23

ספקי שירות בתחום תיקון מכונות כביסה

מה מאפיין מכונת כביסה תוצרת "קריסטל"?

במאמר יוסבר על חברת קריסטל, ומה מאפיין את מכונות כביסה מהתוצרת שלה.

הכל על מכונת כביסה קריסטל עם פתח עליון

חברת קריסטל הישראלית ידועה ומוכרת ללקוחות המגזר הביתי בישראל בתור ספקית של מגוון מוצרים "לבנים" לבית: מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מקררים, מקפיאים, מדיחי כלים, תנורים ומערכות כיריים, קולטי אדים ועוד. למוצרי החברה – ובעיקר למותג מכונת כביסה קריסטל – היה בעבר שם של "מוצרים ישראליים", אך גם אם חלק מהם יוצרו בעבר בישראל, הרי עתה הם מיובאים ברובם המכריע.

מכונת כביסה קריסטל עם פתח עליון

מכונת כביסה קריסטל נהנית ממעמד מיוחד בשוק מכונות הכביסה בישראל, וזאת משתי סיבות עיקריות:
הראשונה – מכונת כביסה קריסטל היא אחת היחידות בשוק הישראלי עם פתח עליון. פתח עליון מאפשר למכונת הכביסה להיות צרה באופן משמעותי יותר ממכונת כביסה רגילה עם פתח קדמי, ומכונה שרוחבה קטן מתאימה מאוד לדירה הישראלית הקטנה. בדירות רבות, בעיקר אלו הקטנות שנבנו בכמויות גדולות בשנותיה הראשונות של המדינה, לא היה ניתן כלל להתקין מכונת כביסה אלא אם כן הייתה מכונה צרה. זה היה סוד הפופולריות של מכונת כביסה קריסטל לאורך שנים רבות, וזה עדיין פלח השוק שבו יש לה בלעדיות כמעט מוחלטת.
הסיבה השנייה היא – האמינות והשירות. המבנה של מכונת כביסה קריסטל עם פתח עליון פשוט הרבה יותר מזה של מכונת כביסה רגילה עם פתח קדמי, ולכן מאפשר שימוש במרכיבים פשוטים ואמינים יותר, ובדרך כלל גם זולים יותר. במשך שנים רבות, מכונת כביסה קריסטל הייתה שם נרדף למכונת כביסה עם מספר תקלות נמוך במיוחד ועם אופציות תיקון זולות יחסית למכונות אחרות.

חשוב לדעת, כי מכונת כביסה קריסטל עם פתח עליון איננה מיוצרת עוד בישראל אלא בצרפת, שגם בה היא פופולרית במיוחד בדירות עירוניות קטנות.
אפשר לבחור בין מספר מצומצם של דגמים, שנבדלים זה מזה במספר תכונות קטן. מכונת כביסה קריסטל עם פתח קדמי מיוצרת במקומות שונים באירופה, ובדומה לרוב מכונות הכביסה הללו היא בנויה ממרכיבים סטנדרטיים שמשמשים את רוב החברות הגדולות באירופה.

תיקון ותחזוקה שוטפת

תיקון מכונת כביסה קריסטל הוא אירוע נדיר למדי – בבתים רבים אפשר למצוא מכונת כביסה קריסטל שעובדת בהם ללא תקלה כבר עשרים שנה, ואפילו יותר.
כאמור, גם אם מתעורר הצורך, תיקון מכונת כביסה קריסטל הוא בדרך כלל זול משמעותית מתיקונן של מכונות כביסה מתוחכמות ויקרות, שסובלות ברובן מתקלות במנגנונים האלקטרוניים העדינים שלהם.
מכונת כביסה קריסטל היא "סוס עבודה" אמיתי, וזה אחד מסודות הפופולריות שלה.

אופן השימוש במכונת כביסה – כל מכונה, לאו דווקא מכונת כביסה קריסטל – משפיע רבות על מניעת תקלות: העמסה נכונה, שימוש נכון, חומרי כביסה באיכות טובה, אספקת מים באיכות טובה, טיפול תקופתי למניעת אבנית, ניקוי לפי ההוראות וכדומה. לבעלי מכונת כביסה קריסטל עם פתח עליון חייבת גם להיות מודעות מיוחדת לנושא של זהירות מפני נפילת פרטי כביסה ולכידתם בין התוף לדוד (בעיה שאינה קיימת במכונות כביסה עם פתח בחזית).
אם הדבר קורה בכל זאת, יש לפעול לפי ההוראות ולחלץ מיד את הפריט דרך פתח החירום המיוחד שמיועד לכך.
בכל מקרה, תיקון מכונת כביסה קריסטל אינו מסובך – רשת תחנות השירות של קריסטל פרוסה בכל הארץ ומספקת תמיכה בכל מוצרי החברה. כמעט תמיד, תקלה כלשהי של מכונת כביסה קריסטל תהיה הרחק מעבר לתום תקופת האחריות, ולכן אין שום מניעה מלהזמין תיקון מכונת כביסה קריסטל אצל אחד מטכנאי השירות העצמאיים של מכונות כביסה. כמובן, יש לוודא עם הטכנאי כי הוא מכיר היטב את הסוג הזה של מכונת כביסה קריסטל שבו מדובר, כי הוא משתמש בחלפים המתאימים בלבד וכי הוא מוכן לספק אחריות לתיקון שביצע.

23

ספקי שירות בתחום תיקון מכונות כביסה

מצא בעל מקצוע

טכנאי מכונות כביסה מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

כיצד לתחזק מכונת כביסה

כיצד לתחזק מכונת כביסה

במאמר יוסבר על תחזוקת מכונות כביסה - מה הפעולות שיסייעו לשמר את תוצאות הכביסה האיכותית לשנים רבות.

קרא עוד
כשמכונת כביסה מתקלקלת מה עדיף - להזמין טכנאי או לרכוש את החלק עצמאי ולתקן לבד?

כשמכונת כביסה מתקלקלת מה עדיף - להזמין טכנאי או לרכוש את החלק עצמאי ולתקן לבד?

המאמר יעסוק בשאלה האם כשמכונת כביסה מתקלקלת כדאי להזמין טכנאי או שלנסות לקנות חלקי חילוף באופן עצמאי ולתקן לבד.

קרא עוד
מה מאפיין מכונת כביסה תוצרת

מה מאפיין מכונת כביסה תוצרת "בקו"?

במאמר יוסבר על חברת "בקו" הבריטית, מה מאפיין מכונות כביסה מתוצרתה, מהן התקלות האופייניות להן, וכיצד לתקן.

קרא עוד
10 תקלות נפוצות במכונות כביסה

10 תקלות נפוצות במכונות כביסה

במאמר יוצגו תקלות מכאניות נפוצות במכונות כביסה, כיצד לפתור אותן ומתי עלינו להזמין טכנאי מכונות כביסה מוסמך.

קרא עוד