33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

מזנון גבס מעוצב

המאמר יראה כיצד אפשר כיום להשתמש בגבס גם לעיצוב הבית ולריהוט כמו מזנון גבס מעוצב.

מזנון גבס מעוצב

עבודות גבס הולכות ותופסות תאוצה, גם בעיצוב פריטים, שבעבר לא היינו אפילו מדמיינים לעצמנו שאפשרי לעצב אותם בגבס. שימושים בגבס לצרכי עיצוב היו שכיחים גם בעבר, אולם לרוב שימשו לצרכי הנמכת תקרה, בניית מדף או קיר נמוך, והנועזים שבחבורה יצרו בעזרתו גם חדר נוסף בבית. כיום, פני הדברים שונים לחלוטין, והשימוש בגבס נכנס למקומות חדשים לגמרי, כמו פרטי ריהוט למיניהם. אחד מפריטים אלו, הוא מזנון גבס.

מפתיע לטובה

גבס הוא חומר גלם שעלותו זולה יחסית, ועם השנים התגלו האפשרויות העיצוביות המגוונות שניתן לעשות עימו. הוא נוח לעבודה בשל גמישותו, ולמרבה ההפתעה, גבס הוא חומר חזק ועמיד מאד. פתרון עיצובי יפהפה ושונה מאד, הוא יצירת מזנון גבס מעוצב.
מזנון בבית הוא תמיד אחד הפריטים הבעייתיים ביותר. הוא צריך להתאים בדיוק בגודל לקיר אליו הוא נשען, להיות בגודל שיספיק להכיל את חפצי הנוי השונים, מסך הפלזמה, מערכת שמע ועוד, ואם הקיר הסמוך אליו אינו ישר, אזי הבעיה היא כפולה ומכופלת. בתים בהם הסלון והמטבח הם יחידה אחת, נתקלים בבעיה נוספת, והיא מצבים בהם לא קיים בכלל קיר שישמש משענת למזנון, והתוצאה היא כי פעמים רבות מתפשרים רבים על מזנון, שאינם שלמים עימו, או שאינו משתלב בדיוק עם שאר הריהוט בסלון.
מזנון גבס נותן מענה מושלם, ייחודי , יפה ואף לא יקר לבעיות אלו, והאפשרויות העיצוביות של מזנון כזה, הן פשוט בלתי נדלות. היתרון הבולט הוא יצירת מזנון גבס שיתאים בדיוק לצרכי הסלון, או כל אזור אחר בבית, בהתחשב במגבלות, בגודל, ובטעמכם. באופן זה למשל, ניתן לייצר מזנוני גבס משולבים עם עץ, זכוכית וחומרים נוספים אחרים, לתוצאה מיוחדת ושונה מאד. טכניקה נוספת ומרהיבה ביופייה היא בניית מזנון גבס תלוי.

מזנון גבס ? זה תלוי

מזנון גבס תלוי בנוי בטכניקה מיוחדת ומעניינת מאד. בשיטה בנייה זו, יוצרים אפקט באמצעות בניית מזנון גבס צמוד לקיר, ושאינו מסתיים ברצפה, אלא במרחק מה ממנה. באופן זה נראה המזנון כאילו הוא תלוי באוויר, והמראה מעניק תחושת מרחב ואווריריות לבית.
טכניקה מיוחדת נוספת של עבודות גבס היא יצירת מזנון גבס בשילוב קיר צף. משמעות הדבר היא כי חזית המזנון מורחקת מהקיר, כאשר מאחוריה מותקנת תאורה נסתרת.
באופן זה נוצר אפקט מיוחד הנראה למתבונן כאילו המזנון צף באוויר, ואינו מחובר לשום מקום.

יופי של עבודות גבס

מזנון גבס מעוצב יכול להבנות באין ספור עיצובים תוך שימוש בטכניקות מיוחדות ומעניינות. כל זאת תוך התחשבות במבנה הבית, והקירות בו. באופן זה ניתן גם לחסוך מקום רב, שבבתים רבים הוא משמעותי, וקיים רצון במזנון יפה ומיוחד, ויחד עם זאת, כזה שלא יגזול מקום רב מחלל חדר המגורים. את מזנון הגבס ניתן לשדרג באופנים רבים, כמו יצירת מסגרת גבס למסך LCD או פלזמה, בצורה שרק חזית הפלזמה תיראה לעין, ניתן לבנות מזנון גבס בשילוב חומרי גלם נוספים כמו עץ, וניתן לבנות מזנון שיכסה קיר שלם ובו ויטרינה, מדפי גבס לדיסקים או ספרים, וכל מקום אליו תרצו להגיע עם דמיונכם והיצירתיות שלכם.
גבס הוא חומר גלם זול יחסית, גמיש לעיצוב, גם של פינות מעוגלות, ומכאן יתרונות הבולט. עבודות גבס מתבצעות באמצעות לוחות גבס המחוברים לתמיכה ממתכת, והם נחתכים בגודל הרצוי ובצורה הרצויה לכם. את הלוחות מביאים כבר מוכנים וחתוכים, ואז נותרת רק מלאכת ההרכבה.
חשוב לציין, כי למרות שגבס הוא חומר שקל לעבוד איתו, נדרשת מומחיות ומקצועיות על מנת להגיע לתוצאות מושלמות ואיכותיות, אותן יוכל לספק לכם רק איש מקצוע, מומחה לעבודות גבס.

33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

מצא בעל מקצוע

קבלני גבס מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

כיצד מתקנים קיר גבס? כל מה שצריך לדעת על תחזוקת קירות גבס

כיצד מתקנים קיר גבס? כל מה שצריך לדעת על תחזוקת קירות גבס

במאמר נלמד מה לעשות כאשר קיר גבס נרטב וכיצד ניתן להימנע ממצבים אלו.

קרא עוד
ספריות גבס לספרים או כונניות ספרים – מה עדיף?

ספריות גבס לספרים או כונניות ספרים – מה עדיף?

במאמר זה נוכל לראות את היתרונות של נישות גבס לספרים (ספריות גבס) לעומת הכונניות והספריות של פעם.

קרא עוד
ספריות גבס לעיצוב הבית

ספריות גבס לעיצוב הבית

המאמר יסביר כיצד אפשר להשתמש בספריות גבס כפיתרון עיצובי נוח ויעיל לספרייה הביתית.

קרא עוד
כל המידע על בדיקות לאיתור רעשים

כל המידע על בדיקות לאיתור רעשים

במאמר יוסבר כיצד לבצע איתור רעשים להפחתת רעשים ויובאו טיפים והמלצות בבחירת ייעוץ אקוסטי

קרא עוד
כל המידע על בידוד רעשים אקוסטי ותרמי

כל המידע על בידוד רעשים אקוסטי ותרמי

כאן נלמד על סוגי הבידודים הקיימים בבניה כיום, ועל בידוד רעשים - פתרונות בידוד אקוסטי לשימוש ביתי, לבניינים בתהליך בנייה, ולמבני ציבור.

קרא עוד
אילו חומרי בידוד משמשים לצורך בידוד אקוסטי?

אילו חומרי בידוד משמשים לצורך בידוד אקוסטי?

במאמר יוסבר על סוגי פתרונות אקוסטים להפחתת רעשים הקיימים בשוק, וחומרי הבידוד השונים שבשימוש.

קרא עוד