12

ספקי שירות בתחום סורגים

סורגים - בחירת מתקין סורגים

במאמר מה יש לקחת בחשבון כשבוחרים מתקין סורגים לבית, וכן יוסבר מהו התקן להתקנת סורגים נכונה.

סורגים - בחירת מתקין סורגים

ישראלים רבים בוחרים להתקין כיום סורגים בביתם, ואין הדבר מפתיע לאור היתרונות הבטיחותיים הרבים שלהם. סורגים הם דרך נהדרת למנוע פריצות, והם גם חשובים ביותר בבתים שיש בהם ילדים, מפני שהם מגינים עליהם מפני נפילה מהחלון. על מנת שהסורגים יוכלו למלא את תפקידם רב החשיבות בהצלחה, חשוב לבחור מתקין סורגים מקצועי ומיומן, אשר יוכל לספק סורגים איכותיים וראויים לביתכם.

כמו בהרבה מקרים בחיים, כישוריו של בעל המקצוע הם שעושים את ההבדל בין עבודה מעולה לעבודה חסרת ערך, ולכן בכתבה זו נפרט כיצד לבחור נכונה מתקין סורגים לביתכם, כדי שתוכלו לא רק להרגיש בטוחים, אלא גם להיות בטוחים.
על פניו, בחירה של מתקין סורגים לא נשמעת כמו משימה קשה כל כך, אך למרבה הצער היא כן. הבעיה טמונה בכך שבישראל לא קיים תו תקן מחייב עבור סורגים, והתקן הקיים נמצא בגדר המלצה בלבד. כתוצאה מכך, נוצר מצב שבו כל אדם יכול להתיימר להכין ולהתקין סורגים, עניין אשר במקרה הטוב יגרום לחלונותיכם להיראות בלתי אסתטיים, ובמקרה הרע עלול לגרום לתאונות של ממש. לפיכך, הבחירה של מתקין סורגים לביתכם היא בחירה חשובה, שעליכם לקבל לאחר מחקר ובדיקות, בייחוד מפני שהתקנת סורג או סורגים היא עניין, שדורש השקעה כספית לא קטנה, ומגיע לכם לקבל את השירות הטוב ביותר בתמורה לכספכם.

למה חשוב לשים לב כאשר בוחרים מתקין סורגים ? לפני שפונים לשירותיו של מתקין סורגים , כדאי שתעשו קצת "שיעורי בית". קראו מעט על בית העסק שלו, הסתכלו על עבודות קודמות שלו, ואם יש אפשרות, כדאי אף ליצור קשר עם לקוחות קודמים, ולשמוע את דעתם על השירות שניתן להם. על מנת שסורגים בחלונות יהיו יעילים, עליהם לענות על מספר גדול של פרמטרים, ולכן כדאי שתגיעו מראש עם ידע בסיסי לגבי תו התקן של סורגים.

על מתקין סורגים, שאתם שוכרים את שירותיו, להיות בעל נסיון רב בתחום של התקנת סורגים. בנוסף לכך, עליו להציע מגוון גדול של סוגי סורגים שתוכלו לבחור מהם, כדי שתוכלו לבחור את הסוג והעיצוב המתאימים לכם ביותר, בלי שתצטרכו להתפשר – אחרי הכל, מדובר ב"קישוט" שיישאר על חלונות ביתכם לנצח, אז חשוב שתעשו את הבחירה הנכונה. כמו כן, ודאו שאותו מתקין סורגים, אשר אתם פונים אליו מיומן בהתקנת סורגים גם בחלונות בלתי קונבנציונליים, אם חלונות כאלה מצויים בביתכם.

נקודה נוספת שחשוב לתת עליה את הדעת היא המחיר - ודאו שהצעת המחיר של מתקין סורגים, שפניתם אליו עומדת בהתאם למקובל בשוק, ושמדובר בסכום שאתם יכולים לעמוד בו. חשוב לציין, שהצעות נמוכות במיוחד צריכות להדליק אצלכם נורת אזהרה, מפני שבתחום הסורגים לעיתים קרובות המחיר הנמוך מוצע על חשבון האיכות של העבודה או המוצר.

כפי שציינו קודם לכן, כאשר אתם בוחרים מתקין סורגים חשוב שתכירו את התקן לסורגים, כדי שלא תתקעו בטעות עם מתקין סורגים נוכל. על מנת להקל עליכם, מרוכז כאן המידע הבסיסי, שעל פיו תוכלו להבדיל בין מתקין סורגים טוב לבין מי שאינו כזה:

  • על המרווח בין סורג לסורג אסור להיות גדול מ-10 ס"מ, על מנת שראש של ילד לא יתקע בו.
  • אסור שיהיה פתח כלשהו בסורגים שקוטרו יהיה קטן מ-3 ס"מ, על מנת למנוע מצב שיד של ילד תיתפס בתוכו.
  • הסורגים צריכים להיות מגולוונים, דבר המגביר את עמידותם לחלודה ובכך מונע התפוררות הדרגתית.
  • על מסגרת הסורגים להיות לפחות בעובי של 2.5 ס"מ, אחרת היא לא תוכל לתמוך כראוי במשקל הסורגים עצמם.


כעת אתם יודעים כל מה שצריך לדעת על בחירת מתקין סורגים לבית. צאו לחיפושים, ושיהיה בהצלחה!

12

ספקי שירות בתחום סורגים

מצא בעל מקצוע

מתקיני סורגים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

החשיבות בהתקנת סורגים

החשיבות בהתקנת סורגים

במאמר תינתן סקירה של כל השיקולים אותם יש לקחת בחשבון כשמתקינים סורגים (ביטחון, בטיחות, איכות הסורגים, מראה וכדו').

קרא עוד
השוואת מחירים בין בעלי מקצוע

השוואת מחירים בין בעלי מקצוע

במאמר יוסבר מדוע חשוב לבצע השוואת מחירים כשבוחרים בעל מקצוע, ובאיזה דרכים היא מתבצעת.

קרא עוד