13

ספקי שירות בתחום קבלני אינסטלציה

כל מה שחשוב לדעת על החלפת צנרת ביוב

המאמר מסביר על הסיבות והצורך בהחלפת צנרת ביוב למרות החומרים האיכותיים שמהם הצנרת עשוייה.

כל מה שחשוב לדעת על החלפת צנרת ביוב

כל מערכת אינסטלציה חייבת בהחלפת צנרת ביוב! כאשר אומרים מערכת אינסטלציה, הכוונה הינה למערכת החיונית והכה נחוצה הבאה: מערכת אשר מורכבת מתשתית מתקדמת וצינורות אשר ביחד מספקים מים למבנים מכל הסוגים ומובילים מים למערכת ביוב אזורית. במילים אחרות, צריכת מים, בין אם למען מטרות פרטיות ובין אם למען מטרות מסחריות ותעשייתיות, כלל לא יכולה לבוא לידי ביטוי ולהתממש ללא מערכת אינסטלציה, לבטח אחת אשר כוללת בתוכה צנרת ביוב. בפועל, ובעיקר מבחינת תרכובות ואיכות חומרים, מערכות אינסטלציה וצנרות ביוב מיוצרות ועשויות בעיקר מחומרים תעשייתיים כמו פלסטיק, אלומיניום, נחושת,PVC, ברזל ועוד. יחד עם זאת, חרף העובדה כי חומרים אלו נחשבים לחומרי גלם תעשייתיים איכותיים ביותר, חומרים אלו כלל לא עמידים מבחינת כל מה שנוגע למגע יומיומי ומתמשך עם מים, ולפיכך הם נחשקים במהרה. לכן, אחת לכמה זמן, כל מערכת אינסטלציה הינה 'טעונת' החלפת צנרת ביוב!

מתי החלפת צנרת ביוב הינה נחוצה?

לרוב, החלפה של צנרת ביוב והחלפה של צנרת מים בכלל, הינן נחוצות במקרים של צנרות מים וביוב ישנות ביותר ובמקרים של צנרות מים וביוב אשר כלל לא מתפקדות כתמול שלשום. במילים אחרות, בשני המקרים האמורים, הן של 'הזדקנות' צנרת הביוב והן של בעיות ותקלות מסוגים שונים אשר מתחוללים בה, פעולה של החלפת צנרת הינה הכרחית ונחוצה מאין כמוה. כל זאת, שכן צנרת ביוב או כל צנרת רגילה אחרת אשר חוות 'הזדקנות' ו / או תקלות ובעיות, כלל לא יכולות לספק יותר מים לצריכה אישית ולמטרות כמו שתייה, מקלחת ועוד, וגם כלל לא יכולות להוביל יותר מים למערכת הביוב האיזורית, מה שיגרור בעיות ניקוז חמורות, 'פיצוצים' בצנרת ומה לא. בנוסף, צנרת ביוב 'זקנה' ופגומה טומנת בתוכה אינספור סיכונים בריאותיים ותברואתיים שכן היא מגלמת בתוכה היווצרות של חלודה, אבנית, נזילות מים, רטיבות, עובש ועוד – בקיצור, 'סיוט' בעבור כי דירה, מבנה והסביבה אשר סובבת אותם.

קיימות אינספור צנרות ביוב איכותיות ובעלות יתרונות רבים!

כתוצאה מן העובדה שרוב המבנים לסוגיהם השונים, הן בארץ והן בעולם, הינם ישנים או לפחות לא חדשים, מערכות האינסטלציה וצנרות הביוב אשר מהוות חלק בלתי נפרד מהם הינן ישנות, 'סובלות' מבעיות כמו הצטברות אבנית, הופעה של חלודה, רטיבות ועוד. לכן, על מנת למנוע בעיות גדולות יותר כמו פיצוץ בצנרת, דליפת מים המונית, פגיעה במרקם של המבנה ועוד, יש להחליף את צנרת הביוב או את מערכת האינסטלציה הכללית. בפועל, קטגוריית צנורות הביוב מכילה בתוכה מגוון עצום של צנרות ביוב, צינורות מים מכל הסוגים, מערכות אינסטלציה ועוד. המגוון העצום, וזאת לצד האיכות הגבוהה אשר מאפיינת את המוצרים, מאפשר החלפת צנרת ביוב איכותית וברמה הגבוהה ביותר, הן מבחינת היבט צריכת המים והן מבחינת מכלול מערכת האינסטלציה. כעת, נספר אודות כמה צנרות מומלצות ואיכותיות ביותר. הראשונה הינה צנרת מוליטיגול, צנרת חזקה, מאסיבית ועמידה ביותר. כל זאת, שכן היא עשויה מחומרי גלם איכותיים כמו מתכת ושלוש שכבות של פלסטיק עמיד בפני מים. השנייה הינה צנרת נחושת. צנרת זו כלל לא מאפשרת הצטברות של אבנית או משקעים, וזאת מפאת העובדה שהיא עשויה כל כולה מנחושת טהורה. השלישית הינה הצנרת המגולוונת. צנרת זו נחשבת לממש מהפכנית ונבדלת ביותר, שכן היא מורכבת מצינור בתוך צינור. כלומר, צנרת זו כוללת צינור אשר אחראי על הובלת מים, וצינור אשר נמצא בתוך צינור חלול אשר מבודד את הראשון ומגן עליו מפני אוויר, חום קור ועוד. עכשיו, נסכם ונאמר, כי החלפת צנרת ביוב אשר עושה שימוש בכל סוגי הצנרות האמורים הינה צנרת ביוב איכותית וברמה הגבוהה ביותר, וצנרת ביוב אשר תישאר עמידה וחיונית ללא שום בעיה ותקלה במשך עשרות שנים.

13

ספקי שירות בתחום קבלני אינסטלציה

מצא בעל מקצוע

קבלני אינסטלציה מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

שאיבת מים ממקלטים

שאיבת מים ממקלטים

במאמר יוסבר על החשיבות של שאיבת ממים ממקלטים ומהן השיטות לביצוע שאיבת מים ממקלט

קרא עוד
שאיבת בורות ביוב

שאיבת בורות ביוב

במאמר יוסבר מהם בורות ביוב, מה התחזוקה השוטפת הנדרשת ומה יש לעשות במקרה של בעיות הצפה

קרא עוד
מהו תהליך של שאיבת בורות ביוב וכיצד הוא מתבצע?

מהו תהליך של שאיבת בורות ביוב וכיצד הוא מתבצע?

במאמר יוסבר איך מתמודדים עם סתימות מורכבות בבורות ביוב, מהו תהליך של שאיבת בורות ביוב, מי רשאי לבצע אותו ואיך הוא מתבצע.

קרא עוד