8

ספקי שירות בתחום עבודות בנייה והריסה

כיצד ניתן לעצב את פנים הבית באופן חסכוני, יעיל וחכם?

במאמר יוסבר כיצד ניתן להוזיל את עלויות עיצוב פנים הבית, ע"י עיצוב באופן עצמאי וחכם ורכישת פריטי עיצוב במקומות מוזלים.

עיצוב פנים הבית

זה עתה רכשתם בית חדש (או עברתם לדירה חדשה) ואתם רוצים להפוך את המקום החדש שלכם למקום עליו תמיד חלמתם... ההוצאות הכרוכות במעבר לבית חדש הן הוצאות גדולות לאין שיעור. להוצאות האלו לא תמיד ערוכים, והן עשויות לעיתים להפתיע גם את חוזי השחורות מביניכם.

כאשר מתכננים מעבר לבית חדש, צריך לקחת בחשבון דברים טריוויאליים כמו לדוגמא: איזה מקדמה לשלם או כמה יעלה מטבח חדש... האמת היא אבל שמדובר בהרבה הרבה יותר מזה. סביר להניח שכאשר תקנו מוצר כלשהו תעדיפו להשקיע במוצר איכותי כדי להפוך את הקנייה למשתלמת לטווח הרחוק, אולם כאשר מצרפים את החשבון הכולל - מדובר בסכומים אדירים.

הדברים שעושים את ההבדל במחיר הינם ההוצאות הקטנות שקשה לחזות אותן מראש כמו מחירם של ליטרים של צבע איכותי עבור הקירות, או ברזים חדשים ומבהיקים מתוצרת איטלקית. ישנם כל כך הרבה מוצרים וכלים לרכוש כאשר מתפנים לטפל בסוגיית עיצוב פנים הבית, עד שבלי לשים לב ההוצאות תופחות ותופחות למימדי ענק. נכון, ישנם דברים שממש לא משתלם לחסוך בהם כמו איכות הרהיטים או מוצרי החשמל, אולם בכל הנוגע לסוגיית עיצוב פני הבית ישנם דברים רבים שניתן לעשות לבד במקום לשכור שירות של מעצב פנים או לשלם הון על מוצרים ייעודיים.

כיצד ניתן למצוא, אם כן, את החומרים המתאימים לצרכי העיצוב השונים ובמחירים משתלמים?

לאחר שהחלטתם על הרעיון המרכזי לפיו תקבלו את כל ההחלטות עבור עיצוב פנים הבית (כלומר באיזה סגנון אתם רוצים לעצב), מתחיל מסע החיפושים לצורך השגת החומרים להם אתם זקוקים, ותתפלאו אילו דברים תוכלו למצוא שם בחוץ.

נניח, לצורך העניין, שאתם רוצים לעצב את ביתכם בסגנון עתיק ונוסטלגי

התחילו בצביעת הקירות בצבעים חמים עם כרומה עשירה וריהוט עץ בסגנון עתיק ובצבע מיוחד כמו אגוז או מהגוני. לאחר מכן, במקום לקנות חיקויים של מוצרים עתיקים בחנות ייעודיות עבור עיצוב פנים הבית ובמחירים שערורייתיים, למה לא לקנות מוצרים עתיקים באמת? מקומות מעניינים לחפש בהם מוצרים נלווים, הנם שווקים פתוחים או שוקי עתיקות. באלו תוכלו למצוא מוצרים אותנטיים, ייחודיים באמת ובמחירים מצחיקים. בין היתר – גם תוכלו ליהנות משיטוט בשווקים השונים בשישי בבוקר ומהתמקחות עם המוכרים - חוויה מהנה לכשעצמה.

לאחר הקניה, נקו וחטאו היטב את השלל שקניתם ותקנו את מה שמצריך תיקון (אם למשל, קניתם פטיפון ישן, המהווה ריהוט משגע וייחודי לסלון, קיימים בעלי עסק ברחבי הארץ המציעים שירותי תיקון ייעודים עבור מכשירי פטיפון). לאחר מכן מתחילה המלאכה המהנה והאמיתית של התאמת החפצים לסביבת המחיה שלכם. למשל - גזירת והתאמת הווילונות לחלונות, התאמת המפה לשולחן, הכרעה היכן להניח את כלי החרסינה הוויקטוריאניים ועוד. אם אינכם מצליחים למצוא מוצר מסוים באחד מהשווקים, תמיד תוכלו ללכת לחנות עיצוב ולמצוא את שחשקה בו נפשכם. באופן כזה תוכלו ליהנות מעיצוב פנים מקורי וייחודי יציר ידיכם להתפאר בו – כל זאת תוך חיסכון משמעותי בהוצאות.

8

ספקי שירות בתחום עבודות בנייה והריסה

מצא בעל מקצוע

קבלני שיפוצים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

ניסור בטון בעבודות שיפוצים - המאמר השלם

ניסור בטון בעבודות שיפוצים - המאמר השלם

עבודות שיפוצים וניסור בטון חייבתו להיעשות באמצעים המתאימים על מנת שאפשר יהיה להגיע לתוצאות הכי מדויקות והכי טובות. לפניכם המאמר השלם על שירות של ניסור בטון כולל כל הטיפים והממלצות החשובות.

קרא עוד