4

ספקי שירות בתחום פנסיון בע"ח

המדריך המלא לבחירת פנסיון לכלבים

במאמר יוסבר מהו פנסיון לכלבים, מה החשיבות שלו כאשר אין איפה להשאיר את הכלב, ומה מומלץ לברר כאשר מחפשים פנסיון.

המדריך המלא לבחירת פנסיון לכלבים

בעלי חיים הם עולם ומלואו, ועבור אנשים רבים הם העולם הפרטי שלהם. כמעט לכל אחד יש חיה כלשהי אותה הוא אוהב יותר מכל. אצל מרבית האנשים מדובר בכלב או חתול, אך ניתן למצוא גם כאלו שיכריזו כי אהבת חייהם היא התוכי, האוגר או הדגים שלהם.

השארת כלב בפנסיון כלבים

בעלי הכלבים שבינינו וודאי מכירים את הבעייתיות הכרוכה בהשארת הכלב לבד בבית, כאשר מתכננים לנסוע למקום כלשהו לכמה ימים או יותר. כלב הוא חיה מאוד רגישה ונקשרת, וליבו יכול להישבר בקלות על ידי כך שרק יחשוד בכך שנטשנו אותו והשארנו אותו לבד. כמו כן, כלב חייב לצאת לפחות פעמיים ביום לטיול על מנת לעשות צרכים ולהתרענן במקצת, ועל כן לא יכול להישאר לבד בבית כמו חתול. מסיבה זו בדיוק הומצא פנסיון בע"ח. הרעיון פשוט – אתם משאירים את הכלב שלכם ב"בית מלון" לכלבים, שם ידאגו להאכיל אותו, לספק לו מקום ראוי ללינה בלילה ולטייל עמו.
במידה ואתם מתכננים לטוס, ואין לכם אצל מי להשאיר את הכלב, כדאי לשקול את האפשרות להשאירו בפנסיון. רשימה של פנסיונים על פי מיקומם ומחירם תוכלו לקבל כאן באתר טובתודה כמובן. כאשר אתם מעוניינים להחליט באיזה פנסיון כלבים להשאיר את הכלב, כדאי לשים דגש מיוחד על כמה נקודות מפתח עיקריות.

הנקודות

  • תנאים – באיזה חדר ישוכן הכלב שלכם? לכמה טיולים ביום יזכה? האם תהיה לו חצר להסתובב בה? במה יאכילו אותו? וכד'. חשוב מאוד לברר את כל הפרטים הללו. מדובר בכלב שלכם, וכמובן שלא הייתם רוצים שיסבול בזמן שאתם לא איתו, נכון?...
  • מחיר – כאן אין צורך לפרט יותר מדי. רק נזכיר כי כמובן שהמחיר מייצג על פי רוב את התנאים להם יזכה הכלב שלכם. חשוב לזכור כי כבעליו של הכלב, העובדה כי אתם עוזבים אותו לכמה ימים מכניסה אותו ללחץ ולסוג של מתח (הכלב לא יודע אם תחזרו או לא, גם אם דאגתם להגיד לו..). לכן, כדאי ושווה להשקיע קצת יותר כסף על מנת שלכלב יהיה טוב ונוח בפנסיון.
  • סיבוב במקום – חשוב מצידכם, כבעלים אחראיים לכלב, להגיע למקום, לסייר בו, לראות במו עיניכם היכן ישוכן הכלב שלכם וכיצד מתייחסים שם לכלבים אחרים. אחרי הכול, לא הייתם משאירים את הילד שלכם בפעוטון בו לא ביקרתם לפני כן, נכון?
  • בעל הבית – בזמן הסיור המקדים שלכם, חשוב להתחבר ולדבר עם בעל הפנסיון, כמו גם העובדים עצמם. חשוב לראות האם האוריינטציה שלהם לבעלי חיים טובה, והאם תרגישו בנוח להשאיר את הכלב שלכם בידיים שלהם...

לסיכום, פנסיון יומי (או שבועי) לבעלי חיים ובעיקר לכלבים זה פתרון טוב למי שצריך לנסוע, ורוצה להבטיח כי בעל החיים שלו יקבל את היחס הטוב ביותר בהיעדרו. בנוסף לפנסיון קיימים פתרונות פוטנציאליים נוספים כמו אנשים שמוציאים כלבים לטיולים ומחזירים אותם הביתה. גם רשימה זו ניתן להשיג כאן באתר. מה שחשוב תמיד לזכור זה שבעלי החיים שלנו חשובים כמונו וכמו ילדינו, ויש לשים על כך דגש כאשר אנחנו מארגנים להם בייביסיטר...

נכתב בחסות דיאטה קלאב – תהליכי דיאטה, תזונה נכונה ועוד.

4

ספקי שירות בתחום פנסיון בע"ח

מצא בעל מקצוע

פנסיונים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים