21

ספקי שירות בתחום טכנאי מחשבים

שיווק אתרים של בעלי מקצוע

במאמר יוסבר על החשיבות שבשיווק בעל מקצוע (או עסק) דרך האינטרנט, איך מקימים אתר אינטרנט ואיך מקדמים אותו ברשת.

שיווק אתרים של בעלי מקצוע

בעלי מקצוע מסוגים ותחומים שונים קיימים בשוק כיום בהמוניהם, בכל תחום שרק ניתן להעלות על הדעת. בין אם מדובר במקצועות ה"מסורתיים" (דוגמת נגר, שרברב, רתך וכדו'...) ובין אם במקצועות החדשים יותר (בוני ומקדמי אתרי אינטרנט, למשל..) - התחרות בשוק כיום גדולה מאוד, כך שבעלי מקצוע מכל תחום שהוא חייבים לשווק עצמם במלוא המרץ ולהשתמש בכל הכלים השיווקיים העומדים לרשותם על מנת להבטיח שתמיד תהיה להם עבודה מספקת.

אז כיצד משווקים בעלי מקצוע בימינו?

כמובן שקיימים ערוצי שיווק שונים ורבים, אך נדמה כי ערוץ השיווק העיקרי כיום, עבור בעלי מקצוע ובכלל, הוא האינטרנט. שיווק באינטרנט, וספציפית הקמת אתר ושיווקו ברשת, הם מכלי השיווק העיקריים כיום עבור בעלי מקצוע או כל סוג עסק אחר באשר הוא.

אז כיצד נקדם ונשווק את עצמנו ברשת במידה ואנו בעלי מקצוע מתחום כזה או אחר?

הצעד הראשון, כאמור, יהיה הקמת אתר אינטרנט עבור ה"עסק" שלנו: תהליך הכולל קניית דומיין בעברית או באנגלית (העיקר שיהיה רלוואנטי ואטרקטיבי..), הקמת האתר מבחינה טכנית (לא תהליך מסובך מדי כיום...), אחסונו והעלתו לאוויר. לאחר שביצענו קניית דומיין ואת כל שאר הפעולות המצוינות והאתר שלנו פעיל - נתחיל לקדם ולשווק אותו ברשת בכל דרך אפשרית.

קידום אתרים ניתן לעשות לבד, וניתן לשכור חברת קידום שתבצע את השירות עבורנו.היתרונות שבחברת קידום אתרים הם שהיא גם חוסכת לעצמנו זמן עבודה יקר וגם מספקת עבודת קידום שהיא איכותית ומקצועית יותר עבור האתר שלנו - כל אחד והשיקולים שלו. בכל מקרה, הדבר החשוב ביותר מבחינת קידום האתר הוא לבחור באופן חכם את מילות החיפוש תחתן יקודם האתר.

מילות המפתח שאותן עלינו לחפש - הן מן הסתם מילים וביטויים הקשורים לתחום בו אנו עוסקים כבעלי מקצוע. לכל תחום ותחום יהיו באופן טבעי מילות מפתח רבות, שונות ומגוונות. יש לעשות עבודת מחקר קצרה (על ידי כלים שונים דוגמת "גוגל אנליטיקס" וכד'..), ולדלות את מילות החיפוש המחופשות ביותר, ולכן הטובות ביותר לקידום מבחינתנו.

מלבד לקידום האתר שלנו תחת מילות חיפוש מסוימות (פעולה הנעשית על ידי כתיבת תכנים, הוספת קישורים וכדו'), ניתן ורצוי לפעול בערוצי שיווק נוספים ברשת, למשל – שיווק וויראלי. פעולה שיווקית זאת נעשית על ידי העברת מסרים שיווקיים למחצה (מסרים אשר לא ייראו יותר מדי כמו פרסומות, שכן אז מרבית האנשים כלל לא יטרחו לקרוא אותם, ובטח שלא להעביר אותם הלאה..) אתם יכולים להגיע למספר עצום של אנשים בתוך כמה ימים בלבד ו"להודיע" להם על העסק שלכם, ללא כל הוצאות שיווק.

לסיכום - קיימות דרכים רבות ושונות לשווק אתר של בעלי מקצוע מכל תחום שהוא ברשת. כל שצריך לעשות הוא לחקור מעט את התחום ולחפש עליו מידע ועצות שימושיות. כיום, זוהי הדרך הטובה ביותר לשווק את עצמכם כבעלי מקצוע וכעסק - בכלל...

21

ספקי שירות בתחום טכנאי מחשבים

מצא בעל מקצוע

טכנאי מחשבים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

מה החשיבות של חברת שנותנת שירות תמיכה למדפסות (בבית ובמשרד)?

מה החשיבות של חברת שנותנת שירות תמיכה למדפסות (בבית ובמשרד)?

במאמר יוסבר מה החשיבות של חברה שנותנת שירות תמיכה למדפסות, איך בוחרים חברה כזאת ומהם השירותים שתפקידה לספק.

קרא עוד
איך האינטרנט יכול לסייע בבחירה של בעל מקצוע?

איך האינטרנט יכול לסייע בבחירה של בעל מקצוע?

במאמר יוסבר באיזה אופן האינטרנט יכול לעזור בכל התהליך של בחירת בעלי מקצוע עבור בניית בית.

קרא עוד
תיקון תקלות חומרה במחשב

תיקון תקלות חומרה במחשב

במאמר יוסבר מהן תקלות החומרה השכיחות במחשבים, כיצד לטפל בהן ומתי מומלץ להזמין טכנאי.

קרא עוד