7

ספקי שירות בתחום סוככים

פתרונות הצללה לאירועים

במאמר יוסבר על התפתחות מוצרי ההצללה לאורך השונים, ומהי חשיבותם כשעורכים אירועים בחיק הטבע ובמקומות פתוחים.

פתרונות הצללה לאירועים

הצללה באירועים משמעותית וחיונית להשגת הנאה מקסימלית באירוע המתרחש בחוץ. אירועים בחוץ תמיד נותנים הרגשה כיפית יותר, אך חשוב לדאוג לפתרון הצללה מתאים. הצללה מהווה מקור התגוננות מפני קרני השמש היוקדות וניתן לשלבה במגוון רחב של אירועים כמו חתונות, מסיבות, כנסים, הופעות ועוד. אין סיבה שבגלל שלא קיים פתרון הצללה זמין במקום האירוע, לא תקיימו אותו איפה שתכננתם. על מנת להבין כיצד לדאוג להצללה נכונה ומתאימה, חשוב להכיר את סוגי הפתרונות הזמינים, לשימוש באירועים.

סוגי הפתרונות הנפוצים בשוק

ההצללה הבסיסית ביותר שניתן להקים באירוע היא רשתות צל, שניתן למתוח בגדלים שונים. רשתות הצל מגיעות במגוון גווני צבע ורמת ההצללה שונה בין הסוגים השונים. אחוזי הצללה שונים מאפשרים להתאים את רשתות הצל לשעה בה האירוע מתקיים – אירוע המתקיים בשעות אחר הצהריים לא יצריך שימוש ברשת הצללה עם אחוזי הצללה גבוהים, לעומת שעות הבוקר או הצהריים. אחוזי הצללה נמוכים יאפשרו את ניצול מקור האור הטבעי. בנוסף, מדובר בפתרון שעלותו אטרקטיבית והקמתו לא מצריכה פרק זמן ארוך.
סוג נוסף של פתרון הצללה הוא אוהלים מלייקרה או רשת. מדובר בפתרון הצללה כיפי שמגיע בשלל צבעים ומתאים לאירועים אינטימיים והמוניים כאחד. הבד בו נעשה שימוש נמתח על עמוד תומך ויוצר מראה דמוי פטרייה, . חגיגי וכייפי. שטח ההצללה של האוהלים לרוב מוגבל, אך ניתן לפזר כמה מהם בכדי להשיג מספר שטחים מוצללים
קיימת גם האפשרות להקים הצללה קבועה על ידי בניית פרגולה, אך מדובר בפתרון שמתאים לשטח בו אתם עושים שימוש דרך קבע, כמו חצר הבית. פרגולות מגיעות במגוון חומרים ומבין כל פתרונות ההצללה, הן העמידות ביותר. על מנת להקים פרגולה, צריך לקבל היתר בנייה ולהעסיק אנשי מקצוע. מדובר בהליך לא משתלם במקרה שרוצים לקיים אירוע אחד.

איך בוחרים?

כאשר בוחרים בפתרון ההצללה צריך לקחת בחשבון מספר פרמטרים. ראשית, הגדרת התקציב שברשותכם. טווח המחירים רחב ולכן חשוב לקבל מספר הצעות מחירים ולהשוות ביניהן, על מנת לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור העלות המינימלית ביותר.
פרמטר שני שחשוב לשקול הוא מקום האירוע – האם מדובר באזור עם שמש ישירה, אזור שיש בו הרבה רוחות או אזור מוצל באופן חלקי. חשוב להבין מול אילו תנאים סביבתיים אתם עומדים על מנת להתאים את פתרון ההצללה ביעילות המקסימלית.
פרמטר נוסף הוא מוניטין הספק. חברה מקצועית ואמינה תספק פתרונות הצללה מחומרים איכותיים. מכיוון שפתרונות ההצללה צריכים לעמוד בתנאי מזג אוויר וסביבה, חשוב לוודא שפניתם לחברה מקצועית ומנוסה. כאשר מתכננים ומרימים אירוע, ישנו לחץ מתמשך לעמוד בצ'ק ליסט שיצרנו לעצמנו. העלויות גבוהות והמשימות רבות. לכן, מומלץ לשכור שירותים של חברה מסודרת שעוסקת בתחום. אנשי המקצועי מטעם החברה יגיעו מספר שעות לפני תחילת האירוע ויקימו את ההצללה בהתאם לתקנים והדרישות ההנדסיות הנדרשות.
בנוסף, במקרה של תקלה או בעיה מידית, אנשי המקצוע של החברה יוכלו לאלתר ולאתר פתרונות אפשריים לתקלות בלתי צפויות. הדרך להשיג שקט נפשי, במקרה הזה, היא דרך האצלת הסמכות על אנשי מקצוע מנוסים. במידה ויש לכם מכרים שעשו שימוש בשירות כזה, בקשו מהם המלצות ובצעו תחקיר קצרצר על מנת להבין איזה פתרון הצללה אידיאלי עבורכם. לעיתים איש מקצוע יעיר את עיניכם לפרט שלא שמתם לב אליו באופן שיגרום לפתרון ההצללה שבחרתם להיות לא רלוונטי.

7

ספקי שירות בתחום סוככים

מצא בעל מקצוע

מתקיני סוככים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

תחזוקת סוככים

תחזוקת סוככים

במאמר יוסבר על תחזוקת סוככים: על מה יש להקפיד לפני ההתקנה, בעת ההתקנה ולאחריה כדי לשמור על הסוכך לאורך זמן.

קרא עוד