23

ספקי שירות בתחום תיקון מכונות כביסה

מה מאפיין מכונת כביסה תוצרת AEG?

במאמר יוסבר על חברת "AEG" , מה מאפיין מכונות כביסה מתוצרתה, מהן התקלות האופייניות להן, וכיצד לתקן.

כל המידע על מכונות כביסה AEG

מידע כללי על המותג

חברת AEG הגרמנית ידועה מאוד בעולם, ולא במקרה. זו חברת ענק – בעצם קונצרן, כלומר: תאגיד של חברות – שמייצרת בכשלושים מדינות ברחבי העולם ומשווקת את מוצריה בכל מקום בעולם. מוצרי AEG לבית מוכרים כמעט לכל צרכן, אך החברה מייצרת גם מוצרים רבים נוספים בתחומי האנרגיה, התקשורת, הרפואה, התעשייה, התחבורה ועוד. חברת AEG קיימת כבר כמאה שנים, וממשיכה לגדול ולהתפתח לתחומים חדשים כל העת.

מכונות הכביסה של AEG

מכונת כביסה AEG היא אחד המוצרים היותר ידועים ומוכרים של החברה, אך בעצם מדובר כאן בקו שלם של מוצרים. לכאורה, מכונת כביסה AEG אינה שונה בהרבה ממכונות כביסה גרמניות אחרות, שלכולן שם טוב בנושא האיכות והאמינות; אך בחינה קרובה יותר מגלה כמה תכונות מפתיעות בקו המוצרים הזה.

תכונה חשובה ואופיינית של מכונת כביסה AEG היא רמת הרעש הנמוכה – מכונת כביסה AEG פועלת בשקט מופלא, עד כי לעתים קשה להבחין שהיא עובדת בכלל. תכונה זו מכשירה אותה להתקנה במקומות שמשמשים גם לפעילויות אחרות, כגון במטבח – צורת התקנה נפוצה מאוד באירופה ובאמריקה (ולא כל כך בישראל). לשם כך בדיוק אפשר לרכוש מכונת כביסה AEG גם בתצורת "בילט אין" – כלומר, מיועדת להתקנה בתוך המכלול של ארונות המטבח, בדומה למדיח הכלים האינטגרלי.
עוד תכונה חשובה ומיוחדת למכשירים אלה – מכונת כביסה AEG מסופקת גם בדגמים שכוללים בתוכם מייבש כביסה מובנה. חסל סדר שטח רצפה מבוזבז, או מייבש כביסה נפרד שיש להציבו בגובה על מכונת הכביסה. חסל סדר הפרוצדורה של העברת הכבסים ממכונה למכונה. חברת AEG מייצרת כיום מכשירי מכונות כביסה עם מייבש מובנה בתוכם. כך בעצם ממלא המכשיר שתי פונקציות ביחד וחוסך גם זמן וגם מקום. האופציה של מכונת כביסה עם מייבש מובנה היא אופציה מצוינת בעיקר לדירות קטנות, או לדירה שבה מותקנת מכונת כביסה AEG בתצורת "בילט אין".

תחזוקה ותיקונים

מוצרי AEG ידועים באיכותם ובאמינותם, וגם מכונת כביסה AEG איננה חורגת מכלל זה. תיקון מכונת כביסה AEG הוא פעולה שמעוררת הרמת גבה אצל טכנאים מנוסים של מכונות כביסה, משום שהצורך לבצעה כמעט שאיננו מתעורר אף פעם. תיקון מכונת כביסה AEG נדרש במקרים שבהם לא הותקנה כהלכה (לא הוצבה על משטח ישר, אספקת המים או החשמל אינה תקינה או סדירה וכו'), או במקרים שבהם לא הופעלה כהלכה (עומס עבודה גבוה מדי, חפצים קשים או חדים שהוכנסו עם הבגדים, פגיעה חיצונית וכו'). תיקון מכונת כביסה AEG שהוא תיקון "אמיתי" – כלומר, נובע מתקלה אמיתית באחד ממרכיבי המכונה כגון מנוע, משאבה, רצועה, מתג, כפתור בקרה וכו' – נדרש בדרך כלל רק אחרי שנים רבות מאוד של עבודה קשה ללא תקלות.

תיקון מכונת כביסה AEG כשהיא עדיין בתקופת האחריות חייב כמובן להיעשות באמצעות פנייה לסוכנות השירות המורשית הקרובה, שכתובתה סופקה ללקוח בעת רכישת המכונה. עם תום תקופת האחריות, הלקוח יכול כמובן לבחור את טכנאי מכונות הכביסה המועדף עליו והמומלץ על-ידי מכריו, אך עדיין טוב יעשה אם יברר בטרם הגעת הטכנאי כי הוא אכן מוסמך לבצע תיקון מכונת כביסה AEG ומסוגל להשיג ולהשתמש בחלפים מקוריים או מתאימים בלבד. כל דרך אחרת לבצע תיקון מכונת כביסה AEG יכולה אולי להיות זולה יותר, אך להימצא בסופו של דבר יקרה הרבה יותר וכרוכה בעוגמת נפש רבה. הדבר נכון במיוחד בדגמים המשוכללים והמתוחכמים יותר של המכונות הללו, ועל אחת כמה וכמה בדגמים המשולבים עם מייבש כביסה ובדגמים שמיועדים להתקנה "בילט אין". מכונת כביסה AEG היא נכס לדורות, וחבל מאוד לפגוע בנכס כזה באמצעות תיקון שאיננו מקצועי ומורשה.

23

ספקי שירות בתחום תיקון מכונות כביסה

מצא בעל מקצוע

טכנאי מכונות כביסה מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

כל המידע על רכישת מכונת כביסה

כל המידע על רכישת מכונת כביסה

במאמר יובאו טיפים ועצות לקנייה חכמה של מכונת כביסה נכונה עבור ביתכם.

קרא עוד