13

ספקי שירות בתחום ניקוי שטיחים

לאילו נקודות שווה להתייחס, כשמחליטים על קניית שואב אבק לבית?

במאמר יוסבר על קניית שואב אבק לבית. אילו שאלות עלינו לשאול את עצמנו טרם הקנייה, ומה ההבדלים בין שואב עומד לשואב מפרקי.

5 טיפים לבחירת שואב אבק

ישנם סוגי שואבים רבים ושונים אבל לא כולם מתאמים בצורה הטובה ביותר לכל מצב. חפיפה בין תכונותיהן העיקריות של השואבים הופכת את הגדרת ייעודם ונוחות השימוש בהם לחשובים במיוחד. הנה חמישה טיפים לחשוב עליהם בזמן קניית שואב אבק:

ייעוד

המחשבה על ייעוד השואב תחסוך הרבה זמן ובלבול. כך לדוגמא, משטח גדול ידרוש שואב בעל עצמה גבוהה לעומת משטח קטן ופעולות עדינות שידרשו שואב בעל עצמה נמוכה יחסית, ואפשרות לחיבור אביזרים ושינוי צורת צינור השאיבה.

התאמה למשימה

שואב רגיל, הידוע גם בתור שואב נגרר, מותאם לרוב המשימות השכיחות בניקוי הבית. בעל אחיזה נוחה וגמישות, יתאים למשטחים קשים, וילונות וריפוד כמו גם שטיחים קטנים עד בינוניים. לפני שטח גדולים יותר ניתן להשתמש בשואב עומד החולק תכונות עם שואב רגיל אבל מותאם ארגונומית לעמידה ממושכת ולרוב משקלו כבד יותר. ישנם שואבים רובוטיים הנעים בצורה כמעט עצמאית, באלו רצוי להשתמש במקומות בהם אין מכשולים מכיוון שלא תמיד יצליחו להחלץ.

שאיבה וסינון

שתי שיטות השאיבה הנפוצות הן שאיבה ישירה ושאיבה ציקלונית. בראשונה האויר עובר בשואב, משאיר את הלכלוך בשקית או במסנן ונפלט החוצה. ובשניה האויר עובר הפרדה בזמן שהלכלוך נזרק לצידי מיכל האיסוף, בעקבות שימוש בכוח צנטריפוגלי, וממשיך דרך מסנן החוצה. בשני המקרים החסרונות די דומים, מכיוון שעם השימוש השקית/ המסנן יכולים להיסתם.

נוחות

ניידות היא תכונה מרכזית לשואב אבק ולכן רצוי לקחת בחשבון את משקלו וגודלו, כך שאחסון ותזוזה יהיו קלים. כבל החשמל צריך להיות ארוך מספיק כדי לאפשר תזוזה במרחב ובעזרת צינור גמיש, מחומר עמיד, אפשר להגיע גם לפינות הקשות.
ישנן מספר שיטות לאיסוף הלכלוך ולכל אחת יתרונות וחסרונות. שימוש במיכל איסוף או שקית בד אמנם כרוך בלכלוך ואבק אבל חסכוני מכיוון שהם ניתנים לשטיפה ושימוש נוסף. לעומתם, שקית חד פעמית היא כנראה הנוחה והנקייה מבין האפשרויות אבל גם היקרה מביניהן.

אחריות

מכיוון ששואב אבק הנו מוצר הנמצא בשימוש בתדירות גבוהה רצוי לבדוק את משך תקופת האחריות ומה היא מקיפה.

13

ספקי שירות בתחום ניקוי שטיחים

מצא בעל מקצוע

מנקי שטיחים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

בחירת חברה לניקוי שטיחים

בחירת חברה לניקוי שטיחים

במאמר יוסבר איך לבחור חברת ניקוי שטיחים. מה יש לבדוק טרם הזמנת החברה, ובמעמד הזמנת החברה.

קרא עוד