1

ספקי שירות בתחום פרקטים

6 טיפים לבחירת מתקין פרקטים

במאמר יוסבר כיצד לבחור מתקין פרקטים, ועל מה יש להקפיד בבחירת חברה להתקנת פרקטים.

6 טיפים לבחירת מתקין פרקטים

אם השתכנעתם בכך, שפרקטים יכולים להוות תוספת נהדרת לבית שלכם, והחלטתם לרכוש אחד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו אודות התקנתם. בגדול, התקנת פרקט למינציה או עץ - יכולה להתבצע על ידי בעל מקצוע או בשיטת "עשה זאת בעצמך". בדרך כלל רוב האנשים מעדיפים להשאיר את העבודה למקצוענים, להישען אחורה בחיוך וליהנות מפירות עבודתם לאחר מכן.

על מה לשים דגש בעת בחירת מתקין פרקטים?

מגוון הפרקטים שהחברה מציעה
כאשר מזמינים פרקט, כדאי לוודא שהחברה שאתם פונים אליה היא חברה מיומנת בהכנת פרקטים שונים ומגוונים, ושאינה מוגבלת לסגנון אחד. מגוון רחב של אפשרויות יעזור לכם לאתר את פרקט החלומות שלכם, והוא גם מצביע על המקצועיות והניסיון של החברה שתעבדו איתה. פרקטים הם ככל הנראה פריטי העיצוב שמלווים אותנו לאורך הזמן הרב ביותר מרגע התקנתם, ולכן חשוב שתבחרו בדגם שבאמת מוצא חן בעיניכם, ומתאים לכם באופן מושלם, ולא בלית ברירה. כמו כן, יש לוודא שהחברה תומכת בכם בכל תהליך התקנת הפרקט עד לסיומו ונותנת לכם אחריות למספיק זמן על ההתקנה והחומרים.

ניסיון
לפני שאתם שוכרים את שירותיו של מתקין פרקטים , כדאי שתבררו מעט באינטרנט ודרך לקוחות קודמים אודות הניסיון שלו בתחום, ותעיפו מבט בתוצאות של עבודתו. פרקטים זוכים כעת לפופולריות רבה והדבר גורם ל"חאפרים" רבים לנסות לעשות כסף קל, דרך ניצול של לקוחות תמימים, ואתם ודאי לא רוצים ליפול בפח.

רישיון
רק מתקין פרקטים שיש בידיו רישיון שמסמיך אותו לביצוע עבודות פרקטים , הוא אדם שמיומן ובקיא בכל רזי העבודה עם פרקטים . עם זאת, מתקיני פרקטים רבים אינם מחזיקים ברישיון זה, אלא רק ברישיונות כלליים של ביצוע עבודות בניין. כאשר מתקינים פרקט בבית אין סיבה להתפשר על איכות ומקצועיות, ולכן חשוב לוודא שלמתקין הפרקט שלכם יש רישיון מתאים.

מכשור
בשל הצמיחה העצומה בביקוש לפרקטים, גם שוק המכונות שהמתקינים נעזרים בהן גדל, ובכל יום נולדות מכונות ומכשירים חדישים שונים, שמטרתם לעזור למתקינים בעבודתם. על אף שהדבר עלול להישמע חסר חשיבות, ודאו שלמתקינים שאתם שוכרים יש מכשור מתקדם ומודרני, שמשמש אותם בעבודתם. מכשור זה יעזור להם להתקין פרקטים בביתכם באופן המהיר והחלק ביותר, עם תוצאות מעולות מכל הבחינות – גם עמידות וגם אסתטיקה.
אחריות -
אחריות זהו פרמטר חשוב ביותר! לפני שאתם מתחילים בכל קשר עסקי שהוא עם מתקין הפרקטים, ודאו שיש אחריות הן על הפרקט שהוא מתקין והן על עבודתו, כלומר – ההתקנה. לעיתים קרובות, חוסר ניסיון של הדיירים גורם לפגיעה בפרקט, ולכן חשוב שהמוצר יגיע עם אחריות, אשר תאפשר את תיקונו. בעל מקצוע שאינו נותן אחריות על עבודתו כנראה שאינו מוצלח במיוחד, ולכן בלתי מומלץ בעליל לשכור את שירותיו.

ייעוץ
שאלו את מתקין הפרקטים אם הוא מספק שירותי ייעוץ בחינם כתוספת לאספקת הפרקט והתקנתו. ייעוץ של בעל מקצוע הוא חשוב מאוד, מפני שבדרך זו תוכלו לבחור את הפרקט המתאים לכם ביותר בהתאם למגבלות הדירה והרהיטים בה. אם מתקין פרקטים אינו מעניק שירותים אלה, רצוי שתפנו לבעלי מקצוע אחרים, אשר יתעניינו לא רק בשכר שיקבלו, אלא גם בהנאה שלכם מהתוצאה.

1

ספקי שירות בתחום פרקטים

מצא בעל מקצוע

מתקיני פרקטים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

רצפת פרקט

רצפת פרקט

במאמר יוסבר מהי רצפת פרקט, במה היא עדיפה על פני ריצוף רגיל ובאילו סוגי פרקטים נעשה היום שימוש בשוק (למינציה ועץ גושני).

קרא עוד
כל המידע על פרקט למינציה

כל המידע על פרקט למינציה

במאמר יוסבר על פרקט למינציה, הסוגים השונים והשימוש בכל סוג בהתאם לדרגת השחיקה שלו.

קרא עוד