13

ספקי שירות בתחום תיקון מדיחי כלים

5 כללים חשובים לרכישת מדיח כלים

במאמר יוסבר מהי הדרך הנכונה לקנות מדיח כלים למטבח, וכן יפורטו סוגי המדיחים הקיימים בשוק, וההבדלים בינהם וכיצד בוחרים מדיח כלים מומלץ.

5 כללים חשובים לרכישת מדיח כלים

קונים מדיח כלים? אנחנו כאן כדי לעזור לך לעשות את הבחירה הנכונה בקניית מדיח כלים שיתאים לכם בדיוק.

כלל ראשון - מיקום

הפרמטר הראשון בו נתחשב בקניית מדיח כלים הוא היכן ברצוננו להניח אותו במטבח. ישנם שלושה סוגים של מדיחי כלים, ולא כולם מתאימים לכל בית:

  • מדיח כלים אינטגראלי – מדיח זה כשמו כן הוא - המדיח ניצב בין ארונות המטבח, ומוסתר על ידי דלת מותאמת. מדיח כזה יתאים למטבחים, אשר הוקצה בהם מראש שטח שיתאים למדיח.
  • מדיח כלים חצי אינטגראלי - מדיח זה דומה לקודמו, אך שונה בכך שהוא אינו מוסתר על ידי דלת, אלא חשוף.
  • מדיח כלים עצמאי - זהו מדיח שעומד בפני עצמו על הרצפה, או בדגמים קטנים יותר אפילו על השיש.

כלל שני - גודל

גודל המדיח הוא גורם שיש להתחשב בו. משפחות קטנות יכולות להשתמש במדיח צר שיחסוך להם גם במקום וגם אנרגיה. למשפחות גדולות יותר, מדיח כלים מומלץ הוא בעל קיבולת גבוהה, אך שבו בזמן יתאים גם למידות המטבח. אם עדיין הנכם מתלבטים לגבי גודל או סוג המדיח אשר ברצונכם לרכוש, ניתן גם כמובן, להזמין לפני הרכישה, ביקור טכנאי מדיחי כלים, אשר יוכל להמליץ לכם על המדיח האופטימלי עבורכם.

כלל שלישי - נוחות השימוש

מדיח כלים לא אמור לגבות מכם יותר מדי מאמצים. לכן, בכדי להבטיח שהוא לא ימרר לכם את החיים - בדקו לפני הרכישה שאתם מבינים את הוראות ההפעלה ולמה כל לחצן משמש. מדיח כלים, בדומה למוכנת כביסה ושאר מוצרי חשמל ביתיים דומים - ניתן לכיוון והפעלה במצבים שונים. חשוב שתבררו לפני הקנייה האם התוכניות שנחוצות לכם מצויות במדיח. כמה דוגמאות לתוכניות שכאלו הן: תוכנית עדינה שמתאימה לכלים מקריסטל או פורצלן, תוכנית קדם הדחה, אשר מונעת מהלכלוך להתקשות, ותכנית מואצת לכלים מלוכלכים במיוחד.

גם ללוח הבקרה אשר בעזרתו תשלטו על התוכניות יש מספר אופציות שמשתנה מדגם לדגם:

  • לוח בקרה מכאני - הלוח "הישן" יותר, שבנוי מכפתרים ולחצנים.
  • לוח בקרה דיגיטאלי - מאפשר שליטה חכמה יותר, וקל לניקוי.

כלל רביעי - תכונות

ישנם כמה פרמטרים המבדילים את מדיחי הכלים זה מזה, ובכך מספקים גיוון ואפשרות להתאמה מושלמת:

  • עוצמת הרעש - עוצמת הרעש משתנה ממדיח למדיח, ובהתאם גם המחיר. אבל אל דאגה, גם מדיח כלים ש"מרעיש" לא נוראי כל כך.
  • צריכה בחשמל - בדומה למכשירים אחרים, מדיחי כלים החסכוניים באנרגיה מסומנים באות A ואילו הבזבזניים יותר באות G.
  • איכות הניקוי - גם במקרה זה ישנו סולם דרגות אשר נע בין A ל- G, ויסומן בכל מדיח כלים.

המותגים המובילים

Siemens
מציעה מדיחי כלים בעיצובים מרהיבים וחידושים טכנולוגים שלא רואים הרבה אצל המתחרות. עם זאת מעידים על כך, שלא תמיד החלקים הפנימיים מחזיקים מעמד הרבה זמן, ויש צורך בתחזוק.

Boch
כך גם מדיחי הכלים של Boch אשר חולקים יחד עם סימנס את אותו היבואן. ובדיוק בגלל סיבה זו גם "בוש" חולקת את אותה נקודה שלילית כמו "סימנס". למרות זאת, המדיחים של בוש ידידותיים למשתמש וחסכוניים באנרגיה.

Constructa
עוד מותג קרוב - רחוק של החברות הנ"ל הוא Constructa, אשר חלקיו מאוד מזכירים את אלו של "סימנס" ו"בוש". יתרונו של מותג זה ניכר בכך, שמוצריו זולים בהרבה מהשניים הקודמים, ועם זאת הוא לא נופל מאיכותו מהם.

Blomberg
המותג האחרון אותו נזכיר הוא Blomberg, אשר זוכה לאהדה רבה ושביעות רצון מצד המשתמשים, אם כי לעיתים טכנאי מדיחי כלים, מעידים עליו כי הוא לא מייבש את הכלים בצורה מספקת.

13

ספקי שירות בתחום תיקון מדיחי כלים

מצא בעל מקצוע

טכנאי מדיחי כלים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים