23

ספקי שירות בתחום הובלות

הובלות לא רק על-ידי בעלי מקצוע

במאמר יוסבר איך ניתן לבצע הובלת דירה בשיטת עשה זאת בעצמך, ללא עזרת בעל מקצוע או חברות הובלה.

הובלות לא רק על-ידי בעלי מקצוע

במהלך חיינו אנו צורכים שירותים של בעלי מקצוע רבים - אנשי שיפוצים שמשפצים לנו את הדירה, חברת הובלות שתסייע לנו במעברי דירה.אנו נזקקים לא אחת לתיקון מוצרי חשמל (תיקון טלוויזיות,תיקון מקררים,מכונות כביסה,תיקון מחשבים וכו'), אנו מזמינים אחת לשנה אנשי הדברה להדברת מזיקים בעיקר לקראת הקיץ, מתקינים סורגים לרוב באופן חד פעמי כשנכנסים לדירה או כשנולדים ילדים, מזמנים מנעולן כשמתעוררת סיבה והרשימה עוד ארוכה.

יחד עם זאת, יש המון פעמים שבהם אנו עוברים דירה ולא נעזרים בבעלי מקצוע כלל (בעיקר מטעמי חיסכון בכסף), למשל סטודנטים ששוכרים דירה, או זוגות צעירים אשר עדיין לא אגרו כמויות גדולות של חפצים ומשתדלים לחסוך בהזמנת שירותי הובלות, הדברה התקנה וכדומה. דירות להשכרה רבות מושכרות יחד עם הריהוט ולכן גם דיירים הגרים בדירות להשכרה אלו אינם בעלי חפצים רבים ויכולים לעבור דירה ללא סיוע של מובילים ובעלי מקצוע נלווים. במאמר זה נביא בקצרה טיפים והנחיות איך לארוז ואיך להעביר דירה לבד ללא עזרת בעלי מקצוע וללא חברת הובלות (מומלץ רק אם אין ברירה).

הובלות – עשה זאת בעצמך - הנה כמה כללים:

  • חפצים שבירים – בעלי מקצוע המומחים בתחום ההובלות מקפידים לארוז בנפרד כל חפץ שביר בכמה שכבות של נייר עיתון או בניילון מפצפץ. זהו ניילון אשר יש בו בועות אוויר והן מגנות על הכלים מפני שבירה,רכשו חומרים אלו ועטפו את הציוד והרהיטים שברשותכם.
  • אריזה נכונה - בעלי מקצוע מתחום האריזה ממליצים לארוז בנפרד את הפריטים לפי כל חדר אליהם הרהיטים והפריטים מיועדים.כך קל יותר לפרוק את הציוד ולסדר בקלות. כאשר מגיעים לבית החדש מומלץ לפרק קודם את ארגז הילדים לסדר את חדר הילדים ולתת קודם כל להם הרגשה של בית.
  • חיות מחמד - במשפחות רבות חיות המחמד הן חלק מבני המשפחה. גם עבורן, ממליצים בעלי מקצוע ותיקים, כדאי לארוז בנפרד את הכלים והחפצים הנדרשים וכשמגיעים לבית החדש, לפרוק מיד ולתת לחיית המחמד אפשרות להסתגל לסביבה החדשה.לעיתים כדאי תקופה קצרה לשלוח את הכלב לפנסיון בע"ח כדי לא לחוות את הבלגאן שבמעבר דירה.
  • חפצים אישיים – חפצים אישיים, לשימוש יומיומי, של בני המשפחה כדאי לארוז בנפרד במזוודה או בארגז מיוחד ולרשום עליו "חפצים אישיים". עד שתפרקו את כל הארגזים יעברו כמה ימים , ממליצים בעלי מקצוע מנוסים. בינתיים תוכלו להשתמש בחפצים האישיים היומיומיים שיהיו נגישים וזמינים.

והנה עוד כמה טיפים נוספים:

  • גם אם אתם עוברים דירה בלי חברת הובלות מומלץ לא לפרק את הארונות לבד . השאירו זאת עבור בעלי מקצוע. פירוק לא נכון עלול לפגוע ולהרוס את הארון, וחבל!
  • כאשר עוברים דירה זו הזדמנות להיפטר מחפצים רבים שאגרתם ואין בהם שימוש.
  • כאשר אורזים את הדירה כדאי למספר את הארגזים ולרשום על דף את מספר הארגז ותכולתו . זוהי עצה טובה ויעילה שמנדבים בעלי מקצוע מנוסים. כאשר תגיעו לדירה החדשה תדעו היכן למצוא כל דבר.

23

ספקי שירות בתחום הובלות

מצא בעל מקצוע

מובילים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

10 טיפים לבחירת חברת הובלות

10 טיפים לבחירת חברת הובלות

במאמר יוסבר כיצד עלינו לבחור חברת הובלות ומהם הדברים שעלינו לשים לב אליהם בהתנהלות עם מובילים.

קרא עוד