13

ספקי שירות בתחום קבלני אינסטלציה

המדריך לבחירת צנרת מים ביתית

המאמר ישווה בין שני סוגים של צנרות ויסביר איך לבחור נכון צנרת מים ביתית שהכי מתאימה לכל אחד ואחת מאיתנו.

המדריך לבחירת צנרת מים ביתית

אין ספק כי התהליך של בחירת צנרת מים ביתית, ולבטח התקנה שלה, אחזקה, טיפולה ותיקונה, כלל אינו תהליך קל ופשוט, אלא בדיוק להיפך. כל זאת כתוצאה מן העובדה כי צנרת מים ביתית הינה אחד מן המרכיבים המשמעותיים והבלתי נפרדים מכל בית. במילים אחרות, אף בית או דירה לא יכולים להיות שלמים, ואפילו לקרוא לעצמם בית ודירה מבחינת מימוש הגדרה ללא הימצא של צנרת מים ביתית, מקצועית ואיכותית. יחד עם זאת, רוב האנשים אשר צריכים לבחור צנרת לבית כלל לא יודעים איך לעשות זאת, שכן עבורם מדובר במלאכה זרה ולא מוכרת – אבל באמצעות מאמר זה, כל בעל בית ודירה יידע בדיוק כיצד לבחור צנרת אשר מגשימה את ייעודה מכל בחינה.

בחירת צנרת מים ביתית – איך מתחילים?

כאמור, התהליך של בחירת צנרת מים הינו תהליך מורכב ורב – משמעי אשר 'משחק' תפקיד חשוב ביותר במסגרת של כל בית, בין אם הוא נמצא בהליך של בנייה ובין אם הוא כבר קיים ונמצא בהליך של שיפוץ. בפועל, בשני המקרים האמורים, יש 'לקחת בחשבון' את הגורמים האמורים בהתחלת תהליך בחירה של צנרת לבית: יש להתאים את צנרת המים לתוכניות הבנייה והאדריכלות של הבית (כל זאת למען התאמה מושלמת וממש 'לפי הזמנה' מבחינת התקנה ותפקוד בפועל של הצנרת) / יש להתאים את צנרת המים בהתאם למיקום החדרים של הבית (במילים אחרות, יש 'לפזר' את נקודות המים של הצנרת באופן שיהלום בדיוק את מיקום האזורים והחדרים אשר 'מזוהים' עם שימוש במים כמו מטבח, שירותים, אמבטיה ועוד, וזאת באופן שהצנרת הינה דומיננטית ואקטיבית ביותר בעיקר באזור שלהם) / לאחר פעולות ההתאמה ויישום אסטרטגיית השימוש במים האמורות, נותר רק להחליט על בחירה של צנרת מסוג כלשהו (בפועל, קיימים לא מעט סוגים, כאשר הבולטים ביניהם הינם צנרת מים ביתית SP, פקסגל), ולהתחיל בהתקנה שלה.

קיימות צנרות מים ביתיות רבות – איך בוחרים?

מן הסתם, הקטגוריה של צנרות מכילה בתוכה מגוון עצום ורחב, אבל בעיקר מגוון מקצועי וברמה הגבוהה ביותר של צנרות מים ביתיות. בפועל, שני הנתונים האמורים מקשים עד מאוד על בחירתה של צנרת. יחד עם זאת, מבין כל סוגי הצנרות הקיימים, שניים מהן, צנרת מים פקסגול וצנרת המים אשר ידועה בשם SP, הינן צנרות המים האיכותיות והמומלצות ביותר. כעת נתחיל להסביר ולספר על כל אחת ואחת מהן, כשכבר עכשיו אנחנו מדגישים כי שתיהן מקצועיות וראויות ביותר. נתחיל עם צנרת המים אשר ידועה בשם פקסגול. צנרת זו מחוברת לתשתית אשר מאופיינת בצורה של חנוכייה. מחנוכייה זו 'נגזרים' שמונה חיבורים ייעודיים לצינורות מים ביתיים. היתרון הגדול ביותר של צנרת הפקסגול הינה העובדה שהיא כלל לא נוגעת לצינור המים הראשי, ובכך בעצם מעניקה 'עצמאות' לתשתית צנרת המים הביתית. בנוסף, במקרה של תיקון או תקלה, כל מה שצריך לעשות זה לשלוף את הצינור הבעייתי ולהבריג במקומו אחד חדש – מופלא, לא? בנוסף, מבחינת כל מה שנוגע לצנרת SP, מדובר בצנרת אשר מאפשרת הובלת מים ללא כל חשש לבלאי מבחינת הצנרת וזיהום ולכלוך מבחינת המים. כל זאת כתוצאה מן העובדה כי צנרת זו עשויה מהחומרים האולטרה – חסינים פוליאתילן ואלומיניום.

צנרת מים ביתית מספקת מים קרים, חמים ואפילו קו ביוב 'עצמאי'!

נסכם ונאמר, כי אם עד לפני כמה שנים רוב הדירות והבתים היו מחוברים לתשתיות וצינורות מים חיצוניים, אזי שהיום דירות ובתים רבים מחוברים אך ורק לצנרות מים ביתיות ופרטיות. בפועל, צנרות מים אלו מאופיינות בבידול ועצמאות מבחינה טכנית, באספקת מים קרים וחמים באמצעות צינורות ייעודיים ואפילו בקווי ביוב משל עצמם. כל אלו לא רק מבטיחים שימוש איכותי ואפקטיבי בצנרת ובמים שהיא מספקת, אלא גם שימוש קל, פשוט וראוי מבחינת המשתמשים בה.

13

ספקי שירות בתחום קבלני אינסטלציה

מצא בעל מקצוע

קבלני אינסטלציה מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

מה היתרונות הבלעדיים של צנרת פקסגול?

מה היתרונות הבלעדיים של צנרת פקסגול?

המאמר יסביר למה צנרת פקסגול היא חלק בלתי נפרד ממערכות הצנרת כיום ומהן יתרונותיה המיוחדים.

קרא עוד
הכל על סתימות צנרת מורכבות בקו ראשי

הכל על סתימות צנרת מורכבות בקו ראשי

המאמר יסביר מהן סתימות צנרת מורכבות, מה עושים בעת סתימה ומי רשאי לטפל בה.

קרא עוד