21

ספקי שירות בתחום טכנאי מחשבים

מה החשיבות של חברת שנותנת שירות תמיכה למדפסות (בבית ובמשרד)?

במאמר יוסבר מה החשיבות של חברה שנותנת שירות תמיכה למדפסות, איך בוחרים חברה כזאת ומהם השירותים שתפקידה לספק.

תוכן עניינים

שירות למדפסת

בעידן של היום, לכל אחד יש כבר מדפסת אחת לפחות. בין אם זה לצורכי המשרד, ובין אם לשם הדפסת מסמכים אישיים, חוברות צביעה או לימודים. אין ספק כי נוכחותה של המדפסת הפכה כמעט לבלתי מורגשת, אך הכרחית ונחוצה במיוחד. אודות בחירת מדפסת מתאימה על פי אמות המידה והצרכים של כל עסק או צרכן כתבו כבר רבים וטובים. במאמר זה - נתמקד ברגע שלאחר בחירת המדפסת האולטימטיבית ומיקומה בין כותלי הבית או המשרד. במילים אחרות - מאמר זה ידון בסוגיה כיצד לבחור ספק שירות איכותי, זמין ומהימן לצורך טיפול שוטף במדפסת שלנו? הדפיסו ושימרו.

חלק מכם ירימו גבה ויתהו מדוע אנחנו זקוקים בכלל לשירות ותמיכה מקצועית לשם טיפול במדפסות המשרד או הבית. לאותם אנשים, נזכיר כמה אנרגיות, זמן יקר ומשאבים אנחנו מבזבזים בשעה שהמדפסת נתקעת בגלל פיסת נייר או כל תקלה חשמלית אחרת ושובקת חיים. מה אתה עושים כשמחשב והמדפסת אינם מסתנכרנים ביניהם, או, במקרה הגרוע, מנהלים חיים משל עצמם ולא מבצעים אף פעולה שהורינו להם? נכון, לפעמים זה נגמר ונפתר בכיבוי והדלקה מחדש, כמו הרבה מוצרים חשמליים. אבל ברוב המקרים - לא.

חישבו, האם אתם יכולים להרשות לעצמכם ולעובדים שלכם במשרד להפסיד זמן עבודה יקר לטובת חילוץ נייר או סנכרון תקשורת מדפסות והנה, עניתם לעצמכם. בדיוק כשם שאתם דואגים לברור חברת תמיכה למחשבים לטובת המחשב האישי שלכם על כל מקרה שלא יהיה, הרי שכך גם החשיבות הכרוכה בהשכרת שירות תמיכה שכזה עבור המדפסת. הרי בינינו, השקעתם כל כך הרבה זמן בבחירת מדפסת ראויה, אחת או יותר, לא מגיע לכם שירות הגון, תמיכה מקצועית וזמינות תוך התחשבות בצורכי הלקוח?

קיימות הרבה מאד חברות בשוק, המציעות שירות ומוכרות מדפסות באופן הזהה לחברות המתמחות בשירותי מחשוב. עם זאת ואף על פי כן, חשוב כשבוחרים חברה שכזאת - לא להתפשר רק על מחיר. מי שילווה אתכם בשעתכם הקשה (וכן, לאבד מסמכים סודיים, או מידע שאין לו גיבוי, הם בהחלט "שעתכם הקשה") חייב להיות מהימן ומומחה בתחום.
בדרך כלל ניתן לקבל שירות תמיכה שכזה, לאורך זמן במסגרת האחריות של חברת היבואן ממנה נרכש המוצר. במידה, ויש לכם כבר חברת שירות קיימת המספקת שירותי תמיכה עבור המחשב או המחשבים שנמצאים אצלכם בבית או בעסק, כדאי לשאול אותה, אם היא נותנת שירותי תמיכה דומים גם עבור מדפסות. אם מדובר בחברה מהימנה שמשרתת אתכם לאורך זמן כבר הרבה שנים, אתם מרוצים מההתנהלות שלה ומהשירות שלה – שווה לקחת אותה בחשבון כחברה אופציונאלית שתספק לכם גם שירותי תמיכה למדפסות. אם מדובר בחברה חדשה שאתם לא מכירים עדיין – כדאי על כל מקרה לוודא שיש המלצות לקוחות שונים אודות השירות שלה, וכן לערוך ביחד איתה תיאום ציפיות לגבי משך האחראיות ומגוון הטיפולים והשירותים הנתמכים שהיא מציעה.

איך נוודא שכאשר אנחנו בוחרים חברת תמיכה, מדובר אכן בחברה יעילה? דבר ראשון - חברה יעילה היא כזאת שזמינה לתת שירות ללקוח כמעט בכל שעה. בין אם אתם יושבים בבית ובין אם אתם נמצאים במשרד, אתם הרי לא רוצים שמדפסת שלא עובדת תשבית לכם את כל יום העבודה... חברה מהימנה תוכל לשלוח לכם מיידית טכנאי תוך זמן קצר, כדי להציל את המצב... הרבה מאד חברות שירות גם מספקות תמיכה שהיא מרחוק. תמיכה מרחוק, לא תצריך את הטכנאי להטריח את עצמו עד אליכם. ע"י תוכנה מיוחדת שתותקן אצלכם במחשב, הטכנאי ידריך אתכם צעד אחר צעד איך להיכנס לתוך הגדרות המחשב, או אולי אפילו יעשה זאת בעצמו. הבעיה תיפתר מבלי לבזבז יותר מדי זמן או כסף – גם לכם וגם לו! עוד דבר שחברה תמיכה מהימנה נותנת זה שירותים שוטפים של ביקורת ואחזקה. מדי כמה חודשים יגיע טכנאי כדי לוודא שהכל בסדר עם הציוד, שאין לכם תלונות, שאתם מקבלים באופן שוטף ציוד נלווה כמו דיו, טיונרים ונייר, אולי גם יציע הצעות נוספות לייעול של כל מערכת המדפסות (זה יותר תקף, אגב, אם נמצאים במשרד ומדובר ברשת שכוללת הרבה מאד מדפסות ולא רק מדפסת אחת).

21

ספקי שירות בתחום טכנאי מחשבים

מצא בעל מקצוע

טכנאי מחשבים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

שיווק אתרים של בעלי מקצוע

שיווק אתרים של בעלי מקצוע

במאמר יוסבר על החשיבות שבשיווק בעל מקצוע (או עסק) דרך האינטרנט, איך מקימים אתר אינטרנט ואיך מקדמים אותו ברשת.

קרא עוד
איך האינטרנט יכול לסייע בבחירה של בעל מקצוע?

איך האינטרנט יכול לסייע בבחירה של בעל מקצוע?

במאמר יוסבר באיזה אופן האינטרנט יכול לעזור בכל התהליך של בחירת בעלי מקצוע עבור בניית בית.

קרא עוד
תיקון תקלות חומרה במחשב

תיקון תקלות חומרה במחשב

במאמר יוסבר מהן תקלות החומרה השכיחות במחשבים, כיצד לטפל בהן ומתי מומלץ להזמין טכנאי.

קרא עוד