1

ספקי שירות בתחום פרקטים

כיצד הפך הפרקט לטרנד מוביל בעיצוב של כיתות לימוד ובתי ספר?

במאמר יוסבר כיצד הפך הפרקט לטרנד מוביל בעיצוב של כיתות ובתי ספר - לשיפור איכות הלימוד והאווירה.

מדוע פרקטים מתאימים במיוחד לשימוש בתי ספר?

ההשקעה בעיצוב בתי ספר צוברת תאוצה בשנים האחרונות עקב הקשר של עיצוב חלל לימודי לשיפור יכולות לימודיות. לרצפת הפרקט תרומה למראה עשיר ויוקרתי יחד עם שימושים פרקטיים רבים.

אלמנט דקורטיבי

חלל שמשרה אווירה רגועה ונעימה יהיה חלל בו יהיה קל יותר ללמוד, להפעיל תלמידים ולמנוע שעמום והסחות דעת. רצפת הפרקט, העשויה מעץ או חומר דמוי עץ, מקנה לחלל את האווירה הרצויה. רצפת הפרקט יוצרת אצל התלמיד תחושה שהוא לוקח חלק במוסד איכותי ומעניקה לכיתה מראה לא סטנדרטי, אליו הוא רגיל. המראה שנוצר מעניק תחושה ביתית יותר שיכולה להוביל לעלייה במוטיבציה של התלמיד להישאר בכיתה ולהתרכז. האפקט שנוצר על התלמיד כתוצאה מעיצוב אלגנטי ופשוט תורם לא רק לתלמידי תיכונים או בתי ספר יסודיים, אלא לכל תלמיד בכל מסגרת לימודית שהיא, בכל גיל. האווירה הנעימה הנוצרת בכיתה כתוצאה מהאלמנט העיצובי יכולה גם להשפיע על האינטראקציה של התלמידים עם המורה או עם תלמידים אחרים.

אלמנט פרקטי

מעבר לפן העיצובי והשלכותיו, רצפת הפרקט עמידה וקל לנקות אותה. בבתי ספר עוברים הרבה תלמידים הלוך ושוב במהלך היום. ניקיון פשוט ומהיר הוא מאפיין חשוב בחלל מסוג זה. ניקוי פרקט נעשה על ידי שימוש במטלית לחה וחומר המיועד לניקוי פרקטים. לכן רצפת הפרקט יכולה לחסוך למוסד הלימודי מים רבים הנחוצים לניקיונו, עקב שטחו הגדול של המוסד הלימודי, וכך להוביל לחיסכון כלכלי כולל. פרקט דמוי עץ איכותי יחזיק מעמד עד עשור, בעוד פרקט עץ איכותי יכול להחזיק מעמד עשורים רבים, אך צריך לחדשו לאחר 15 שנה וללטשו. מוסדות בסדר גודל של בית ספר לא משפצים מחדש כל שנה, לכן עמידות גבוהה של חומרים חיונית עבור חיסכון כלכלי

1

ספקי שירות בתחום פרקטים

מצא בעל מקצוע

מתקיני פרקטים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

מהו פרקט תלת שכבתי?

מהו פרקט תלת שכבתי?

במאמר יוסבר מהו פרקט תלת שכבתי, ממה הוא מורכב, מהם היתרונות שלו, ומהם החסרונות שלו.

קרא עוד
התקנת פאנלים על פרקט

התקנת פאנלים על פרקט

במאמר יוסבר מהם ספים (פנלים) לפרקטים ויפורטו צורות ההתקנה השונות שלהם.

קרא עוד