שצריכים לעבור את הפוליש גם כן, מומלץ להימנע מראש מסוג פוליש ווקס מכיוון שלאחר ביצועו ניתן להחליק.

אילו עוד אופציות קיימות?

מלבד פוליש, ניתן להחליף את המרצפות בחדשות. מצד אחד מדובר בהליך שעלותו תהיה גבוהה פי כמה וכמה מונים, הוא כרוך בפינוי ריהוט ופינוי מהבית למספר ימים כך שלא נחיה בתוך אתר בנייה חי ונושם. מצד שני, זה יכול להוות אחלה הזדמנות לשיפוץ שתמיד רציתם ולחידוש אלמנטים נוספים בבית על הדרך.
במידה ומדובר במרצפות במצב קטטוני, ייתכן וליטוש המרצפות יהווה אופציה סבירה יותר מהחלפת הריצוף. תהליך הליטוש יסודי ומורכב יותר מפוליש. במהלך הליטוש משתמשים במכונת יהלום, על מנת להסיר שכבות אבן מהמרצפת. יש כמה רמות בתהליך הליטוש, בהתאם למצב המרצפות. הליטוש נעשה במהלך מספר שלבים כאשר במהלכם ממלאים את הסדקים במרצפות ואוטמים את החיבורים.
במידה ואתם מעוניינים לבצע פוליש לרצפה בעצמכם, קיימים חומרי ניקוי מיוחדים שניתן לרכוש ולבצע את הפוליש בהתאם להוראות והנחיות היצרן. קחו בחשבון שלא מדובר בחומרים מקצועיים ברמה שבה משתמשים אנשי מקצוע המתמחים בתחום הפוליש, במיוחד כאשר מדובר במרצפות במצב אקוטי. חברה מקצועית תוכל להעניק לכם אבחון ראשוני, הצעת מחיר, לוח זמנים ותכלול את החומרים הדרושים, הציוד המקצועי והבטחת תוצאות.

17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

מצא בעל מקצוע

חברות ניקיון מומלצים תל אביב

ישנם 3 סוגי פוליש שונים שמטרתם להבריק את הרצפה ולייצר ריצוף נקי ומלא ברק

אופציה נוספת היא ליטוש מרצפות - תהליך של הסרת שכבת אבן מהמרצפת, מילוי הסדקים ואיטום החיבורים

כתבות ומאמרים

חברות ניקיון משרדים, תהליך בחירת חברה לניקיון משרד בערב או בבוקר

חברות ניקיון משרדים, תהליך בחירת חברה לניקיון משרד בערב או בבוקר

שירותי ניקיון משרדים בערב או בבוקר, מה תוכלו לקבל, כמה זה צפוי לעלות ואיך לבחור חברה מתאימה לניקוי משרדים?

קרא עוד
רואים רחוק רואים שקוף - שירותים מקצועיים של ניקוי תריסים וחלונות

רואים רחוק רואים שקוף - שירותים מקצועיים של ניקוי תריסים וחלונות

במאמר יוסבר מתי נכון להזמין את שירותיה של חברת ניקיון לתריסים וחלונות ומתי תוכלו לבצע את הניקיון בעצמכם.

קרא עוד