20

ספקי שירות בתחום מנעולנים

כל המידע על מנעולן רכב

במאמר יוסבר באילו מצבים מומלץ לקרוא למנעולן רכב, איך בוחרים מנעולן רכב, ומה חשוב לבדוק לפני שמזמינים אותו.

כל המידע על מנעולן רכב

כל בעל רכב מכיר את התחושה המעיקה של "בעיה באוטו" – בעיה שתמיד מתרחשת בזמן הגרוע ביותר, בעת הלחץ הגדול ביותר, ועם התוצאות הגרועות ביותר. בעיות מתסכלות במיוחד הן תקלות שמונעות את הכניסה לרכב או את התנעתו: בעיה במנעול של דלת הרכב, או במערכת האזעקה, או במשבת המנוע (אימובילייזר) – אולי בעקבות ניסיון פריצה – שלא לדבר על מצבים מביכים כגון אובדן מפתח או נעילה של הרכב כאשר המפתחות בפנים, או ילד שנעל את עצמו ברכב עם המפתח, או חס וחלילה תאונה שבעקבותיה אין אפשרות לפתוח דלת.
אינך יכול להכנס לרכב שלך – היש בעיה מתסכלת מזו? מה לעשות? להזמין שירותי פריצת מנעולים?

כיצד לפעול?

קודם כל, לקחת נשימה עמוקה... ולחשוב בהיגיון. לכל רכב לפחות שתי דלתות, אולי אפשר לפתוח דלת אחרת? או לפתוח חלון – אולי אפילו במחיר שבירת השמשה? אולי אפשר לפתוח את דלת תא המטען, להוריד משענת של המושב האחורי וכך להיכנס? אולי המפתח הרזרבי בהישג יד? אולי אפשר להביא אותו מהבית בעזרת מונית? אולי מערכת האזעקה נעולה בגלל שהמצבר חלש מדי? אולי מערכת ההגנה ננעלה בגלל ניסיונות חוזרים להקיש קוד לא נכון ויש להמתין 30-20 דקות עד ש"תירגע"? אולי אפשר להתייעץ בטלפון עם חבר שמבין עניין, או עם המוסך שלכם?

קריאה למנעולן רכב

אם אין פתרון, כנראה שאין מנוס אלא להזמין מנעולן רכב – איש מקצוע מומחה שמוסמך לטפל בכל מגוון הנושאים של מנעולים לרכב ומנגנוני הגנה ונעילה לרכב.
מנעולן רכבים יוכל לפרוץ לתוך הרכב תוך גרימת נזק מינימלי, או אפילו בלי לגרום נזק כלל, לטפל במערכות האלקטרוניות של נעילת הרכב, שנעשות מתוחכמות ומסובכות יותר ויותר מידי שנה, ולהחליף את כל הסוגים של מנעולים לרכב או את המפתחות שלהם, או לשכפל וליצור מפתחות חדשים.
איש מקצוע בעל ניסיון יוכל לטפל במערכת החשמל שמזינה את המערכות האלקטרוניות ולתקן אותה. בעת צרה ומצוקה, מנעולן רכב הוא הכתובת לעזרה מהירה!

כמובן, מנעולן רכב טוב מספק שירותים שקשורים למנגנוני הנעילה וההגנה ברכב לא רק בשעת חירום. שירותים של שכפול מפתחות, התקנת מערכות אזעקה והגנה, התקנה או שיפור של מנעולים לרכב – את כל הפעולות האלה כדאי לבצע אצל מנעולן רכב מומחה ואמין בזמן הנכון, כלומר: לא להמתין עד שתקרה תקלה ויתרחש מצב חירום, אלא לדאוג מראש למערכות אמינות ותקינות. זו המלצה טובה לא רק מבחינה תפעולית אלא גם מבחינה כספית, משום שתיקון דחוף של תקלה בזמן מצוקה תמיד יעלה כסף רב.

בחירת מנעולן אמין ומקצועי

כיצד בוחרים מנעולן רכב אמין וטוב? כמובן, הדרך הטובה ביותר היא להסתמך על המלצה של חברים וקרובים, או לפנות למנעולן שכבר שירת אתכם היטב בעבר. אפשר כמובן לחפש מנעולן רכב באחד האתרים של בעלי מקצוע ושירותים מקצועיים, או באחד המדריכים המסווגים. רצוי לחפש מראש, לזהות מנעולן רכב שאתו תרצו לעבוד ולשמור את שמו ומספרו בטלפון הסלולרי שלכם – הרי אם תהיו "תקועים" מחוץ לרכב במקום כלשהו, מן הסתם לא תוכלו להתחיל לחפש באינטרנט! לחילופין, תוכלו להתקשר בטלפון למישהו שיוכל לחפש עבורכם ואולי אף להתקשר בשמכם.

אלמנט חשוב מאוד באיכות השירות של מנעולן רכב טוב הוא זמן ההגעה שלו, ויש לברר נקודה זו כאשר מתקשרים לבקש עזרה. ברור כי מנעולנים בתל אביב לא יוכלו לעזור לכם אם אתם תקועים בחיפה, וברור כי מנעולנים בחיפה לא יעזרו לכם, אם תהיו תקועים בתל אביב... מנעולן רכב טוב יגיע לרכבכם תוך זמן קצר ויעניק לכם שירות מהיר, וזאת אינדיקציה מצוינת לתודעת השירות שלו ולאיכות השירות שהוא מציע.

20

ספקי שירות בתחום מנעולנים

מצא בעל מקצוע

מנעולנים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

מתי נדרש לקרוא לשירותיו של פורץ מנעולים מקצועי?

מתי נדרש לקרוא לשירותיו של פורץ מנעולים מקצועי?

במאמר יוסבר באילו מצבים יש לקרוא לשירותיו של פורץ מנעולים מקצועי (אבדן מפתח, מנעול שהתקלקל, דלת שנסגרה וכדו').

קרא עוד
אילו סוגי מנעולים קיימים, וכיצד נבחר מנעול לבית?

אילו סוגי מנעולים קיימים, וכיצד נבחר מנעול לבית?

במאמר יוצגו סוגי מנעולים שונים, ויוסברו היתרונות והחסרונות השונים של כל מנעול.

קרא עוד
סוגי המנעולים הנפוצים ביותר

סוגי המנעולים הנפוצים ביותר

במאמר יפורטו סוגי המנעולים המתאימים לדלתות עץ וזכוכית, יתרונותיהם וחסרונותיהם.

קרא עוד